.jpg)
Το ηλεκτρικό Perodua QV-E κοστίζει 16.700€ αλλά χωρίς την μπαταρία
Είναι το ηλεκτρικό SUVάκι της Μαλαισίας
Ένα ηλεκτρικό μοτέρ, 204 άλογα και 445 χλμ. αυτονομία
Κοστίζει 16.700 ευρώ αλλά δεν υπολογίζεται η μπαταρία
Παραγωγή 500 μονάδων ανά μήνα και στόχο αύξησης στις 3.000
autoagora Team
Είναι το ηλεκτρικό SUVάκι της Μαλαισίας
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα γνωρίζουν σταθερή αύξηση, καθώς ολοένα και περισσότερες εταιρείες από διάφορες χώρες εισέρχονται στον χώρο της παραγωγής. Το Perodua QV-E αποτελεί μια ακόμη νέα πρόταση στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων και είναι το πρώτο μοντέλο του είδους που προέρχεται από τη Μαλαισία.
Το Perodua QV-E είναι ένα μικρό ηλεκτρικό SUV, το οποίο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Magna Steyr. Σχεδιαστικά διαθέτει μοντέρνα εμφάνιση με έντονες γραμμές, κεκλιμένη οροφή και μια LED μπάρα στα φωτιστικά σώματα. Στο εσωτερικό, περιλαμβάνονται στάνταρ χαρακτηριστικά όπως ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και μια οθόνη αφής για το σύστημα infotainment.
Ένα ηλεκτρικό μοτέρ, 204 άλογα και 445 χλμ. αυτονομία
Το Perodua QV-E κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον μπροστινό άξονα, ο οποίος προσφέρει 204 ίππους και 285 Nm ροπής. Το μοντέλο επιτυγχάνει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,5 δευτερόλεπτα.
Η ισχύς προέρχεται από μια μπαταρία LFP (λιθίου-σιδήρου) 52,5 kWh, κατασκευασμένη από την κινεζική CATL, χαρίζοντας στο όχημα αυτονομία 445 χιλιομέτρων σύμφωνα με το πρωτόκολλο NEDC.
Κοστίζει 16.700 ευρώ αλλά δεν υπολογίζεται η μπαταρία
Αν και τα περισσότερα από τα παραπάνω χαρακτηριστικά δεν προκαλούν ιδιαίτερη εντύπωση, η έκπληξη έρχεται στο τέλος και αφορά τόσο την τιμή του Perodua QV-E όσο και το τι πραγματικά προσφέρει. Σύμφωνα με την εταιρεία, η απόκτηση του μοντέλου κοστίζει 80.000 ρινγκίτ (περίπου 16.700 ευρώ). Η τιμή φαίνεται εξαιρετικά χαμηλή, ωστόσο υπάρχει μια... παγίδα. Στο ποσό αυτό δεν περιλαμβάνεται η μπαταρία.
Όπως ξεκαθαρίζει η μάρκα, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υπογράψουν ένα 9ετές συμβόλαιο μίσθωσης και, στο πλαίσιο αυτής της συμφωνίας, να καταβάλλουν 275 ρινγκίτ (περίπου 58 ευρώ) μηνιαίως αποκλειστικά για τη μπαταρία. Έτσι, μέσα σε αυτά τα 9 χρόνια, οι ιδιοκτήτες του Perodua QV-E θα καταλήξουν να πληρώσουν συνολικά περίπου 6.264 ευρώ επιπλέον για το σημαντικότερο —και ακριβότερο— τμήμα του οχήματος: τη μπαταρία.
Παραγωγή 500 μονάδων ανά μήνα και στόχο αύξησης στις 3.000
Ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη θα είναι η απήχηση του Perodua QV-E στο κοινό στο οποίο στοχεύει, η εταιρεία δείχνει ότι έχει υψηλές φιλοδοξίες για το ηλεκτρικό της μοντέλο. Όπως έκανε γνωστό, η τοπική παραγωγή του οχήματος θα ξεκινήσει σύντομα, με αρχικό ρυθμό 500 μονάδων τον μήνα, πριν αυξηθεί στις 3.000 μονάδες έως το τρίτο τρίμηνο του 2026.

