autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Leapmotor B10: Οδηγούμε το ολοκαίνουργιο κινεζικό ηλεκτρικό SUV
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Leapmotor B10: Οδηγούμε το ολοκαίνουργιο κινεζικό ηλεκτρικό SUV

5/5/2025

Στην Κίνα το μοντέλο κοστίζει μόλις 12.000 ευρώ
Διατίθεται με 2 ηλεκτροκινητήρες 180 και 238 ίππων, υπόσχεται αυτονομία έως και 600 χιλιόμετρα
Υψηλή ποιότητα κατασκευής και μοντέρνο εσωτερικό με οθόνη αφής 14,6 ιντσών
Αναμένεται να έρθει στην Ευρώπη το φθινόπωρο του 2025, με τιμή κάτω από 30.000 ευρώ

Στην Κίνα το μοντέλο κοστίζει μόλις 12.000 ευρώ

Η κινεζική Leapmotor που ιδρύθηκε το 2015 και αποτελεί θυγατρική του ομίλου Stellantis, έχει σημειώσει εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων κατά 154% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος, μετρώντας περισσότερα από 700.000 ηλεκτρικά οχήματα στους δρόμους. Το μυστικό της επιτυχίας είναι το εξής: Η Leapmotor αναπτύσσει και κατασκευάζει πάνω από το 65% των βασικών εξαρτημάτων των αυτοκινήτων της, απελευθερώνοντάς την από την πίεση των προμηθευτών και επιτρέποντάς της να προσφέρει τιμές που οι ανταγωνιστές αδυνατούν ακόμη και να τις πλησιάσουν. Για παράδειγμα, το νέο B10 διατίθεται στην Κίνα σε τιμή που αντιστοιχεί σε μόλις 12.000 ευρώ, εξωφρενικά χαμηλή για ένα πλήρως εξοπλισμένο οικογενειακό SUV. Ως αποτελέσματα, η εταιρεία δέχτηκε 10.000 παραγγελίες μέσα σε μία ώρα και 32.000 μέσα σε δύο ημέρες.

Διατίθεται με 2 ηλεκτροκινητήρες 180 και 238 ίππων, υπόσχεται αυτονομία έως και 600 χιλιόμετρα

Με μήκος 4,51 μέτρα, το ηλεκτρικό SUV βασίζεται στην πλατφόρμα LEAP 3.5, η οποία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον ακόμη και της Ferrari για το δικό της μελλοντικό SUV. Η αρχιτεκτονική του οχήματος προσφέρει βελτιωμένη συνδεσιμότητα και πιο αποδοτική ηλεκτρική κίνηση, ενώ παρόλο που τα βασικά μοντέλα διαθέτουν τεχνολογία φόρτισης 400 volt, η πλατφόρμα είναι ήδη σχεδιασμένη για να υποστηρίζει 800 volt. Το B10 θα διατίθεται αρχικά με δύο επιλογές ηλεκτροκινητήρα που θα κινούν τον πίσω άξονα, απόδοσης 180 ή 238 ίππων, καθώς και με δύο μεγέθη μπαταρίας (56,2 kWh ή 67,1 kWh). Η εταιρεία υπόσχεται αυτονομία 510 χιλιόμετρα για την μικρή μπαταρία και περίπου 600 χιλιομέτρα για την μεγαλύτερη, σύμφωνα με τα κινεζικά πρότυπα. Αργότερα, θα κυκλοφορήσει και έκδοση με range extender, που θα συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα που θα λειτουργεί ως γεννήτρια για την μπαταρία, παρέχοντας αυτονομία μέχρι και 1.000 χιλιόμετρα χωρίς επαναφόρτιση.

Υψηλή ποιότητα κατασκευής και μοντέρνο εσωτερικό με οθόνη αφής 14,6 ιντσών

Τα χιλιόμετρα που διανύσαμε για όσο βρέθηκε στα χέρια μας το B10, έδειξαν πως πρόκειται για ένα καλοφτιαγμένο και στιβαρό αυτοκίνητο χωρίς ελαττώματα. Η Leapmotor, αν και μετρά μόλις 10 χρόνια λειτουργίας, έχει ήδη αποδείξει την τεχνογνωσία της στα ηλεκτρικά οχήματα με το μεγαλύτερο αδερφάκι του B10, το C10. Στο δρόμο, το B10 προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες με την ανάρτηση να κάνει πολύ καλή δουλειά, απορροφώντας κάθε κακοτεχνία στην άσφαλτο. Ωστόσο, σε κλειστές διαδρομές το όχημα είναι ιδιαίτερα μαλακό, ενώ οι πληροφορίες που λαμβάνει ο οδηγός από το τιμόνι είναι περιορισμένες. Αισθητικά, η εμφάνιση του B10 είναι ελκυστική και μοντέρνα, με τις λεπτές λωρίδες LED εμπρός και πίσω να ξεχωρίζουν. Το εσωτερικό είναι ευρύχωρο με άπλετο χώρο για τους επιβάτες, ενώ η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ βρίσκεται στα 420 λτ., με τη δυνατότητα να αγγίξει τα 1.415 λτ. με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Τέλος, υπάρχει επιπλέον αποθηκευτικός χώρος κάτω από το καπό. Η σχεδίαση του εσωτερικού είναι συγκρατημένη με έντονη την παρουσία τεχνολογίας, όπως συνηθίζεται στα περισσότερα κινεζικά αυτοκίνητα. Σχεδόν όλες οι λειτουργίες ελέγχονται μέσω της οθόνης αφής 14,6 ιντσών που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα, ή μέσω του φωνητικού βοηθού. Παράλληλα, το μοντέλο θα δέχεται ενημερώσεις και αναβαθμίσεις διαδικτυακά (over the air).

Αναμένεται να έρθει στην Ευρώπη το φθινόπωρο του 2025, με τιμή κάτω από 30.000 ευρώ

Όταν το B10 φτάσει στην Ευρώπη το φθινόπωρο, η τιμή του αναμένεται να είναι κάτω από 30.000 ευρώ . Η Leapmotor σχεδιάζει μάλιστα να παράγει το B10 στην Ευρώπη στο εγγύς μέλλον για να αποφύγει τους δασμούς εισαγωγής, με το εργοστάσιο της Opel στη Σαραγόσα της Ισπανίας να φέρεται ως επικρατέστερο. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα όμως έρχεται μέσω της συνεργασίας με τη Stellantis: η εξυπηρέτηση και το σέρβις θα είναι διαθέσιμα στους πελάτες μέσω ενός εκτεταμένου δικτύου αντιπροσώπων. Στη Γερμανία, για παράδειγμα, ήδη 90 σημεία πώλησης διαχειρίζονται τα μοντέλα της Leapmotor, με τον αριθμό αυτό να αναμένεται να αυξηθεί στα 140 μέχρι το 2026.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

CITROEN
VOLKSWAGEN