autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Οδηγούμε το Peugeot 5008 Hybrid
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε το Peugeot 5008 Hybrid

Οδηγούμε το Peugeot 5008 Hybrid

9/5/2025

Όλοι οι ψηλοί χωράνε
Εύχρηστες ηλεκτρονικές λειτουργίες
Η κάμερα οπισθοπορείας κάνει τον όγκο διαχειρίσιμο
Ναι, η δύναμη είναι αρκετή
Άνετο και αρκούντως οικονομικό
Μέγεθος και εξοπλισμός κάνουν τη διαφορά

Όλοι οι ψηλοί χωράνε

136 ίπποι στα 1.768 κιλά; Οι αριθμοί μπορεί να μην εντυπωσιάζουν, αλλά το Peugeot 5008 Hybrid δεν είναι απλά μια σειρά αριθμών. Οδηγούμε το μεγάλο SUV των Γάλλων στην έκδοση GTκαι ανακαλύπτουμε για τι ακριβώς είναι ικανό.

Με ύψος 1,7 μέτρα και μεταξόνιο 2.901 χιλιοστών, ακόμα και οι πιο ψηλοί επιβάτες θα χωρέσουν εύκολα μπροστά και στη δεύτερη σειρά καθισμάτων και όλοι θα εκτιμήσουν τις ανακλινόμενες πλάτες και τα ψηλά τοποθετημένα μαξιλαράκια. Άνετη είναι και η θέση του οδηγού, ενώ για όποιον το επιθυμεί υπάρχει και το πακέτο Comfort, που προσφέρει επιπλέον στήριξη στους μηρούς για όσους το έχουν ανάγκη.

Η τρίτη σειρά αναμενόμενα δεν προσφέρει την ίδια ευρυχωρία, αλλά δε θα δυσκολευτεί να φιλοξενήσει τα παιδιά της οικογένειας και όποτε δεν είναι αναγκαία μπορεί πάντα να αναδιπλωθεί για να αυξήσει το χώρο αποσκευών. Η Peugeot τοποθετεί τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ με το ψηλό κατώφλι φόρτωσης στα 348 λίτρα όταν όλα τα καθίσματα είναι σε χρήση, αλλά ρίχνοντας τα πίσω καθίσματα σκαρφαλώνει στα 916, με ανώτερη χωρητικότητα τα 2.232 λίτρα με όλες τις θέσεις αναδιπλωμένες.

Εύχρηστες ηλεκτρονικές λειτουργίες

Το 5008 αποφεύγει παραδοσιακούς διακόπτες και κουμπιά, βασιζόμενο σε μια μεγάλη ενιαία οθόνη αφής που περιλαμβάνει τον πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment. Οι ενδείξεις είναι μεγάλες, εύκολες στην κατανόηση και συνηθίζονται γρήγορα και μεγάλο μέρος των διάφορων ρυθμίσεων μπορεί να γίνει με φωνητικές εντολές και τη φράση «ΟΚ, Peugeot,» επιτρέποντας εύκολη διαχείριση ακόμα και εν κινήσει, χωρίς διαρκή πλοήγηση σε μενού και υπομενού.

Το σύστημα υποστηρίζει Android Auto και Apple CarPlay, ενώ, στην απίθανη περίπτωση που κάποιος δε διαθέτει κινητό, η έκδοση GT έχει ενσωματωμένη δορυφορική πλοήγηση TomTom.

Η κάμερα οπισθοπορείας κάνει τον όγκο διαχειρίσιμο

Ένα μεγάλο οικογενειακό αυτοκίνητο όπως το 5008 δεν είναι το ευκολότερο στο μανουβράρισμα. Η κάμερα οπισθοπορείας ωστόσο βοηθά πολύ με τυχόν ζητήματα και τυφλές γωνίες που προκύπτουν από τον όγκο και κάνουν πολύ πιο άνετη τη μετακίνηση σε στενούς δρόμους και την πόλη.

Ναι, η δύναμη είναι αρκετή

Υβριδικός 1.2 με απόδοση 136 ίππων; Για ένα τέτοιο αμάξωμα, κάτι τέτοιο μπορεί να φαντάζει λίγο. Το 5008 όμως δεν έχει φτιαχτεί για επιδόσεις.

Για την καθημερινή μετακίνηση ή το ταξίδι ο κινητήρας αποδεικνύεται τουλάχιστον ικανοποιητικός. Σε συνδυασμό με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το 0-100 επιτυγχάνεται σε 10,7 δευτερόλεπτα, τιμή αξιοπρεπή, ο ηλεκτροκινητήρας των 48 V ενισχύει τη ροπή στα 230 Nm, διαθέσιμα από τις 1.750 στροφές, και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 198 χιλιόμετρα. Δεν είναι για κόντρες, αλλά θα κινηθεί χωρίς προβλήματα στην εθνική και ουδέποτε θα προβληματίσει.

Σε αυτό προσθέστε και την ομαλή και ήσυχη λειτουργία του συνόλου. Η καλή ηχομόνωση εξαφανίζει τους περισσότερους θορύβους, η μπαταρία των 0.89 kWh μπορεί να αναλάβει εξ ολοκλήρου για μικρές αποστάσεις και να προσθέσει σε αυτήν την ηρεμία, και μόνο υπό συνθήκες υψηλής πίεσης θα θυμηθεί κανείς ότι κάτω από το καπό υπάρχει ένα 3κύλινδρο θερμικό μοτέρ.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

FORD
11 STEPS