autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τα τρία καλύτερα mild hybrid μικρά στο φρενάρισμα

Τα τρία καλύτερα mild hybrid μικρά στο φρενάρισμα

Τιμές μοντέλων: 19/01/2025
HYUNDAI i20 1.0T 7DCT 48V Hybrid: 21 390€ OPEL CORSA Hybrid 1.2T 100 PS: 21 400€
PEUGEOT 208 Hybrid 100 PS e-DCS6: 20 200€ HYUNDAI i20 1.0T 7DCT 48V Hybrid: 21 390€

Τα τρία καλύτερα mild hybrid μικρά στο φρενάρισμα

10/1/2025

Και τα τρία φρενάρουν σε κάτω από 37 μέτρα
Στη πρώτη θέση το Hyundai i20 με 36 μέτρα
Δεύτερη θέση για το Opel Corsa Hybrid με 36,8 μέτρα
Το βάθρο συμπληρώνει το Peugeot 208 Hybrid με 36,9 μέτρα

Και τα τρία φρενάρουν σε κάτω από 37 μέτρα

Τα φρένα του αυτοκινήτου είναι ένα από τα βασικά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και στόχος τους είναι να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις που θα συναντήσει ο μέσος οδηγός στην καθημερινότητά του. Ακόμα και το μισό μέτρο καλύτερο φρενάρισμα  μπορεί να είναι αρκετό ώστε να αποφευχθεί ένα ατύχημα. Σήμερα θα εστιάσουμε στην κατηγορία των μικρών mild hybrid και θα δούμε τα τρία καλύτερα αυτοκίνητα στο φρενάρισμα από τα 100χλμ/ώρα. Αυτά είναι το Hyundai i20 1.0T, Opel Corsa Hybrid 1.2T και Peugeot 208 Hybrid που όλα σημειώνουν επίδοση κάτω από 37 μέτρα.


Μάρκα/Μοντέλο
Είδος Κινητήρα Κυβικά (κ.εκ.) Ιπποδύναμη (PS) Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) Τιμή-από Μέγιστη ροπή (Nm)
HYUNDAI i20 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps Mild hybrid 998 100 36   204
OPEL CORSA Hybrid 1.2T 100 PS 100ps Mild hybrid 1199 100 36,8   205
PEUGEOT 208 Hybrid 100 PS e-DCS6 100ps Mild hybrid 1199 100 36,9   205

Στη πρώτη θέση το Hyundai i20 με 36 μέτρα
Το Hyundai i20 καταφέρνει και κοκκαλώνει από τα 100χλμ/ώρα σε μόλις 36 μέτρα και παίρνει την πρώτη θέση, έχοντας απόσταση 0,8 μέτρα από την δεύτερο. Ο 1.000άρης κινητήρας αποδίδει 100 άλογα και 204 Nm ροπής ενώ είναι και το φθηνότερο αυτοκίνητο στο συγκριτικό. Επιπλέον το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, συνδυάζεται αποκλειστικά με ήπια υβριδικό σύστημα και έχει λειτουργία sailing (με επιλεγμένο το πρόγραμμα ECO). Αυτό μεταφράζεται σε ελεύθερη κύλιση όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι: O κινητήρας σβήνει, το αυτοκίνητο κυλάει με νεκρά και η κατανάλωση είναι μηδενική. Έπειτα, όταν ακουμπήσεις το γκάζι ο κινητήρας ξαναπαίρνει μπροστά χωρίς να το καταλάβεις, το κιβώτιο εμπλέκεται και συνεχίζεις την οδήγηση.

Δεύτερη θέση για το Opel Corsa Hybrid με 36,8 μέτρα
Το γερμανικό μικρό αυτοκίνητο πόλης έχει τη δεύτερη θέση στο συγκριτικό του φρεναρίσματος με επίδοση 36,8 μέτρα και εξοπλίζεται με έναν 1.200άρη κινητήρα που αποδίδει 100 άλογα και 205 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζονται με ένα εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και έναν ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων με μέγιστη ροπή 55 Nm ενώ μπορεί  κινείται πλήρως ηλεκτρικά για έως και ένα χιλιόμετρο υπό χαμηλές απαιτήσεις ροπής (π.χ. κατά τους ελιγμούς ή κάτω από 30 χλμ/ώρα στην κίνηση στην πόλη) και υποβοηθά τον βενζινοκινητήρα κατά την επιτάχυνση, π.χ. κατά την εκκίνηση από στάση.

Το βάθρο συμπληρώνει το Peugeot 208 Hybrid με 36,9 μέτρα
Το γαλλικό Peugeot 208 Hybrid που έχει από τις περισσότερες πωλήσεις στην χώρα μας παίρνει την τρίτη θέση, πίσω από το Opel Corsa με διαφορά μόλις 0.1 μέτρα. Το υβριδικό σύστημα κίνησης του Peugeot 208 αποτελείται από τον 1,2 λτ. turbo βενζινοκινητήρα και από έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων και 55 Nm ροπής. Επιπλέον το ηλεκτρικό μοτέρ ενσωματώνεται στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (Dual Clutch System 6) και παίρνει ενέργεια από μια μπαταρία που φορτίζει όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι ή όταν φρενάρεις. Τέλος ηλεκτροκινητήρας έχει την ικανότητα να κινήσει το 208 κατά βάση στο παρκάρισμα και τις εκκινήσεις.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις