.jpg)
Η Porsche έδωσε δεύτερη... ζωή σε μία Carrera GT του 2005
Αποτέλεσε μέρος του πρότζεκτ «Factory Re-Commission»
Ουσιαστικά το αυτοκίνητο αποσυναρμολογήθηκε και κατασκευάστηκε εκ νέου
Ο V10 κινητήρας λύθηκε και επέστρεψε σε κατάσταση μηδενικών χιλιομέτρων
Το εξωτερικό αλλά και η καμπίνα άλλαξαν ολοκληρωτικά
autoagora Team
Carrera GT του 2005 έγινε και πάλι καινούργια!
Μετά από 20 χρόνια κυκλοφορίας στους δρόμους, αυτή η Porsche Carrera GT του 2005 απέκτησε ξανά την αρχική λάμψη της, στην κυριολεξία. Ο ιδιοκτήτης της, Victor Gómez από το Πουέρτο Ρίκο, αποφάσισε να της δώσει μια «δεύτερη ζωή», αναθέτοντας στο τμήμα Sonderwunsch Manufaktur της Porsche να την ανακαινίσουν σαν να μόλις βγήκε από τη γραμμή παραγωγής. Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό και ακριβώς όπως το ήθελε.
Ο V10 κινητήρας λύθηκε και επέστρεψε σε κατάσταση μηδενικών χιλιομέτρων
Η Porsche αναφέρει αυτά τα πρότζεκτ ως «Factory Re-Commission», τα οποία ουσιαστικά περιλαμβάνουν την πλήρη αποσυναρμολόγηση και την ανακατασκευή των αυτοκινήτων, σχεδόν από το μηδέν. Στην περίπτωση της συγκεκριμένης Carrera GT, η ανακατασκευή ήταν τόσο εκτενής που το αυτοκίνητο δεν θυμίζει σε τίποτα την αρχική μορφή του όταν βγήκε από τη γραμμή παραγωγής πριν από 20 χρόνια. Η διαδικασία περιέλαβε ακόμα και τα εξαρτήματα του V10 κινητήρα, τα οποία αποσυναρμολογήθηκαν και επιστράφηκαν σε κατάσταση καινούργιου, όπως ήταν το 2005.
Το εξωτερικό αλλά και η καμπίνα άλλαξαν ολοκληρωτικά
Το αρχικό ασημί χρώμα της Carrera GT αντικαταστάθηκε από κόκκινο χρώμα με αγωνιστικά γραφικά, εμπνευσμένα από την αγωνιστική 917 που κέρδισε το Le Mans το 1970. Στα γραφικά περιλαμβάνεται ο αριθμός #23, που φορούσε το αυτοκίνητο των Hans Herrmann και Richard Attwood, με τα χρώματα της αυστριακής πόλης Σάλτσμπουργκ. Η Porsche αναφέρει ότι η απόχρωση έχει αναπαραχθεί με απόλυτη ακρίβεια.
Επιπλέον, το αυτοκίνητο διαθέτει ματ μαύρες λεπτομέρειες από ανθρακονήματα, ενώ οι ζάντες έχουν επίσης μαύρο φινίρισμα, ενισχύοντας την αντίθεση με το κυρίαρχο κόκκινο και λευκό θέμα.
Από τη μεριά του, το εσωτερικό της Carrera GT μεταμορφώθηκε πλήρως, με εκτεταμένη χρήση κόκκινου Alcantara σε όλη την καμπίνα. Από το ταμπλό και τις επενδύσεις των θυρών μέχρι το τιμόνι και την κεντρική κονσόλα, το αυτοκίνητο δεν θυμίζει σε τίποτα το μοντέλο του 2005.
Οι ιδιαίτερες πινελιές συνεχίζονται: για ορισμένες επιφάνειες, η Porsche χρησιμοποίησε μαύρο ύφασμα από την 918 Spyder, μη εύφλεκτο και κατάλληλο για αγωνιστικά αυτοκίνητα. Επιπλέον, τα πλαίσια των καθισμάτων είναι κατασκευασμένα από ματ ανθρακονήματα, που συναντώνται επίσης στο ταμπλό και στους αεραγωγούς, προσδίδοντας σπορ και πολυτελή χαρακτήρα στην καμπίνα.
Το βιογραφικό της Porsche Carrera GT
Όταν η Carrera GT κυκλοφόρησε το 2003, ήταν ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα παραγωγής στον κόσμο, με μέγιστη ταχύτητα 330 χλμ./ώρα. Το πλαίσιο από ανθρακονήματα και ο κεντρικά τοποθετημένος κινητήρας βασίζονται σε τεχνολογία αγωνιστικών αυτοκινήτων.
Η Porsche αρχικά ανέπτυξε τον ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα για τις 24 ώρες του Le Mans. Στην Carrera GT, ο κυβισμός φτάνει τα 5,7 λίτρα, η ισχύς αγγίζει τους 612 ίππους και το βάρος περιορίζεται σε μόλις 1.380 κιλά, προσφέροντας εξαιρετικές επιδόσεις και αγωνιστική εμπειρία οδήγησης.

