autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Hyundai Tucson: Οι λόγοι που το καθιστούν value for money επιλογή

Hyundai Tucson: Οι λόγοι που το καθιστούν value for money επιλογή

Hyundai Tucson: Οι λόγοι που το καθιστούν value for money επιλογή

23/12/2025

Έχει πλούσιο εξοπλισμό από την βασική έκδοση και 5-ετή εγγύηση χωρίς όριο χλμ.
Full υβριδικό ή diesel και τετρακίνητο, με ικανοποιητικά νούμερα κατανάλωσης.
Με άνετους χώρους για 5 επιβάτες και τις αποσκευές τους (πορτμπαγκάζ 616 λτ.).
Το υβριδικό προσπερνά γρήγορα, όλες οι εκδόσεις έχουν δυνατά φρένα.

autoagora Team

Έχει πλούσιο εξοπλισμό από την βασική έκδοση και 5-ετή εγγύηση χωρίς όριο χλμ.

Η τρέχουσα γενιά του Hyundai Τucson έχει δεχθεί αισθητική, εξοπλιστική και τεχνολογική αναβάθμιση, που καθιστούν το κορεάτικο οικογενειακό SUV ένα από τα πιο ολοκληρωμένα και ικανά μοντέλα της κατηγορίας του. Το Tucson ξεχωρίζει  αφενός για την πληρότητα της γκάμας και αφετέρου για τον Value for Money χαρακτήρα του. Σχετικά με τη γκάμα θα αναφέρουμε πως με 35 διαφορετικές επιλογές, το οικογενειακό SUV της κορεάτικης φίρμας προσφέρει έναν μοναδικό πλουραλισμό στην αγορά των οικογενειακών SUV, καλύπτοντας με αυτόν τον τρόπο  όλες τις ανάγκες και κάθε οδηγό.

Η γκάμα του ξεκινάει από τη βασική  εξοπλιστική έκδοση Premium με τον εξηλεκτρισμένο 1,6 λτ. Τurbo κινητήρα των 160 ίππων που κοστίζει  29.590 ευρώ, ενώ η ίδια έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο ξεκινά από τα 32.090 ευρώ και προσθέτει την ευκολία στο ικανότατο Tucson. Η εξηλεκτρισμένη diesel έκδοση των 136 ίππων και των 280 Nm ροπής από τον 1,6 λτ. turbo-diesel ξεκινάει από 33.590 ευρώ (36.190 με αυτόματο κιβώτιο DCT 7). Η full υβριδική έκδοση ξεκινάει από 34.990 ευρώ (στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο) με την τετρακίνητη έκδοση να είναι διαθέσιμη από την επόμενη, πιο πλούσια έκδοση Distinctive με 38.390 ευρώ.

Η κορυφαία έκδοση κινητήρα είναι η Plug-in Hybrid με 252 ίππους και η οποία έχει θεωρητική ηλεκτρική αυτονομία έως 91 χλμ.. Oι τιμές για την έκδοση 4X2 και το βασικό πακέτο Distinctive ξεκινούν από 40.290 ευρώ, ενώ η τετρακίνηση χρεώνεται 2.100 ευρώ παραπάνω. Φυσικά, όπως και όλα τα Hyundai, το Tucson καλύπτεται από 5 χρόνια εγγύησης χωρίς χιλιομετρικό περιορισμό (8 χρόνια ή 160.000 χλμ. για την μπαταρία των υβριδικών συστημάτων).

Στον στάνταρ εξοπλισμό του βασικού πακέτου Premium όλων των εκδόσεων κινητήρα και μετάδοσης του Hyundai Tucson (πλην τoυ plug-in υβριδικού, όπου βασική έκδοση είναι η Dinstinctive) παρέχεται πλήρης εξοπλισμός. Μεταξύ άλλων συναντάμε στοιχεία όπως τις συνήθεις ηλεκτρικές ευκολίες, κεντρική οθόνη αφής 12,3 ιντσών με navigation, σύστημα τηλεματικής Hyundai Bluelink, ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, 7 αερόσακοι, κάμερα οπισθοπορείας, Full LED φώτα, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά 215/65/R17.

Full υβριδικό ή diesel και τετρακίνητο, με ικανοποιητικά νούμερα κατανάλωσης

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για όσους θέλουν πολλά από πλευράς απόδοσης αλλά όχι εις βάρος της κατανάλωσης, παρουσιάζει το Tucson με το full hybrid σύστημα κίνησης. Για όσους (πολλούς) οπαδούς του diesel υπάρχει και η σχετική εξηλεκτρισμένη εκδοχή. Το ανανεωμένο full υβριδικό Tucson που κυκλοφορεί έχει συνδυαστική ισχύ 215 ίππων και  ροπή  367 Nm στις 1.000-3.600 σ.α.λ. Aποτελείται από τον 1,6 Turbo των 160 PS και 265 Nm, που συνεργάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ  65 PS και 264 Nm, ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.

 Διαθέσιμο με κίνηση στους 2 μπροστά ή και στους 4 τροχούς εμφανίζει μεγάλη οικονομία στην κατανάλωση. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας η τετρακίνηση έκδοση έχει μέση κατανάλωση σε μικτές συνθήκες γύρω στα 7,3 λτ./100 χλμ. Μέσα στην πόλη μάλιστα, όπου η ηλεκτρική λειτουργία είναι πιο συχνή η κατανάλωση πέφτει κάτω από τα 6 λτ./100 χλμ. (5,7 λτ./100 χλμ.), τιμή χαμηλότερη και από ένα μικρό αυτοκίνητο βενζίνης. Να μην ξεχνάμε πως μιλάμε για ένα  αυτόματο και τετρακίνητο οικογενειακό SUV!

Αντίστοιχα χαμηλή είναι η πραγματική μέση κατανάλωση της τετρακίνητης diesel έκδοσης με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας η συγκεκριμένη έκδοση «καίει» 7,5 λτ. diesel/100 χλμ., μόνο που λόγω diesel το πλεονέκτημα έρχεται στο ταξίδι (6 λτ./100 χλμ.  με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ.).

Με άνετους χώρους για 5 επιβάτες και τις αποσκευές τους (πορτμπαγκάζ 616 λτ.)

Η καμπίνα του Tucson, εκτός από καλοφτιαγμένη και high-tech (η αναβαθμισμένη έκδοση που κυκλοφορεί ξεχωρίζει από ψηφιακό πάνελ που  ενσωματώνει τον στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και την οθόνη αφής του infotainment, επίσης 12,3 ιντσών), δικαιολογεί απόλυτα και το χαρακτηρισμό ευρύχωρη. Με βάση τις μετρήσεις μας μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 5 ενήλικες, με το πίσω κάθισμα να έχει κορυφαίο φάρδος (1,42 μ.).

Αντίστοιχα, πολύ καλός είναι και ο «αέρας» πάνω από τα κεφάλια των πίσω επιβατών που φτάνει τα 7,5 εκ., με τους καθήμενους να έχουν και 18 εκ. διαθέσιμο χώρο μπροστά από τα γόνατα, μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος. Όσον αφορά στην πρακτικότητά του, η δυνατότητα ρύθμισης της κλίσης της πλάτης είναι ένα ευχάριστο στοιχείο που συναντάμε, αν και δεν θα λέγαμε φυσικά όχι και σε ένα συρόμενο πίσω κάθισμα.

Ειδικά για το πορτμπαγκάζ του Hyundai Tucson πρέπει να γίνει η εξής επισήμανση: αναλόγως του κινητήρα, είναι διαφορετική η εργοστασιακή χωρητικότητα, λόγω του σημείου που μπαίνει η μπαταρία του υβριδικού συστήματος. Στο full hybrid μοντέλο (χωρητικότητα μπαταρίας 1,49 kWh) μπαίνει κάτω από την πίσω σειρά καθισμάτων και έτσι προσφέρεται η μέγιστη χωρητικότητα στη γκάμα με 616 λίτρα. Ακόμα και στην plug-in υβριδική έκδοση, όπου υπάρχει μεγάλη μπαταρία (13,8 kWh) για να εξασφαλίζεται η ηλεκτροκίνηση, ο χώρος αποσκευών είναι μεγάλος (558 λίτρα) σε σχέση με ανταγωνιστικά PHEV μοντέλα.

 Στο mild hybrid βενζίνης ή diesel η μπαταρία (0,44 kWh) μπαίνει κάτω από το χώρο αποσκευών, χαρακτηριστικό που διαμορφώνει τη χωρητικότητα στα 577 λίτρα (546 λίτρα στο diesel λόγω του έξτρα χώρου που καταλαμβάνει το δοχείο για το Adblue του συστήματος επιλεκτικής κατάλυσης των Nox).

Το υβριδικό προσπερνά γρήγορα, όλες οι εκδόσεις έχουν δυνατά φρένα

Από τις μετρήσεις μας προκύπτει πως το full υβριδικό Hyundai Tucson των 215 ίππων εμφανίζει κορυφαίες επιδόσεις προσπεράσματος ανάμεσα σε 17 μικρομεσαίο μοντέλα της κατηγορίας. Συγκεκριμένα η τετρακίνηση full υβριδική έκδοση του Tucson θέλει μόλις 4 δλ. για την επιτάχυνση 60-100 χλμ./ώρα και 5,2 δλ. για την επιτάχυνση 80-120 χλμ./ώρα.

Όμως, το κορεάτικο οικογενειακό SUV δεν είναι μόνο εξαιρετικό στην επιτάχυνση εν κινήσει, είναι και στο φρενάρισμα πανικού από τα 100 χλμ./ώρα. Η υβριδική έκδοση απαιτεί μόλις 35,1 μ. (όσο και η τετρακίνητη diesel), ωστόσο το μοντέλο που πραγματικά μας άφησε άφωνους με την επίδοσή του ήταν το (ελαφρύτερο των άλλων δύο) ήπια υβριδικό 4Χ2. Η επίδοση των 33,9 μ. είναι μια από τις καλύτερες που έχουμε μετρήσει ποτέ και που ξεπερνάει ακόμα και επιδόσεις μοντέλων της Porsche.

STOCKCENTER