
Δοκιμή Renault Symbioz E-TECH 145 PS
Renault Symbioz Full Hybrid E-Tech 145, Τιμή 01/12/2025: 28 900€
Renault Symbioz E-TECH: Με «ατού» τη χαμηλή κατανάλωση
Καίει 4,4 λτ/100 χλμ στην πόλη και 5,7 λτ/100 χλμ στο ταξίδι.
Από τα καλύτερα στην κατηγορία στο χώρο για τα πόδια των πίσω.
Προσπερνάει σβέλτα, υστερεί στο πλάτος του πίσω καθίσματος (δεν χωράει 3ος ενήλικας).
Η τιμή είναι καλή για υβριδικό SUV, ο βασικός εξοπλισμός πλήρης.
autoagora Team
Δοκιμάζουμε και αξιολογούμε το υβριδικό Renault Symbioz E-TECH με τα 145 άλογα
Το Renault Symbioz αποτελεί μια φρέσκια προσθήκη στη γκάμα της γαλλικής εταιρείας και είναι ένα οικογενειακό SUV που έρχεται να καλύψει το κενό μεταξύ του Captur και του Austral. Είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με το υβριδικό σύστημα E-TECH της Renault, που αποδίδει 145 άλογα, το οποίο υπόσχεται χαμηλή κατανάλωση.
Για να δούμε πόσο καλό είναι το νέο Renault Symbioz E-TECH, το δοκιμάζουμε και το αξιολογούμε με βάση τι θα δείξουν τα όργανα μετρήσεών μας όσον αφορά τα πιο σημαντικά κριτήρια επιλογής καινούργιου αυτοκινήτου, τα οποία είναι η κατανάλωση, οι χώροι, οι επιδόσεις, ο εξοπλισμός, η εγγύηση και φυσικά η τιμή.
Για να έχουμε μια αντικειμενική εικόνα, δίπλα από κάθε επίδοση του Symbioz θα παραθέσουμε την καλύτερη και τη χειρότερη του ανταγωνισμού. Για να είμαστε δίκαιοι, η σύγκριση θα γίνει ανάμεσα σε full υβριδικά αυτοκίνητα της κατηγορίας των οικογενειακών SUV.
Η κατανάλωση είναι καλύτερη από τον μέσο όρο της κατηγορίας, κάτι που ισχύει και για την επιτάχυνση από 80 στα 120 χλμ/ώρα. Κορυφαίος είναι και ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών, με αυτόν για τα κεφάλια τους, καθώς και το πορτ-μπαγκάζ, να είναι στον μέσο όρο. Το μόνο σημείο που υστερεί το γαλλικό SUV σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι το πλάτος του πίσω καθίσματος.
Ας δούμε τις μετρήσεις του Renault Symbioz E-TECH στους πιο κρίσιμους τομείς, και τη συνολική βαθμολογία του.
Το Renault Symbioz E-TECH αξιολογείται με 91 στα 100
| Μάρκα/Μοντέλο | Renault Symbioz | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
|---|---|---|---|---|---|
| Έκδοση μοντέλου | Renault Symbioz Full Hybrid E-TECH 145 145 PS | ||||
| Βαθμολογία | 91% | ||||
| Κατηγορία μοντέλου | Μικρομεσαία SUV Βενζίνη | ||||
|
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2024 | ||||
|
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Hybrid | ||||
|
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1598 | ||||
|
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
145 | 215 | HYUNDAI TUCSON Full Hybrid 1.6T 6AT 4WD 215ps | 116 | SUZUKI S-CROSS 1.5 STRONG HYBRID ALLGRIP 116ps |
|
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
|
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
|||||
|
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
|
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΠραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.)
|
5,7 | 5 | CHERY TIGGO 4 1.5L HYBRID 204ps | 7,3 | RENAULT ARKANA Full Hybrid E-Tech 145ps |
|
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.)
|
5,5 | 5 | TOYOTA C-HR 1.8L HEV 140ps | 7,7 | LEXUS UX 300h E-Four 199ps |
|
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
842 | 1020 | CHERY TIGGO 4 1.5L HYBRID 204ps | ||
|
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
20 | 20 | RENAULT SYMBIOZ Full Hybrid E-Tech 145 145ps | 13,2 | SUZUKI S-CROSS 1.5 STRONG HYBRID ALLGRIP 116ps |
|
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,31 | 1,41 | HYUNDAI TUCSON Full Hybrid 1.6T 6AT 4WD 215ps | ||
| Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 492 | 616 | HYUNDAI TUCSON Full Hybrid 1.6T 6AT 4WD 215ps | 293 | SUZUKI S-CROSS 1.5 STRONG HYBRID ALLGRIP 116ps |
|
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
9,9 | 7,7 | TOYOTA C-HR 2.0L HEV AWD-i 197ps | 12,8 | SUZUKI S-CROSS 1.5 STRONG HYBRID ALLGRIP 116ps |
|
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
170 | 196 | FORD KUGA 2.5 Duratec FHEV 180 PS 180ps | 160 | DACIA DUSTER Hybrid 140ps |
| Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,9 | 35,2 | HYUNDAI TUCSON Full Hybrid 1.6T 6AT 4WD 215ps | ||
|
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 11 | TOYOTA C-HR 1.8L HEV 140ps | 5 | HONDA HR-V e:HEV 131ps |
|
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
22.990 | CHERY TIGGO 4 1.5L HYBRID 204ps | 49.300 | LEXUS UX 300h E-Four 199ps | |
Τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας χαρίζουν στο Renault Symbioz E-TECH βαθμολογία 91 στα 100. Τα σημεία που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό είναι η κατανάλωση, τόσο σε μικτό κύκλο όσο και στο ταξίδι, αμφότερες καλύτερες από τον μέσο όρο, καθώς και ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών, που είναι από τους κορυφαίους της κατηγορίας και ο μεγαλύτερος ανάμεσα στα full υβριδικά μοντέλα.
Το πλάτος του πίσω καθίσματος είναι σχετικά περιορισμένο για τα δεδομένα της κατηγορίας και είναι το μικρότερο στην κλάση. Ωστόσο το πορτ-μπαγκάζ βρίσκεται στον μέσο όρο.
Αντάξια του μέσου όρου είναι και η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (9,9 δευτερόλεπτα), αλλά και η απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ/ώρα (37,9 μέτρα). Η εγγύηση είναι πενταετής και η τιμή χαμηλότερη από τον μέσο όρο.
Στις σελίδες που ακολουθούν θα αναλύσουμε την πραγματική κατανάλωση του Renault Symbioz E-TECH στην πόλη και στο ταξίδι, θα μετρήσουμε τους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, και θα δούμε πόσο γρήγορο είναι, τόσο από στάση όσο και εν κινήσει.
| Σελ. 2 | Renault Symbioz E-TECH: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
| Σελ. 3 | Renault Symbioz E-TECH. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |

