autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Οδηγούμε τη νέα BMW M5
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε τη νέα BMW M5

Οδηγούμε τη νέα BMW M5

13/5/2025

Σειρά 5 σημαίνει μέγεθος
Πολυτέλεια όπως αρμόζει στην κορυφή της γκάμας
Τι σημαίνει εδώ το M;
Στο δρόμο φαίνονται όλα

Σειρά 5 σημαίνει μέγεθος

Αν οι αριθμοί ήταν το παν, η νέα BMW M5 (plug-in υβριδική παρακαλώ) θα ήταν ένας γίγαντας. Τεράστιες διαστάσεις και τεχνικές προδιαγραφές βγαλμένες από πίστα δημιουργούν ένα σύνολο που εντυπωσιάζει.
Στα 5,1 μέτρα και με βάρος 2,4 τόνων, η κορυφαία 5άρα δεν είναι ακριβώς διακριτική. Μαζί και με το πλάτος, που οριακά βρίσκεται κάτω από τα 2 μέτρα, ο όγκος δύσκολα κρύβεται. Είναι ένα μεγάλο σεντάν με όλη την έννοια της λέξης που δύσκολα θα περάσει απαρατήρητο από οπουδήποτε, αλλά είναι και μια M που διαθέτει την απαιτούμενη δύναμη για να διαχειριστεί ό,τι βρει στο δρόμο της.

Πολυτέλεια όπως αρμόζει στην κορυφή της γκάμας

Το 5 συνεπάγεται χώρους και πολυτέλεια και η M5 το εμπεδώνει στο έπακρο. Τα θερμαινόμενα μπάκετ καθίσματα ρυθμίζονται προς πάσα κατεύθυνση και προσφέρουν εξαιρετική πλευρική στήριξη σε κάθε οδηγό και το μεγάλο μήκος μεταφράζεται σε μια καμπίνα όπου όλοι χωράνε με άνεση, παρά τις μπαταρίες του plug-in υβριδικού συστήματος που βρίσκονται κάτω από τις θέσεις. Μια μικρή απώλεια, σε σχέση με τις «γήινες» εκδόσεις της σειράς, έχει δει το πορτ μπαγκάζ, του οποίου η χωρητικότητα έχει μειωθεί στα 466 λίτρα λόγω του ειδικού για την M5 πίσω άξονα και των τροχών των 21 ιντσών.
Οι ηλεκτρονικές ρυθμίσεις είναι επίσης άφθονες και πολύπλευρες, επιτρέποντας τη δημιουργία δύο προσωπικών προφίλ που επηρεάζουν από τις λειτουργίες M Performance έως τον εσωτερικό φωτισμό.

Τι σημαίνει εδώ το M;

Μεγάλη, ογκώδης αλλά και πανίσχυρη. Η M5 δε φορά το γράμμα για φιγούρα. Ο θερμικός κινητήρας αποδίδει 585 ίππους και το ηλεκτρικό μοτέρ στους 197 θα μπορούσε από μόνο του να κινήσει εκδόσεις μικρότερων και φθηνότερων αυτοκινήτων. Η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 727 ίππους, η ροπή είναι θηριώδης στα 1.000 Nm και με το αυτόματο 8άρι κιβώτιο το 0-100 έρχεται σε 3,6 δευτερόλεπτα και το ιλιγγιώδες 0-200 σε 10,6, οριακά πιο αργά από μια… 911 GTS.
Όσο γρήγορα επιταχύνει πάντως, άλλο τόσο γρήγορα σταματά, με τα φρένα κεραμικού άνθρακα να χρειάζονται μόλις 33,7 μέτρα για την ακινητοποίηση όλου αυτού του όγκου από τα 100 χιλιόμετρα. Και για πιο «χαλαρές» μετακινήσεις ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να αναλάβει μόνος του για σχεδόν 60 χιλιόμετρα, δίνοντας και μια επιπλέον υποβοήθηση στην εκκίνηση.

Στο δρόμο φαίνονται όλα

Το βάρος μπορεί να είναι μεγάλο, αλλά η κατανομή του έχει γίνει σωστά, το κέντρο είναι χαμηλά χάρη στην τοποθέτηση των μπαταριών και η αίσθηση που τελικά παίρνει ο οδηγός δεν επηρεάζεται από τους 2,4 τόνους. Δεν είναι όλες οι μανούβρες εύκολες, αλλά αυτό έχει να κάνει λιγότερο με το βάρος και περισσότερο με το μήκος και το πλάτος.
Και αυτό που δε χάνεται είναι η αίσθηση της παντοδυναμίας. Ο πανίσχυρος κινητήρας είναι πανταχού παρών μέσω και της τετρακίνησης, η επιτάχυνση κολλά το στομάχι στην πλάτη και το κιβώτιο λειτουργεί άμεσα και άψογα. Μαζί με την ευχέρεια που προσφέρουν τα προγράμματα οδήγησης, ακόμα και οι κλειστές στροφές δεν αποτελούν πρόβλημα για την κορυφαία 5άρα, που για τις περιστάσεις ξεχνά τις διαστάσεις της και επικεντρώνεται στην επίθεση.
Το plug-in υβριδικό σύστημα προσθέτει ένα επιπλέον επίπεδο στην οδηγική εμπειρία, κάνοντας την M5 πολύ πιο ευπροσάρμοστη στις καταστάσεις της καθημερινότητας. Για μικρές αποστάσεις και συνθήκες πόλης ή κίνησης ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να κινήσει μόνος του το αμάξωμα αποτελεσματικά, αθόρυβα και αρκετά οικονομικά. Σε συνθήκες ταξιδιού πάλι, η συνδυαστική λειτουργία μειώνει σημαντικά την κατανάλωση, η οποία εύκολα μπορεί να πέσει και στα 9 λίτρα/100 χλμ., τιμή διόλου ευκαταφρόνητη για ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
Η νέα M5 βάζει επιτυχώς στο παιχνίδι την υβριδική τεχνολογία λοιπόν, κερδίζοντας στην καθημερινή οδήγηση και μένοντας εν τέλει ανεπηρέαστη από το ανησυχητικά μεγάλο βάρος της.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

ILEP
VOLKSWAGEN