autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Dacia C-Neo: Η προσιτή «απάντηση» στην Octavia έρχεται το 2026
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Dacia C-Neo: Η προσιτή «απάντηση» στην Octavia έρχεται το 2026

25/11/2025

Το νέο μοντέλο βρίσκεται σε δοκιμές εξέλιξης.
Το προφίλ έχει σχεδιαστικό ενδιαφέρον καθώς ισορροπεί ανάμεσα στα coupe & SUV.
Tο C-Neo βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B του ομίλου Renault.
Οι πληροφορίες θέλουν τη βασική έκδοση να κυμαίνεται κοντά στις τιμές του Duster.

autoagora Team

Το νέο μοντέλο βρίσκεται σε δοκιμές εξέλιξης

Η Dacia ετοιμάζεται για μία από τις σημαντικότερες κινήσεις της τα τελευταία χρόνια, με το λανσάρισμα του ολοκαίνουργιου C-Neo την άνοιξη του 2026. Το νέο μοντέλο, που έχει ήδη εντοπιστεί σε δοκιμές εξέλιξης, φιλοδοξεί να εισέλθει δυναμικά στην κατηγορία των οικογενειακών αυτοκινήτων. Στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει μια ευρύχωρη και πρακτική εναλλακτική που θα κοιτάξει στα μάτια καθιερωμένους αντιπάλους, όπως η Skoda Octavia, συνδυάζοντας έξυπνα την πρακτικότητα ενός station wagon με τη δημοφιλή αισθητική των crossover.

Το προφίλ έχει σχεδιαστικό ενδιαφέρον καθώς ισορροπεί ανάμεσα στα coupe & SUV

Σχεδιαστικά, το C-Neo υιοθετεί πλήρως τη σύγχρονη ταυτότητα της ρουμανικής φίρμας. Το μπροστινό μέρος κυριαρχείται από τη χαρακτηριστική μάσκα με τα ενσωματωμένα ορθογώνια LED φώτα ημέρας, ενώ οι τονισμένοι θόλοι των τροχών προσδίδουν τον απαραίτητο SUV χαρακτήρα. Το ενδιαφέρον εντοπίζεται στο προφίλ του αυτοκινήτου, το οποίο ισορροπεί ανάμεσα στις κατηγορίες, και στο πίσω μέρος όπου η σχεδίαση της πόρτας θυμίζει coupe. Παρά την πιο σπορ γραμμή, η Dacia υπόσχεται πως δεν θα γίνει καμία έκπτωση στους χώρους αποσκευών, διατηρώντας τον πρακτικό χαρακτήρα που αποτελεί σήμα κατατεθέν της μάρκας.


Παρά την πιο σπορ γραμμή, η Dacia υπόσχεται πως δεν θα γίνει καμία έκπτωση στους χώρους αποσκευών, διατηρώντας τον πρακτικό χαρακτήρα που αποτελεί σήμα κατατεθέν της μάρκας.

Παρά την πιο σπορ γραμμή, η Dacia υπόσχεται πως δεν θα γίνει καμία έκπτωση στους χώρους αποσκευών, διατηρώντας τον πρακτικό χαρακτήρα που αποτελεί σήμα κατατεθέν της μάρκας.

Tο C-Neo βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B του ομίλου Renault

Κάτω από το αμάξωμα, το C-Neo βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B του ομίλου Renault, την οποία μοιράζεται με μοντέλα όπως το Duster, το Clio και το Captur. Αυτή η επιλογή εξασφαλίζει χαμηλό κόστος και αξιοπιστία, ενώ επιτρέπει τη χρήση σύγχρονων κινητήρων. Η γκάμα αναμένεται να ξεκινά με τον 1.0 TCe των 109 ίππων και να συνεχίζεται με τον ήπια υβριδικό 1.2 TCe των 128 ίππων. Επιπλέον, θεωρείται σχεδόν βέβαιη η προσθήκη του πλήρως υβριδικού συνόλου 1.6 λίτρων που γνωρίζουμε από το Jogger, ενώ υπάρχουν πιθανότητες να δούμε και τον ισχυρότερο υβριδικό 1.8 που θα εφοδιάζει το Bigster.

Οι πληροφορίες θέλουν τη βασική έκδοση να κυμαίνεται κοντά στις τιμές του Duster

Το μεγάλο πλεονέκτημα του νέου μοντέλου αναμένεται να είναι η τιμολογιακή του τοποθέτηση. Οι πληροφορίες θέλουν τη βασική έκδοση να κυμαίνεται κοντά στις τιμές του Duster, καθιστώντας το C-Neo μια εξαιρετικά ανταγωνιστική πρόταση. Με αυτόν τον τρόπο, η Dacia σκοπεύει να προσφέρει ένα πλήρες οικογενειακό πακέτο σε τιμή σημαντικά χαμηλότερη από αυτή της Octavia, καλύπτοντας το κενό για όσους αναζητούν χώρους και στυλ χωρίς να ξοδέψουν μια περιουσία.

STOCKCENTER