Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
VW: Επενδύει στο υδρογόνο

VW: Επενδύει στο υδρογόνο

VW: Αλλάζει ρότα και επενδύει στο υδρογόνο

Διαβάστηκε από 1974 αναγνώστες - 17/11/2022

Η VW συνεργάζεται στενά με μια γερμανική εταιρία τεχνολογίας για την παραγωγή ενός νέου κινητήρα υδρογόνου που θα επιτρέπει στα αυτοκίνητα να διανύουν έως και 2.000 χλμ με ένα γέμισμα και θα είναι φθηνότερος από τον αντίστοιχο της Toyota! Έχουμε όλες τις πληροφορίες!

Μπορεί οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες να θεωρούν ότι ο ηλεκτρισμός είναι το μέλλον της κινητικότητας, αλλά αρκετοί κατασκευαστές, κυρίως από την Ασία, υποστηρίζουν σθεναρά και την επιλογή του υδρογόνου σαν εναλλακτική βιώσιμη λύση. Αν και η VW είναι υπέρμαχος του ρεύματος, έχοντας δεσμευτεί ότι μέχρι το 2033 θα παράγει μόνο ηλεκτρικά μοντέλα για την Ευρώπη και πολλές φορές μιλάει κατά του υδρογόνου, με τον πρόεδρο της να το έχει κατακρίνει  ακόμα και δημόσια στο Τwitter, φαίνεται να κρατάει μια μικρή κερκόπορτα ανοιχτή για το συγκεκριμένο καύσιμο, δείχνοντας ότι δεν φοράει «τεχνολογικές παρωπίδες».
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

2.000 χλμ με ένα γέμισμα

Αυτό φαίνεται από το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που καταχώρησε πριν λίγο καιρό, σε συνεργασία με τη γερμανική start up  εταιρία Kraftwerk TUBES GmbH, και παρουσιάζει κυψέλες καυσίμου που θα είναι φθηνότερες από τις αντίστοιχες της σημερινής τεχνολογίας και θα επιτρέπουν στο όχημα να έχει αυτονομία έως και 2.000 χιλιομέτρων.
 

Δεν θα έχει ακριβά μέταλλα, άρα θα έχει μικρότερο κόστος παραγωγής

Στο συγκεκριμένο έγγραφο, η VW δεν εμφανίζεται απλά σαν χρήστης της συγκεκριμένης τεχνολογίας, αλλά συμμετέχει ενεργά στην ανάπτυξή της. Η μεγάλη διαφορά με τις αντίστοιχες κυψέλες καυσίμου που χρησιμοποιούν η Toyota και η Hyundai είναι ότι η νέα τεχνολογία χρησιμοποιεί κεραμική μεμβράνη αντί για τη συνηθισμένη πλαστική. Αυτό επιτρέπει το κόστος παραγωγής να είναι εξαιρετικά μικρότερο, αφού πλέον δεν θα χρησιμοποιείται καθόλου πλατίνα, ένα πολύτιμο υλικό που αυξάνει σημαντικά την τελική τιμή.  Ταυτόχρονα θα εξαλείψει την ανάγκη για πολύπλοκα και δαπανηρά συστήματα που χρησιμοποιούνται για την ύγρανση της πλαστικής μεμβράνης, ώστε να αποτρέπεται η κατάψυξη της σε χαμηλές θερμοκρασίες και η ξήρανση της σε πιο υψηλές.
 

...Δείτε περισσότερα

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε