autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τα πιο προσιτά μικρά με 100+ άλογα

Τα πιο προσιτά μικρά με 100+ άλογα

Τιμές μοντέλων: 07/12/2024
MG MG3 HYBRID+: 20 450€ TOYOTA YARIS 1.5L 125 PS: 19 290€
SEAT IBIZA 1.0 ECO TSI 115 PS: 18 990€ OPEL CORSA 1.2 T 100 PS: 19 800€

Τα πιο προσιτά μικρά με 100+ άλογα

18/11/2024

MG 3 Hybrid: Υβριδικό με 194 άλογα, θέλει 7,9 δλ. για το 0-100, καίει 5,8 λτ/100 χλμ.
Toyota Yaris 125 PS: Καίει 5 λτ/100 χλμ στο ταξίδι.
Seat Ibiza με 115 άλογα: Χρειάζεται 9,5 δλ. για το 80-120 χλμ/ώρα.
Opel Corsa και Hyundai i20 με 100 PS: Καίνε 4,8 και 5,4 λτ/100 χλμ στο ταξίδι αντίστοιχα.

MG 3 Hybrid: Υβριδικό με 194 άλογα, θέλει 7,9 δλ. για το 0-100, καίει 5,8 λτ/100 χλμ.

Με τις τιμές των αυτοκινήτων να είναι ιδιαίτερα ψηλά, η κατηγορία των μικρών πόλης είναι αρκετά δημοφιλής, μιας και διατηρεί χαμηλότερο κόστος αγοράς ενώ ταυτόχρονα προσφέρει ευρυχωρία που παλιά βρίσκαμε σε μοντέλα μιας κατηγορίας επάνω.

Οι εισαγωγικές εκδόσεις αρκετών τέτοιων οχημάτων διαθέτουν κινητήρες 65, 70 και 80 ίππων. Εμείς βάζουμε ένα υψηλότερο όριο ιπποδύναμης και ψάχνουμε τα πιο προσιτά μοντέλα που έχουν από 100 άλογα και πάνω, προκειμένου να κινούνται πιο άνετα σε συνθήκες ταξιδιού, ειδικά στο σενάριο όπου είναι φορτωμένα με 4 ενήλικες επιβάτες.

Τα 5 πιο προσιτά μοντέλα με 100+ άλογα είναι τα Hyundai i20, MG 3, Opel Corsa, Seat Ibiza και Toyota Yaris. Ας τα δούμε στον πίνακα που ακολουθεί, με κατάταξη με βάση την ιπποδύναμη.

Μάρκα/Μοντέλο Ιπποδύναμη (PS) Τιμή-από Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) Κατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα) Πραγματική Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) Προσπέρασμα 80-120 (δλ.)
MG MG3 HYBRID+ 194ps 194   4,6 6 5,8 7,9 5,7
TOYOTA YARIS 1.5L 125 PS 125ps 125   6,6 5 6 9,73 14,1
SEAT IBIZA 1.0 ECO TSI 115 PS 115ps 115   7,6 5,2 6,7 9,7 9,5
OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps 100   7,2 4,8 6,2 10,42 9,5
HYUNDAI i20 1.0T 6MT 100ps 100   8,6 5,4 7,5 10,77 12,7
Στην κορυφή βρίσκεται το MG 3 Hybrid, το οποίο είναι το ισχυρότερο μοντέλο της κατηγορίας και αποδίδει 194 άλογα. Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων που αποδίδει 105 άλογα και από ένα ηλεκτρικό μοτέρ με 136 άλογα, με τη συνδυαστική ιπποδύναμη να είναι 197 άλογα και τη ροπή να είναι 250 Nm.

Η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 7,9 δευτερόλεπτα, ενώ για τη διαδικασία προσπέρασης σε αυτοκινητόδρομο (80-120 χλμ/ώρα) χρειάζονται 5,7 δευτερόλεπτα.
Το υβριδικό σύνολο καταναλώνει 4,6 λτ/100 χλμ στην πόλη και 6 λτ/100 χλμ στο ταξίδι, με τη μέση κατανάλωση σύμφωνα με τις μετρήσεις μας να είναι 5,8 λτ/100 χλμ.

Toyota Yaris 125 PS: Καίει 5 λτ/100 χλμ στο ταξίδι

Το Toyota Yaris στην βενζινοκίνητη έκδοσή του εφοδιάζεται με έναν 1.500αρη κινητήρα που αποδίδει 125 άλογα. Το 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 9,73 δευτερόλεπτα και το 80-120 χλμ/ώρα σε 14,1 δευτερόλεπτα. Σε αστικό κύκλο το Yaris καίει 6,6 λτ/100 χλμ και σε αυτοκινητόδρομο 5 λτ/100 χλμ, με τη μέση πραγματική κατανάλωση να είναι 6 λτ/100 χλμ.

Seat Ibiza με 115 άλογα: Χρειάζεται 9,5 δλ. για το 80-120 χλμ/ώρα

Το τρίτο ισχυρότερο μοντέλο της λίστας μας είναι το Seat Ibiza στην έκδοση των 115 ίππων. Ο χιλιάρης TSI κινητήρας επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 9,7 δευτερόλεπτα, ενώ για τις ρεπρίζ 80-120 χλμ/ώρα χρειάζεται 9,5 δευτερόλεπτα. Η μέση πραγματική κατανάλωση είναι 6,7 λτ/100 χλμ.

Opel Corsa και Hyundai i20 με 100 PS: Καίνε 4,8 και 5,4 λτ/100 χλμ στο ταξίδι αντίστοιχα

Η πεντάδα ολοκληρώνεται με το Opel Corsa και το Hyundai i20, αμφότερα με 100 άλογα. Το Corsa έχει βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων, ο οποίος καίει 4,8 λτ/100 χλμ στο ταξίδι (το χαμηλότερο της πεντάδας) και 7,2 λτ/100 χλμ στην πόλη, με τη μέση κατανάλωση να είναι 6,2 λτ/100 χλμ. Για τις επιδόσεις 0-100 και 80-120 χλμ/ώρα απαιτούνται 10,4 και 9,5 δλ. αντίστοιχα.

Το Hyundai i20 έχει χιλιάρη κινητήρα, ο οποίος καταναλώνει 5,4 λτ/100 χλμ σε αυτοκινητόδρομο και 8,6 λτ/100 χλμ στην πόλη (7,5 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο). Τα 100 χλμ/ώρα από στάση κάνουν την εμφάνισή τους σε 10,77 δευτερόλεπτα, και για το 80-120 χλμ/ώρα χρειάζονται 12,7 δευτερόλεπτα.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε