autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Peugeot 2008 Hybrid: Ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μικρά SUV

Peugeot 2008 Hybrid: Ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μικρά SUV

Peugeot 2008 Hybrid e-DCS6, Τιμή 08/12/2025: 26 700€

Peugeot 2008 Hybrid: Ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μικρά SUV

8/12/2025

Το Peugeot 2008 έχει επιβλητική και κομψή σχεδίαση.
Ο υβριδικός κινητήρας των 145 ίππων έχει χαμηλή κατανάλωση.
Το εσωτερικό είναι φουτουριστικό, με ψηφιακό πίνακα οργάνων και καλό εξοπλισμό.
Με πολύ αποτελεσματικά φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 36,7 μέτρα).

autoagora Team

Το Peugeot 2008 έχει επιβλητική και κομψή σχεδίαση

Το Peugeot 2008 αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή μικρά SUV, και φιγουράρει στο TOP 3 των πωλήσεων της κατηγορίας τόσο της φετινής χρονιάς, όσο και του 2024 και του 2023.
Πλέον, το γαλλικό μοντέλο είναι διαθέσιμο ως «απλό» βενζινοκίνητο, ως υβριδικό, καθώς και σε αποκλειστικά ηλεκτρική έκδοση. Εξετάζουμε το 2008 Hybrid και βρίσκουμε τα σημεία που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

Ξεκινώντας από το design, που φυσικά είναι ίδιο ανεξαρτήτως έκδοσης, το SUV της Peugeot έχει στοιχεία που το κάνουν κομψό και ταυτόχρονα σπορτίφ. Το μήκος που φτάνει στα 4,3 μέτρα και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος καθιστούν το αυτοκίνητο επιβλητικό.

Η εμπρόσθια γρίλια δείχνει να «σβήνει» ομοιόμορφα στον υπόλοιπο εμπρόσθιο πρόβολο, ενώ εκατέρωθεν αυτής τα φωτιστικά σώματα, αλλά και τα φώτα ημέρας που μοιάζουν σαν τρεις «νυχιές», δημιουργούν ένα δυναμικό και σύγχρονο look. Το αμάξωμα είναι μυώδες, και τα πίσω λεπτεπίλεπτα φανάρια, συμβάλλουν στην κομψότητα αλλά και στο φουτουριστικό σχεδιασμό.

Ο υβριδικός κινητήρας των 145 ίππων έχει χαμηλή κατανάλωση

Ώθηση στο Peugeot 2008 Hybrid που αναλύουμε δίνει το ήπια υβριδικό μηχανικό σύνολο, που αποτελείται από τον βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων της οικογένειας PureTech, ο οποίος συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 29 ίππων και ροπής 55 Nm, που βρίσκεται ενσωματωμένο στο αυτόματο σασμάν διπλού συμπλέκτη 6 ταχυτήτων. Η συνδυαστική απόδοση είναι 145 άλογα, και 230 Nm ροπή.

Η διαφορά του mild hybrid συστήματος της Stellantis, απέναντι από τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού, είναι ότι το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί μόνο με ηλεκτρισμό, σε συνθήκες χαμηλού φορτίου, όπως για παράδειγμα κατά την κίνηση στην πόλη, αλλά και σε αυτοκινητόδρομο όταν έχουμε ελάχιστα πατημένο το πεντάλ του γκαζιού, απλά για να κρατήσουμε την ταχύτητά μας σταθερή.

Ως εκ τούτου, σύμφωνα με τις μετρήσεις κατά τη δοκιμή μας, το Peugeot 2008 Hybrid των 145 ίππων έχει κατανάλωση 6,4 λτ/100 χλμ σε αστικό κύκλο, ένα από τα καλύτερα νούμερα ανάμεσα στα ήπια υβριδικά μικρά SUV. Στο ταξίδι το αυτοκίνητο καίει 5,5 λτ/100 χλμ, και σε μικτή διαδρομή, σε συνθήκες με ανηφόρες και κατηφόρες, είδαμε μέση κατανάλωση 7,2 λτ/100 χλμ.

Το εσωτερικό είναι φουτουριστικό, με ψηφιακό πίνακα οργάνων και καλό εξοπλισμό

Η καμπίνα του Peugeot 2008 είναι ιδιαίτερα μοντέρνα, με αιχμή του δόρατος το i-Cockpit, δηλαδή τον πίνακα οργάνων που βρίσκεται τοποθετημένος ψηλά, πάνω από το τιμόνι μικρής διαμέτρου. Μάλιστα, από το δεύτερο πακέτο εξοπλισμού (Allure) και πάνω, αυτός είναι ψηφιακός 10 ιντσών. Το ταμπλό είναι οδηγοκεντρικό, με την οθόνη αφής του συστήματος infotainment, διάστασης 10 ιντσών από το βασικό εξοπλισμό, να δίνει την εντύπωση πως αιωρείται, και παράλληλα να είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό.

Στον τομέα του εξοπλισμού, το Peugeot 2008 είναι πλήρες από τη βασική έκδοση που ονομάζεται Style, μιας και διαθέτει αυτόματο κλιματισμό, εμπρός-πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, αισθητήρες παρκαρίσματος, camera οπισθοπορείας, αισθητήρες βροχής και φωτός, LED φανάρια, cruise control, έγχρωμη οθόνη αφής 10 ιντσών για το infotainment, 6 αερόσακους, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόματο φρενάρισμα, προβολή των σημάτων του Κ.Ο.Κ στον πίνακα οργάνων, καθώς και σύστημα προειδοποίησης κόπωσης οδηγού.

Με πολύ αποτελεσματικά φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 36,7 μέτρα)

Η Peugeot έχει μεριμνήσει και για το σύστημα πέδησης του 2008. Όταν δοκιμάσαμε το υβριδικό των 145 ίππων, μετρήσαμε απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ/ώρα 36,7 μέτρα, μια επίδοση που είναι καλύτερη από τον μέσο όρο της κλάσης των μικρών SUV.

Αξίζει να αναφερθεί πως όλα τα Peugeot 2008 έχουν καλά φρένα. Το βασικό μοντέλο με το μοτέρ βενζίνης 100 ίππων χρειάζεται 36,4 μέτρα για την ίδια διαδικασία, ενώ το ηλεκτρικό Peugeot e-2008 των 156 ίππων σταματά από τα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 34,6 μέτρα.

STOCKCENTER