Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
To Hyundai Kona Electric αφήνει πίσω Tesla, ΒΜW και VW
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To Hyundai Kona Electric αφήνει πίσω Tesla, ΒΜW και VW

1/11/2022

Μπορεί το Hyundai Kona Electric των 31.690 ευρώ να είναι καλύτερο από το VW ID.4 Pro, το Τesla Model Y Long Range και την BMW i4 M50 που στοιχίζουν έως και 36 χιλιάδες ευρώ παραπάνω; Ναι αν μιλάμε για αυτονομία σε εθνική με μέση ωραία ταχύτητα τα 130 χλμ./ώρα.

Το Hyundai Kona Electric δίνει μαθήματα διαχείρισης αυτονομίας στην εθνική

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η χαρά των οδηγών που θέλουν να βλέπουν τo ταχύμετρο να εκτοξεύεται από το 0 στα 100 χλμ./ ώρα μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα! Οι ιπποδυνάμεις είναι αναλογικά μεγαλύτερες σε σχέση με τους θερμικούς κινητήρες κι η άμεση εκτόνωση της ροπής προσφέρει επιδόσεις που δύσκολα θα έβλεπες παλιά. Οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες εκτός όμως από τις ιπποδυνάμεις επενδύουν αρκετά και  στις μπαταρίες, ώστε να εξαλείψουν ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της νέας τεχνολογίας, που δεν είναι άλλο από την αυτονομία. Αν και τα χιλιόμετρα έχουν ανέβει αρκετά σε σχέση με τα πρώτα χρόνια, τα νούμερα που ανακοινώνουν οι εταιρίες συνήθως αφορούν μεικτή χρήση, με το μεγαλύτερο μέρος να πραγματοποιείται σε αστικό περιβάλλον και σε ιδανικές συνθήκες.



Τι γίνεται λοιπόν αν η πεθερά σου ζητήσει να την επισκεφτείτε Σαββατοκύριακο και μένει στην άλλη άκρη της χώρας ή αποφασίσεις να πας διακοπές; Πόσο σημαντικό είναι το όνομα, η θεωρητική αυτονομία κι η ιπποδύναμη αν χρειάζεται να σταματάς κάθε 200 χλμ σε σταθμό φόρτισης και να «ξοδεύεις» τουλάχιστον 40 λεπτά για να ανακτήσεις τη χαμένη ενέργεια, επειδή πήγαινες με 130 χλμ/ώρα; Η απάντηση είναι καθόλου, με το Hyundai Kona Electric να βάζεις τα γυαλιά σε 3 κατά πολύ ακριβότερα μοντέλα της Tesla, ΒΜW και VW που υπόσχονται πάνω από 500 χλμ αυτονομίας, όντας «οικονομικότερο» σε ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο.  

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Hyundai Kona Electric: Πραγματική αυτονομία 336 χλμ

Το Hyundai Κona Electric διατίθεται σε δυο εκδόσεις. Η πρώτη εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και μπαταρία 39kWh, ενώ η δεύτερη φοράει μπαταρία χωρητικότητας 64 kWh, με την ισχύ του μοτέρ να φτάνει τους 204 ίππους. Εμείς δοκιμάσαμε το Kona με τη μεγάλη μπαταρία, που υπόσχεται 484 χλμ αυτονομίας και στη βασική έκδοση στοιχίζει 31.690 ευρώ με επιδότηση. Με μέσο όρο τα 130 χλμ./ώρα, το κορεάτικο SUV διένυσε 336 χλμ, κάνοντας μας να αναρωτιόμαστε, πόσο περισσότερα θα έγραφε αν η συγκεκριμένη μπαταρία ερχόταν με τον μικρό ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων.
 

VW ID.4 Pro: Πραγματική αυτονομία 328 χλμ

To VW ID.4 είναι η πρόταση της γερμανικής εταιρίας στην κατηγορία των ηλεκτρομεσαίων SUV. Η έκδοση «Pro» που είχαμε στην κατοχή μας έχει κίνηση στους πίσω τροχούς, αποδίδει 174 ίππους, διαθέτει μπαταρία 77 kWh και στοιχίζει 40.400 ευρώ (με επιδότηση).



Σύμφωνα με το WLTP, η αυτονομία του φτάνει τα 520 χλμ σε μεικτές συνθήκες, αλλά στον αυτοκινητόδρομο με 130 χλμ./ώρα άγγιξε μόλις τα 328 χλμ.
 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε