
Το σχέδιο είναι ανεξάρτητο της Ford και προέρχεται από την ιστοσελίδα autoexpress.
Επίσημο: Νέα συνεργασία Ford-Renault - Στο «κάδρο» το ηλεκτρικό Fiesta
Με κάθε επισημότητα ανακοινώθηκε συνεργασία Ford-Renault
Η Ford θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Ampere της Renault για ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Επιστρέφει το 2028 ως ηλεκτρικό το Fiesta βασισμένο στο Renault 5
Τι ισχύει με την επιστροφή του Focus
autoagora Team
Με κάθε επισημότητα ανακοινώθηκε συνεργασία Ford-Renault
Μια ακόμη σημαντική συνεργασία ανακοινώθηκε στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς η Ford και η Renault αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους. Η σύμπραξη αυτή αποκτά ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα, αφού μέσω αυτής θα σημειωθεί η επιστροφή του θρυλικού Ford Fiesta, όχι όμως στη μορφή που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, καθώς το δημοφιλές μοντέλο θα επανέλθει με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!
Η Renault και η Ford, μέσω των διευθύνοντων συμβούλων τους, ανακοίνωσαν ότι κατέληξαν σε συμφωνία συνεργασίας. Η νέα αυτή συμφωνία δίνει στη Ford τη δυνατότητα να αξιοποιήσει την ηλεκτρική αρχιτεκτονική που έχει αναπτύξει η Ampere της Renault — την ίδια που χρησιμοποιείται στα νέα Renault 4, Renault 5, Twingo καθώς και στο Alpine A290. Επιπλέον, η Ford θα αποκτήσει πρόσβαση στην τεχνογνωσία της Renault όσον αφορά τις μπαταρίες και τους ηλεκτροκινητήρες.
Το πρώτο ηλεκτρικό της Ford στην πλατφόρμα της Renault θα το δούμε το 2028
Η Ford σκοπεύει αρχικά να αξιοποιήσει την πλατφόρμα της Ampere για την παραγωγή δύο νέων μικρών ηλεκτρικών μοντέλων. Το πρώτο από αυτά αναμένεται να παρουσιαστεί στις εκθέσεις στις αρχές του 2028 και, όπως όλα δείχνουν, θα είναι το αναγεννημένο Fiesta. Το δημοφιλές μικρό αυτοκίνητο, λίγα χρόνια μετά τη διακοπή της παραγωγής της βενζινοκίνητης έκδοσής του, προβλέπεται να κάνει δυναμική επιστροφή — αυτή τη φορά ως ηλεκτρικό μοντέλο, ακολουθώντας το πλάνο της Ford για τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της.
Επιστρέφει ως ηλεκτρικό το Fiesta βασισμένο στο Renault 5
Παρότι η Ford δεν έχει επίσημα επιβεβαιώσει την επιστροφή του Fiesta ως ηλεκτρικό, το Fiesta EV φαίνεται πως θα βασιστεί στο Renault 5. Αν και προς το παρόν είναι πολύ νωρίς για να γνωρίζουμε όλα τα χαρακτηριστικά του, αναμένεται ότι θα προσφέρει επιλογές μπαταριών 40 kWh και 52 kWh, ένα ηλεκτρικό μοτέρ με περίπου 150 ίππους και μέγιστη αυτονομία γύρω στα 410 χιλιόμετρα.
Υπάρχει επίσης η πιθανότητα να εμφανιστεί και μία πιο «καυτή» έκδοση ST, ωστόσο αυτό θα επιβεβαιωθεί στο μέλλον.
Τι ισχύει με την επιστροφή του Focus
Τέλος, για όσους αναρωτιούνται για το Ford Focus, το οποίο πλέον δεν προσφέρεται στην αγορά, αξίζει να σημειωθεί ότι αν η συμφωνία περιλαμβάνει και τη μεγαλύτερη από τις δύο πλατφόρμες Ampere —η οποία υποστηρίζει σήμερα τα Megane και Scenic, καθώς και τα Nissan Ariya και Alpine A390— υπάρχει η δυνατότητα να δούμε και το Focus να επιστρέφει στην αγορά ως ηλεκτρικό μοντέλο.

