
Τα 3 mini με κάτω από 17.000 ευρώ που καίνε λιγότερο στην πόλη
Τιμές μοντέλων: 12/06/2025 | |
TOYOTA AYGO X 1.0 72 PS: 16 670€ | FIAT PANDA 1.0 HYBRID: 15 800€ |
KIA PICANTO 1.2 MY 2025: 16 490€ |
Τα 3 mini με κάτω από 17.000 ευρώ που καίνε λιγότερο στην πόλη
Στην πόλη μετρούν τα μικρά μεγέθη
Ούτε 6 λίτρα δεν καίει το Toyota Aygo X
6,5 λτ./100 χλμ. καταναλώνει το υβριδικό Fiat Panda
Παραμένει κάτω από τα 7 λίτρα το Kia Picanto
Στην πόλη μετρούν τα μικρά μεγέθη
Δεν είναι μυστικό το γιατί παίρνει κανείς ένα mini αυτοκίνητο. Μπορεί να μην είναι για μεγάλες διαδρομές, ούτε να χωρούν πολλά, αλλά είναι ευέλικτα, παρκάρουν (σχετικά) εύκολα, είναι φτηνά και δεν καίνε πολύ. Οι τάσεις της αγοράς προς τα crossover ωστόσο και ο προσανατολισμός των εταιρειών σε υβριδικά και ηλεκτρικά σύνολα που κοστολογούνται υψηλότερα αφήνουν συχνά κάπως «γυμνά» τα mini από πλευράς τεχνολογιών, το οποίο μπορεί να έχει κάποιο αντίκτυπο στην οικονομία τους. Εδώ όμως κρατάμε χαμηλά την κατανάλωση, αλλά και το κόστος.
Μάρκα/Μοντέλο | Τιμή-από | Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) |
---|---|---|
TOYOTA AYGO X 1.0 72 PS 72ps | 5,7 | |
FIAT PANDA 1.0 HYBRID 70ps | 6,5 | |
KIA PICANTO 1.2 MY 2025 79ps | 6,8 |
Ούτε 6 λίτρα δεν καίει το Toyota Aygo X
Το ότι τα Toyota τα πάνε καλά στην κατανάλωση καυσίμου είναι σχεδόν αξίωμα στη σύγχρονη εποχή και το Aygo X δεν αποτελεί εξαίρεση. Μπορεί να είναι ένα «απλό» βενζινοκίνητο, αλλά με 5,7 λτ./100 χλμ. στην πόλη τοποθετείται στην κορυφή της κατηγορίας, εξασφαλίζοντας ότι δε θα φύγουν πολλά λεφτά στις καθημερινές μετακινήσεις και στην κίνηση. Βάλτε σε αυτό και έναν κύκλο στροφής κάτω από τα 9,5 μέτρα και έχετε ένα αυτοκίνητο που και θα κάψει λίγο και θα χωρέσει παντού, ώστε να μη χρειάζεται να κόβετε βόλτες για θέση πάρκινγκ ή να κάνετε παρακάμψεις για να αποφύγετε στενά, καταναλώνοντας παράλληλα ακόμα περισσότερη βενζίνη.
6,5 λτ./100 χλμ. καταναλώνει το υβριδικό Fiat Panda
Μια σπάνια περίπτωση υβριδικού στη μικρότερη κατηγορία, το Fiat Panda πατά σε αυτήν την τεχνολογία για να κρατήσει σχετικά χαμηλά την κατανάλωση καυσίμου. Το ήπια υβριδικό σύνολο απαιτεί τη σεβαστά μικρή ποσότητα των 6,5 λτ./100 χλμ. για να κινηθεί στην πόλη και το κάνει μέσα στο φθηνότερο και πιο ευέλικτο από πλευράς τιμονιού mini της αγοράς. Εφ’όλης της ύλης εξοικονόμηση χρημάτων λοιπόν, όπως οφείλει εξάλλου να κάνει ένα μοντέλο με τόσο μεγάλη ιστορία στη φθηνή αστική μετακίνηση.
Παραμένει κάτω από τα 7 λίτρα το Kia Picanto
Το Kia Picanto «φορά» ένα λίγο μεγαλύτερο κινητήρα από τα άλλα δύο μοντέλα της λίστας στα 1,2 λίτρα, αλλά καταφέρνει να διατηρήσει σε καλά επίπεδα την κατανάλωση, συγκεκριμένα στα 6,8 λτ./100 χλμ. Το κορεάτικο mini αποτελεί επίσης μια από τις πιο ευρύχωρες επιλογές της κατηγορίας, με μεγάλο για τα σχετικά δεδομένα πορτ-μπαγκάζ 255 λίτρων, τον περισσότερο «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω επιβατών, αλλά και συγκριτικά αρκετό χώρο για τα γόνατα. Η άνεση δεν είναι ακριβώς ατού των mini, αλλά το Picanto θα κάνει τουλάχιστον λίγο πιο βολική την καθημερινότητα, φροντίζοντας πάντα να μην επιβαρύνει οικονομικά.