
Εξετάζουμε το Opel Corsa Hybrid των 21.400 ευρώ
Έχει σύγχρονη σοβαρή σχεδίαση με σπορ αισθητική.
Πολύ οικονομικό για mild-hybrid, καίει μόνο 6,1 λτ./100 χλμ. στην πόλη.
Είναι σβέλτο και προσπερνά άμεσα, ενώ έχει από τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία.
Οι χώροι του βρίσκονται κοντά στον μέσο όρο της κατηγορίας και ο εξοπλισμός του είναι πλήρης από τη βασική έκδοση.
autoagora Team
Έχει σύγχρονη σοβαρή σχεδίαση με σπορ αισθητική
Στο Autoagora δημιουργήσαμε την ενότητα «Αξίζουν ή δεν αξίζουν τα λεφτά τους», στην οποία αναλύουμε τόσο τα best seller μοντέλα, όσο και τις νέες αφίξεις, προκειμένου να δούμε αν είναι αξιόλογα για αγορά. Βρίσκουμε τα θετικά και τα αρνητικά τους, πάντα σε σύγκριση με τον μέσο όρο του ανταγωνισμού, και βλέπουμε αν αυτά ενισχύουν την τιμή τους.
Από την έλευση του ανανεωμένου Opel Corsa Hybrid των 110 ίππων που έχει πλέον κλείσει χρόνο στην αγορά – με τιμή εκκίνησης τα 21.400 ευρώ – τίθεται εύλογα το ερώτημα: «Αξίζει τα λεφτά του;». Το δημοφιλές γερμανικό μικρό δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, αφού εδώ και δεκαετίες αποτελεί έναν από τους σταθερούς πρωταγωνιστές της κατηγορίας των μικρών αυτοκινήτων. Αυτή τη φορά όμως αλλάζει επίπεδο, χάρη στη νέα ήπια υβριδική τεχνολογία που προσθέτει οικονομία, καλύτερες επιδόσεις και αναβαθμισμένη οδηγική αίσθηση.
Αρχικά, η τρέχουσα γενιά Corsa ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Opel, με το χαρακτηριστικό «Opel Vizor» στο εμπρός μέρος να προσφέρει μια πιο ώριμη και σύγχρονη εικόνα. Παράλληλα, οι καθαρές επιφάνειες και οι σφιχτές αναλογίες του αμαξώματος το καθιστούν ένα από τα πιο κομψά και διαχρονικά μικρά της αγοράς. Η σπορ αισθητική του αποτυπώνεται τόσο στα λεπτά LED φώτα όσο και στη δυναμική γραμμή στο προφίλ, που δίνει την εντύπωση πως το αυτοκίνητο «στέκεται» πλατύτερο και χαμηλότερο απ ΄όσο είναι στην πραγματικότητα.
Πέρα από το στιλ, η σχεδίαση είναι και λειτουργική: οι συμπαγείς διαστάσεις το καθιστούν εύκολο στην πόλη, ενώ ταυτόχρονα η ποιότητα συναρμογής είναι στο άνω άκρο της κατηγορίας. Με απλά λόγια, το Corsa δείχνει και είναι πιο premium από πολλές ανταγωνιστικές προτάσεις, διατηρώντας ταυτόχρονα μια σοβαρή και ώριμη εμφάνιση, χωρίς υπερβολές.
Πολύ οικονομικό για mild-hybrid, καίει μόνο 6,1 λτ./100 χλμ. στην πόλη
Στην πράξη, το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του Corsa Hybrid είναι το πόσο λίγο καίει. Το υβριδικό σύστημα συνδυάζει τον 1.2 PureTech κινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων, ο οποίος λειτουργεί επικουρικά σε χαμηλές ταχύτητες, στα ξεκινήματα και στο παρκάρισμα. Αυτό μεταφράζεται σε άμεσο όφελος για την κατανάλωση, ειδικά στον αστικό κύκλο.
Η πραγματική μέτρηση των 6,1 λτ./100 χλμ. στην πόλη το τοποθετεί ανάμεσα στα οικονομικότερα mild-hybrid μοντέλα της κατηγορίας. Αξίζει να αναφερθεί ότι ο ηλεκτροκινητήρας βοηθά συχνά, μειώνοντας φορτίο από τον θερμικό κινητήρα και εξοικονομώντας καύσιμο σε κάθε μετακίνηση.
Ακόμη και στο ταξίδι, όπου ο «εξυβριδισμός» έχει μικρότερο ρόλο, το Corsa παραμένει συγκρατημένο, με κατανάλωση γύρω στα 5 λτ./100 χλμ., επίδοση αρκετά καλύτερη από τον μέσο όρο της κατηγορίας. Πρόκειται για ένα από τα αυτοκίνητα που επιβεβαιώνουν στην πράξη ότι ένα mild-hybrid σύστημα μπορεί να εξοικονομήσει καύσιμο χωρίς περίπλοκες τεχνολογίες ή μεγάλη μπαταρία.
Είναι σβέλτο και προσπερνά άμεσα, ενώ έχει από τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία
Την ίδια στιγμή, ο 1.2 κινητήρας αποδίδει 110 ίππους και συνεργάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο eDCT 6 σχέσεων (dual-clutch), το οποίο αποτελεί επίσης σημαντική αναβάθμιση. Στις μετρήσεις μας, το Corsa σημείωσε 9,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και μόλις 6,7 δλ. για τη ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα. Αυτές οι επιδόσεις το φέρνουν ανάμεσα στα πιο σβέλτα βενζινοκίνητα και mild-hybrid μικρά της αγοράς, με άμεση επιτάχυνση και πολύ καλή απόκριση στις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες.
Σημαντικό στοιχείο, όμως, είναι και τα φρένα του. Με απόσταση ακινητοποίησης 36,8 μέτρα από τα 100 χλμ./ώρα, το Corsa βρίσκεται πολύ κοντά στην κορυφαία επίδοση της κατηγορίας. Η αίσθηση του πεντάλ είναι προοδευτική και εμπνέει εμπιστοσύνη, ακόμη και σε έντονες επιβραδύνσεις. Έτσι, το νέο Corsa δεν είναι απλώς γρήγορο – είναι και εξαιρετικά ασφαλές.
Οι χώροι του βρίσκονται κοντά στον μέσο όρο της κατηγορίας και ο εξοπλισμός του είναι πλήρης από τη βασική έκδοση
Παρότι κινείται στον μέσο όρο της κατηγορίας σε επίπεδο χώρων, το Corsa προσφέρει πρακτικότητα χωρίς συμβιβασμούς. Το πλάτος πίσω καθίσματος των 1,31 μέτρων είναι μεν σχετικά στενό, αλλά επιτρέπει τη μετακίνηση δύο ενηλίκων χωρίς στριμώγματα, ενώ ο «αέρας» για το κεφάλι (2,8 εκ.) και τα γόνατα (10,2 εκ.) των πίσω είναι πάνω από τον μέσο όρο. Το πορτμπαγκάζ παραμένει ικανοποιητικό για την κατηγορία στα 309 λτ., καλύπτοντας άνετα τις απαιτήσεις μιας μικρής οικογένειας.
Εκεί που το Corsa παίρνει άριστα είναι στον εξοπλισμό, ακόμη και από τη βασική έκδοση Edition Pack. LED φώτα, αισθητήρες παρκαρίσματος, cruise control, δύο οθόνες με infotainment 10 ιντσών, έξι αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση λωρίδας και προβολή σημάτων του ΚΟΚ συνθέτουν ένα πλήρες πακέτο, που σε πολλές ανταγωνιστικές προτάσεις απαιτεί ακριβότερες εκδόσεις.
Με τιμή εκκίνησης τα 21.400 ευρώ, το Opel Corsa Hybrid 110 PS όχι μόνο στέκεται αξιοπρεπώς απέναντι στον ανταγωνισμό, αλλά σε πολλούς τομείς τον ξεπερνά. Είναι σύγχρονο, οικονομικό, ασφαλές, σβέλτο και πλήρως εξοπλισμένο, ενώ δεν υστερεί σε χώρους και πρακτικότητα. Για όσους αναζητούν ένα ολοκληρωμένο μικρό αυτοκίνητο με χαμηλό κόστος χρήσης και υψηλή τεχνολογική ωριμότητα, το Corsa Hybrid αποτελεί μια από τις πιο ισορροπημένες και συμφέρουσες επιλογές της αγοράς.

