autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Παλιά ισπανική μάρκα... αναστήθηκε μέσω Κίνας!
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Παλιά ισπανική μάρκα... αναστήθηκε μέσω Κίνας!

15/12/2025

Η Santana Motors επέστρεψε
Κατασκευάζει νέο Pick-up που βασίζεται στο Nissan Z9
Diesel ή Plug-in υβριδικό
Η Santana ετοιμάζει και άλλα αυτοκίνητα με το σήμα της που θα βασίζονται σε μοντέλα της BAIC

autoagora Team

Η Santana Motors επέστρεψε

Μια ιστορική ισπανική μάρκα της δεκαετίας του 1950 επιστρέφει στο προσκήνιο, χάρη στη δυναμική παρουσία της Κίνας στη σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία. Πρόκειται για τη Santana Motors, η οποία ιδρύθηκε το 1950, όμως μετά τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετώπισε από τα μέσα της δεκαετίας του 1990, διέκοψε οριστικά τη λειτουργία της το 2011.
 

Συνοπτικά, η Santana Motors ξεκίνησε τη δραστηριότητά της τη δεκαετία του ’50 και το 1958 άρχισε την παραγωγή οχημάτων Land Rover με άδεια, τα οποία διατέθηκαν σε αγορές της Ευρώπης, της Αφρικής και της Νότιας Αμερικής. Το 1980 προχώρησε στην εξέλιξη δικών της μοντέλων, ενώ πέντε χρόνια αργότερα συνεργάστηκε με τη Suzuki, λανσάροντας οχήματα όπως το SJ και άλλα μοντέλα με την επωνυμία Santana.
 

Ωστόσο, κατά τα μέσα της δεκαετίας του ’90 και τις αρχές του 2000, η εταιρεία βρέθηκε αντιμέτωπη με σοβαρά οικονομικά προβλήματα, γεγονός που οδήγησε στην εξαγορά της στο πλαίσιο μιας προσπάθειας διάσωσης. Η προσπάθεια αυτή δεν ευοδώθηκε και έτσι η παραγωγή σταμάτησε οριστικά το 2011.

Κατασκευάζει νέο Pick-up που βασίζεται στο Nissan Z9

Η επιστροφή της Santana είναι πλέον πραγματικότητα, καθώς ξεκίνησε ξανά η παραγωγή αυτοκινήτων στο εργοστάσιό της στην πόλη Λινάρες της Ισπανίας. Στο εργοστάσιο κατασκευάζονται τα νέα Pick-up 400D και 400 PHEV, τα οποία βασίζονται πλήρως στο Nissan Z9, ένα μοντέλο που παράγεται στην Κίνα μέσω της συνεργασίας της Nissan με την κινεζική Dongfeng.

Diesel ή Plug-in υβριδικό

Το Santana 400D εφοδιάζεται με κινητήρα diesel 2,3 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 190 ίππους και 500 Nm ροπής. Μπορεί να συνδυαστεί είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων είτε με προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων.
 

Από την άλλη, το 400 PHEV διαθέτει plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, που περιλαμβάνει έναν κινητήρα 1,5 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία 32 kWh, παρέχοντας συνδυασμένη ισχύ 420 ίππων και ροπή 800 Nm για το αγροτικό όχημα.

Από 30.000 ευρώ το κόστος απόκτησης, συνδυαστικά με καλό εξοπλισμό

Εξωτερικά, το νέο Pick-up Santana 400 υιοθετεί σύγχρονη σχεδίαση, ενώ σύμφωνα με τους Ισπανούς κατασκευαστές είναι πλούσια εξοπλισμένο ακόμη και στη βασική έκδοση. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται πλαϊνά σκαλοπάτια, προβολείς LED και ηλιοροφή, ενώ στο εσωτερικό ξεχωρίζουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών, η οθόνη αφής infotainment 14,6 ιντσών, θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα, διζωνικό σύστημα κλιματισμού, ηχοσύστημα έξι ηχείων και ασύρματος φορτιστής smartphone 50 watt. Πολλά είναι και τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και ασφάλειας.
 

Όσον αφορά την τιμή, το plug-in υβριδικό μοντέλο ξεκινά από 29.900 ευρώ, ενώ το diesel από 44.700 ευρώ.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

STOCKCENTER