
Έρευνα δείχνει πως όλο και περισσότεροι στρέφονται στην ηλεκτροκίνηση
Στη νέα γενιά το ποσοστό ανεβαίνει αισθητά
Το 61% των οδηγών θεωρεί πως το δίκτυο φόρτισης είναι ανεπαρκές
Μεγάλος αριθμός οδηγών θα άλλαζαν μάρκα εάν αγόραζαν ηλεκτρικό όχημα
Ανάμεσα σε 3.200 συμμετέχοντες, το 30% θα αγόραζε ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Η συμβουλευτικής εταιρεία McKinsey πραγματοποίησε πρόσφατα μία έρευνα που αποκάλυψε μια σημαντική στροφή των καταναλωτών προς την ηλεκτροκίνηση. Στην έρευνα όπου συμμετείχαν 3.200 Γερμανοί οδηγοί, αποδείχθηκε πως οι μισοί από αυτούς σχεδιάζουν το επόμενό τους όχημα να είναι ηλεκτρικό. Το ποσοστό είναι αισθητά αυξημένο σε σχέση με την αντίστοιχη έρευνα του προηγούμενου έτους. Συγκεκριμένα, το 30% των ερωτηθέντων επιθυμεί να αγοράσει αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ποσοστό αυξημένο κατά 7% σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ το 18% προτιμά Plug-in υβριδικά οχήματα. Παρόλα αυτά, η πλειοψηφία (52%) εξακολουθεί να προτιμά κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Στη νέα γενιά το ποσοστό ανεβαίνει αισθητά
Σύμφωνα με στοιχεία, η ηλεκτροκίνηση φαίνεται να προσελκύει περισσότερο τους νεότερους οδηγούς. Η έρευνα καταδεικνύει πως το 60% των συμμετεχόντων κάτω των 45 ετών είναι πολύ πιο πιθανό να επιλέξουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε σύγκριση με τους μεγαλύτερους σε ηλικία συμμετέχοντες. Επιπλέον, παρατηρούνται σημαντικές διαφορές στην αποδοχή της ηλεκτροκίνησης, αναλόγως την περιοχή. Ενδεικτικά, σε περιοχές της Γερμανίας όπως το Βερολίνο, το Hessen και η Κάτω Σαξονία, πάνω από το 35% των ερωτηθέντων δείχνουν ανοιχτοί στην ηλεκτροκίνηση, ενώ στη Θουριγγία και τη Σαξονία τα ποσοστά πέφτουν στο 16% και 17% αντίστοιχα.
Το 61% των οδηγών θεωρεί πως το δίκτυο φόρτισης είναι ανεπαρκές
Ένας από τους κύριους λόγους που πολλοί καταναλωτές διστάζουν να στραφούν στην ηλεκτροκίνηση, έχει να κάνει με τις ανησυχίες για το δίκτυο φόρτισης. Το 61% των οδηγών συμβατικών αυτοκινήτων θεωρεί πως το δημόσιο δίκτυο φόρτισης έχει ελλείψεις και είναι ανεπαρκές. Παρόλα αυτά, μεταξύ των ιδιοκτητών ηλεκτρικών οχημάτων, μόνο το ένα τρίτο εκφράζει παρόμοιες ανησυχίες.
Μεγάλος αριθμός οδηγών θα άλλαζαν μάρκα εάν αγόραζαν ηλεκτρικό όχημα
Άλλο ένα συμπέρασμα της έρευνας που προκαλεί ενδιαφέρον, είναι πως η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση δεν συνοδεύεται με πίστη στις μάρκες. Το 29% των ερωτηθέντων δήλωσε πως θα μπορούσε να επιλέξει διαφορετική μάρκα κατά την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Στη Γερμανία, σύμφωνα με στοιχεία, περίπου οι μισοί πελάτες δοκιμάζουν διαφορετική μάρκα όταν αγοράζουν αυτοκίνητο, αν και η πίστη ποικίλλει ανάλογα με τον κατασκευαστή. Για παράδειγμα, η Dacia αναδεικνύεται η πιο επιτυχημένη σε αυτόν τον τομέα, με το 80% των πελατών της να παραμένουν πιστοί στη μάρκα.