.jpg)
Basalt Vision: Νέο πρωτότυπο με σπορτίφ εμφάνιση από τη Citroen
Έκανε πρεμιέρα στη Βραζιλία
Με 1.000άρι μοτέρ και 130 άλογα
Δεν έχει ανακοινώσει πλάνο παραγωγής η Citroen
autoagora Team
Έκανε πρεμιέρα στη Βραζιλία
Στην παρουσίαση ενός νέου πρωτότυπου μοντέλου προχώρησε η Citroën, αποκαλύπτοντας το Basalt Vision Concept. Το νέο concept έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Σάο Πάολο 2025 στη Βραζιλία, όπου συμμετείχε επίσημα η γαλλική εταιρεία.
Το Basalt Vision Concept αποτελεί την πιο σπορτίφ έκδοση του Citroën Basalt / C3 Χ, ενός crossover fastback που κυκλοφορεί στις αγορές της Νότιας Αμερικής και της Ινδίας.
Fastback crossover με σπορτίφ παρουσιαστικό
Θέλοντας να αποκτήσει έναν πιο σπορτίφ χαρακτήρα, το Basalt Vision Concept διαθέτει χαμηλωμένη ανάρτηση σε σχέση με το κανονικό μοντέλο, ενώ είναι εξοπλισμένο με νέες ζάντες 18 ιντσών, μεγαλύτερες από τις 16άρες που χρησιμοποιεί το βασικό Basalt παραγωγής.
Επιπλέον, για να ενισχύσουν ακόμη περισσότερο τη δυναμική του εικόνα, οι σχεδιαστές της Citroën πρόσθεσαν έναν γυαλιστερό μαύρο αεροδυναμικό διαχύτη στο πίσω μέρος, όπου ο προφυλακτήρας ενσωματώνει φως φρένων τύπου F1 και δύο απολήξεις εξάτμισης σε τραπέζιο σχήμα. Παράλληλα, υπάρχει και μια αεροτομή στο τελείωμα της οροφής.
Όλα αυτά συμπληρώνονται από κόκκινες λεπτομέρειες, το διακριτικό Vision στις πόρτες και το μαύρο λογότυπο της Citroën, που ολοκληρώνουν την πιο επιθετική εμφάνιση του πρωτοτύπου.
Με 1.000άρι μοτέρ και 130 άλογα
Παρά τη σπορτίφ εμφάνιση, κάτω από το καπό δεν υπάρχουν αναβαθμίσεις που να προσφέρουν επιπλέον ισχύ. Συγκεκριμένα, ο υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος κινητήρας 1.0 λίτρου παραμένει ως η μοναδική πηγή δύναμης, αποδίδοντας 130 ίππους και 200 Nm ροπής.
Η ισχύς μεταφέρεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός 7τάχυτου κιβωτίου CVT, διατηρώντας τα ίδια μηχανικά χαρακτηριστικά με το συμβατικό μοντέλο.
Άγνωστο αν η Citroen θα το βάλει στην παραγωγή
Προς το παρόν, η Citroën δεν έχει αποκαλύψει αν προτίθεται να περάσει το Basalt Vision Concept στη γραμμή παραγωγής, ούτε αν εξετάζει το ενδεχόμενο να το διαθέσει στην ευρωπαϊκή αγορά — κάτι που, με τα έως τώρα δεδομένα, θεωρείται μάλλον απίθανο.

