autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τα 4 χειρότερα μικρά SUV σε ηχομόνωση ταξιδιού

Τα 4 χειρότερα μικρά SUV σε ηχομόνωση ταξιδιού

Τιμές μοντέλων: 18/02/2025
VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 95 PS: 19 950€ DACIA SANDERO STEPWAY 1.0 TCe 100 PS LPG: 18 470€
JEEP RENEGADE 1.3 TURBO 240 PS 4xe: 52 230€ JEEP AVENGER 1.2 TURBO : 23 990€

Τα 4 χειρότερα μικρά SUV σε ηχομόνωση ταξιδιού

21/1/2025

Με ένα ήσυχο εσωτερικό είσαι συγκεντρωμένος περισσότερο στο δρόμο
Ισοβαθμία στη πρώτη θέση για το VW T-Cross και το Dacia Sandero
Με 72,5 db στα 120χλμ/ώρα το Jeep Renegade έχει την τρίτη θέση
Τη λίστα συμπληρώνει το Jeep Avenger με 72,4 db στα 120χλμ/ώρα

Με ένα ήσυχο εσωτερικό είσαι συγκεντρωμένος περισσότερο στο δρόμο

Η ηχομόνωση του αυτοκινήτου αποτελεί ένα σημαντικό στοιχείο μέτρησης που συχνά υποτιμώνται κατά την αξιολόγηση της άνεσης ενός ταξιδιού. Η διατήρηση ενός ήσυχου περιβάλλοντος στην καμπίνα του αυτοκινήτου δεν συμβάλλει μόνο στην ξεκούραση του οδηγού και των επιβατών, αλλά και στη δυνατότητα διατήρησης μεγαλύτερης συγκέντρωσης στον δρόμο. Με λιγότερο θόρυβο από τον κινητήρα, τον άνεμο ή τις ατέλειες του οδοστρώματος, το ταξίδι γίνεται πιο απολαυστικό, ο οδηγός είναι προσηλωμένος στο δρόμο και υπάρχει μεγαλύτερη αίσθηση πολυτέλειας και ασφάλειας.

Ανατρέξαμε στις δοκιμές και τις μετρήσεις μας και βρήκαμε τα τέσσερα πιο θορυβώδη μικρά SUV στο ταξίδι με 120 χλμ/ώρα. Αυτά είναι το Volkswagen T-Cross, Dacia Sandero, Jeep renegade και Jeep Avenger.

Μάρκα/Μοντέλο Τιμή-από Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) Κατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα) Πραγματική Αυτονομία στο ταξίδι Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) Θόρυβος στα 120 (db)
VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 95 PS 95ps   8,2 5,2 769 455 72,8
DACIA SANDERO STEPWAY 1.0 TCe 100 PS LPG 100ps   8,8 6 833 410 72,8
JEEP RENEGADE 1.3 TURBO 240 PS 4xe 240ps   4,2 8,5 435 330 72,5
JEEP AVENGER 1.2 TURBO 100ps   9,1 5,5 800 380 72,4


Ισοβαθμία στη πρώτη θέση για το VW T-Cross και το Dacia Sandero
Μαζί στην πρώτη θέση για τα πιο θορυβώδη μικρά SUV βρίσκεται το T-Cross και το Dacia Sandero με επίδοση 72,8 decibel ( Μονάδα μέτρησης της έντασης του ήχου) κατά την κίνηση σε αυτοκινητόδρομο με 120χλμ/ώρα. Το μικρό γερμανικό SUV εφοδιάζεται με έναν τρικύλινδρο 1.000άρι κινητήρα αποδίδοντας 95 ίππους και 175 Nm ροπής, που καταναλώνει 8,2 λτ/100χλμ στη πόλη και 5,2λτ/100χλμ στο ταξίδι. Η πραγματική αυτονομία του φτάνει τα 769 χιλιόμετρα ενώ όσον αφορά τους χώρους του αυτοκινήτου βρίσκονται στον μέσο όρο της κατηγορίας με το πορτμπαγκάζ να είναι χωρητικότητας 455 λίτρων.
Από την άλλη το Dacia Sandero εφοδιάζεται με τον 1.000άρη TCe βενζινοκινητήρα της Renault, ο οποίος ενσωματώνει κιτ υγραεριοκίνησης και αποδίδει 100 άλογα όταν λειτουργεί με βενζίνη και 91 όταν λειτουργεί με υγραέριο. Το δυνατό χαρτί του Sandero είναι ότι εξοικονομεί χρήματα μέσω της κατανάλωσης υγραερίου, το οποίο είναι περίπου 1 ευρώ στο λίτρο φθηνότερο από την βενζίνη και ότι έχει δύο ρεζερβουάρ ( ένα βενζίνης 50λτ , ένα υγραερίου 40) με συνολική αυτονομία 1.360 χλμ. Κλείνοντας κατά την κίνηση του στην πόλη και στο ταξίδι καταναλώνει 8,8 λτ/100χλμ και 6,0λτ/100χλμ αντίστοιχα ενώ όσον αφορά τους χώρους του αυτοκινήτου βρίσκονται στο μέσο όρο της κατηγορίας και το πορτμπαγκάζ είναι χωρητικότητας 410 λίτρων.

Με 72,5 db στα 120χλμ/ώρα το Jeep Renegade έχει την τρίτη θέση
Το ακριβότερο αυτοκίνητο του συγκριτικού Jeep Renegade εξοπλίζεται με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης, με συνολική απόδοση 240 ίππους ενώ η μπαταρία του συστήματος που βρίσκεται κάτω από το πίσω κάθισμα έχει χωρητικότητα 11,4 kWh προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία έως 50 χλμ. Με πλήρως φορτισμένες τις μπαταρίες η κατανάλωση του Jeep Renegade σε πόλη και ταξίδι είναι 4,2 λτ/100χλμ και 8,5λτ/100χλμ ενώ η αυτονομία είναι 435 χιλιόμετρα. Οι χώροι στο εσωτερικό είναι πάνω από το μέσο όρο αλλά το πορτμπαγκάζ είναι αρκετά μικρό με χωρητικότητα 330 λίτρα.

Τη λίστα συμπληρώνει το Jeep Avenger με 72,4 db στα 120χλμ/ώρα
Το Jeep Avenger εφοδιάζεται με έναν τρικύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρων που αποδίδει 100 ίππους και δεν χρησιμοποιεί κάποιας μορφής εξηλεκτρισμό (δεν είναι mild hybrid). Κατά την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο το Jeep Avenger είναι αρκετά θορυβώδες με 72,4 db, έχει αυτονομία 800 χιλιόμετρα και καταναλώνει 5,5 λτ/100χλμ ενώ κατά την κίνηση σε αστικούς δρόμους καταναλώνει 9,1λτ/100χλμ.  Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί  στα πίσω καθίσματα και βρίσκονται στο μέσο όρο της κατηγορίας όπως και το πορτμπαγκάζ χωρητικότητας 380 λίτρων.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις