autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Genesis GV60 Magma: Ηλεκτρική επίθεση από την κορεάτικη premium μάρκα
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Genesis GV60 Magma: Ηλεκτρική επίθεση από την κορεάτικη premium μάρκα

5/12/2025

Θα λανσαριστεί το 2026 ως το πρώτο μοντέλο παραγωγής της Magma, της νέας high-performance υπομάρκας της Genesis.
Εντυπωσιακό στο έντονο πορτοκαλί χρώμα, με μεγάλη αεροτομή, ζάντες 21 ιντσών και αεροδυναμικά βοηθήματα.
Δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 609 ίππους και με Boost Mode η ισχύς εκτοξεύεται στους 650 για 15 δλ.
Premium εσωτερικό με κορυφαία υλικά, αλλά και σπορ πινελιές: Bucket καθίσματα και κουμπί οδηγικών προφίλ στο τιμόνι.

autoagora Team

Θα λανσαριστεί το 2026 ως το πρώτο μοντέλο παραγωγής της Magma, της νέας high-performance υπομάρκας της Genesis

Όπως είδαμε στην πρόσφατη παρουσίασή της, η Genesis ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της, δημιουργώντας τη δική της high-performance υπομάρκα με την ονομασία Magma. Η κίνηση αυτή έρχεται ως φυσική εξέλιξη, αφού οι περισσότεροι premium κατασκευαστές έχουν πλέον τις δικές τους σπορ «υπογραφές»: η BMW έχει την M, η Mercedes την AMG, η Hyundai την εξαιρετικά επιτυχημένη N. Τώρα, η Genesis φιλοδοξεί να κάνει το ίδιο, συνδυάζοντας πολυτέλεια, τεχνολογία και ξεκάθαρα σπορ χαρακτήρα. Το πρώτο μοντέλο παραγωγής αυτής της νέας εποχής είναι το ηλεκτρικό GV60 Magma, το οποίο θα λανσαριστεί το 2026 και σηματοδοτεί την έναρξη μιας πλήρους σειράς επιδόσεων που θα ακολουθήσει για κάθε μοντέλο της μάρκας.

Εντυπωσιακό στο έντονο πορτοκαλί χρώμα, με μεγάλη αεροτομή, ζάντες 21 ιντσών και αεροδυναμικά βοηθήματα

Το GV60 Magma βασίζεται αισθητικά στο εντυπωσιακό concept που παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2024, με τη μετάβαση στην παραγωγή να γίνεται χωρίς μεγάλες αλλαγές. Το έντονο πορτοκαλί χρώμα, οι φαρδύτεροι θόλοι, οι αεροδυναμικές προσθήκες και οι μεγάλοι τροχοί των 21 ιντσών δημιουργούν μια εικόνα που σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη. Η πιο ώριμη και επιθετική στάση του αυτοκινήτου, σε συνδυασμό με μαύρες λεπτομέρειες που δημιουργούν αντίθεση και μια μεγάλη - απολύτως λειτουργική - πίσω αεροτομή, το διαφοροποιούν πλήρως από το συμβατικό GV60 και το τοποθετούν σταθερά στον κόσμο των «hot EVs», όπου η εμφάνιση είναι εξίσου σημαντική με την ουσία.

Δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 609 ίππους και με Boost Mode η ισχύς εκτοξεύεται στους 650 για 15 δλ.

Πίσω από τη θεαματική εμφάνιση κρύβεται ένα σετ τεχνικών χαρακτηριστικών που τοποθετούν το GV60 Magma ανάμεσα στα ισχυρότερα ηλεκτρικά crossover της αγοράς. Στη βάση βρίσκεται η γνωστή πλατφόρμα E-GMP 800 Volt του ομίλου Hyundai, η οποία εξασφαλίζει υψηλή θερμική αντοχή, αποδοτικότερη φόρτιση και δυνατότητα διαχείρισης πολύ ισχυρών ηλεκτροκινητήρων. Στην περίπτωση του Magma, οι δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 609 ίππους και 740 Nm ροπής, ενώ με την ενεργοποίηση του Boost Mode η ισχύς εκτοξεύεται στα 650 άλογα για 15 δευτερόλεπτα, συνοδευόμενη από ροπή 790 Nm.

Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 264 χλμ./ώρα, τιμή ελαφρώς υψηλότερη από αυτή του Hyundai Ioniq 6 N που χρησιμοποιεί την ίδια αρχιτεκτονική. Με το launch control ενεργό, η επιτάχυνση 0-200 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 10,9 δευτερόλεπτα — επίδοση που αποδεικνύει ότι δεν έχουμε να κάνουμε απλώς με ένα premium ηλεκτρικό crossover, αλλά με ένα πραγματικό αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων. Για πρώτη φορά στη Genesis συναντάμε στοιχεία όπως το Virtual Gear Shift System που προσομοιώνει αλλαγές ταχυτήτων, αλλά και το drift mode, αμφότερα γνωστά από το Ioniq 5 N.

Η ανάρτηση χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ενώ το σύστημα πέδησης με monobloc δαγκάνες φρένων προσφέρει τη σταθερότητα που απαιτεί ένα τόσο απδοοτικό σύνολο. Σε αρχική δοκιμή στο Circuit Paul Ricard στην Γαλλία, το GV60 Magma μας απέδειξε σταθερότητα, προβλέψιμη συμπεριφορά και ευελιξία, ενώ ο τεχνητός ήχος στο εσωτερικό που θυμίζει V6 κινητήρα βοηθά ώστε να μη νιώθεις πως οδηγάς ένα «σιωπηλό» ηλεκτρικό.

Premium εσωτερικό με κορυφαία υλικά, αλλά και σπορ πινελιές: Bucket καθίσματα και κουμπί οδηγικών προφίλ στο τιμόνι

Στο εσωτερικό, η Genesis φρόντισε να δημιουργήσει μια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα που δεν ξεφεύγει από την πολυτέλεια της μάρκας, αλλά ταυτόχρονα δηλώνει ξεκάθαρα την performance ταυτότητα του μοντέλου. Τα bucket καθίσματα συνδυάζουν Nappa δέρμα με το ειδικό υλικό Chamude, προσφέροντας άριστη πλευρική στήριξη και premium υφές. Το ταμπλό και οι επιμέρους επιφάνειες διαθέτουν πορτοκαλί λεπτομέρειες και διαμαντέ ραφές, ενώ στο κέντρο της εμπειρίας βρίσκεται το πανοραμικό display 27 ιντσών που προσαρμόζει την απεικόνισή του στο Magma Mode. Ένα ειδικό κουμπί στο τιμόνι επιτρέπει την επιλογή ανάμεσα σε πέντε διαφορετικά οδηγικά προγράμματα, ενισχύοντας τον σπορ χαρακτήρα χωρίς να θυσιάζεται η τεχνολογική άνεση.

Αν και η εταιρεία δεν έχει ακόμη ανακοινώσει επίσημη τιμή, όλα δείχνουν πως η τοποθέτηση του GV60 Magma θα κινηθεί λίγο πάνω από τα επίπεδα του Hyundai Ioniq 5 N, το οποίο σήμερα ξεκινά από 75.990 ευρώ. Οι εκτιμήσεις ανεβάζουν την τιμή εκκίνησης του Magma περίπου στα 85.000 ευρώ, κάτι που τοποθετεί το μοντέλο στον χώρο των premium ηλεκτρικών SUV επιδόσεων με πλήρως ανταγωνιστική στρατηγική.

Το GV60 Magma θα λανσαριστεί μέσα στο 2026 και θα αποτελέσει τη βάση για μια πλήρη σειρά Magma που θα ακολουθήσει σε όλα τα μοντέλα της Genesis. Με την πρώτη αυτή πρόταση, η κορεατική φίρμα δείχνει πως είναι έτοιμη όχι μόνο να ανταγωνιστεί, αλλά και να εκπλήξει σε έναν χώρο όπου μέχρι τώρα κυριαρχούσαν οι ευρωπαϊκοί κατασκευαστές.

STOCKCENTER