Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
To Opel Mokka την άνεση, το Ford Puma συνολικά το πακέτο
10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To Opel Mokka την άνεση, το Ford Puma συνολικά το πακέτο

Διαβάστηκε από 7158 αναγνώστες - 29/12/2021
Τα δύο εντυπωσιακά μοντέλα έρχονται πλέον με οικονομικούς diesel κινητήρες, κάνοντας τα ακόμα πιο ενδιαφέρουσες επιλογές. Ποιο όμως είναι καλύτερο στη μάχη μεταξύ τους? Θα κάνει το Mokka τη διαφορά ή το Puma θα δείξει τα δόντια του?

Το Opel Mokka και το Ford Puma από την πρώτη στιγμή της παρουσίας τους κέρδισαν το κοινό, χάρη στην ελκυστική τους εμφάνιση και την τεχνολογία που διαθέτουν. Το μοντέλο της Opel τραβάει τα βλέμματα, όπου και αν βρίσκεται, χάρη στην εντυπωσιακή μάσκα Opel Vizor,  τη γραμμή της οροφής με τα coupe χαρακτηριστικά και τον ιδιαίτερο δίχρωμο χρωματισμό του.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Aπό την άλλη μεριά το Puma διαθέτει μία άκρως δυναμική σχεδίαση, η οποία τονίζεται από τις μυώδεις επιφάνειες, τις καμπύλες στο αμάξωμα και την μεγάλη, επιθετική εμπρόσθια γρίλια.  Ελκυστικά στην εμφάνιση και οικονομικά λόγω των diesel κινητήρων, το μεγάλο ερώτημα είναι πιο θα κάνει τη διαφορά στις λεπτομέρειες.

Ελαφρώς ευρύχωρη η καμπίνα του Μokka, μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ το Puma
Η καμπίνα του Ford είναι ελαφρώς μικρότερη από του Opel, με τη θέση οδήγησης να είναι πιο χαμηλά από την αντίστοιχη του Μokka και τα καθίσματα να έχουν καλύτερη πλευρική στήριξη. Οι πίσω θέσεις μπορούν να φιλοξενήσουν άνετα 2 ενήλικες, αλλά ο μικρός «αέρας» σε γόνατα και κεφάλι θα κάνεις τους επιβάτες άνω του 1,80μ, να νιώσουν λίγο άβολα. Ο αποθηκευτικός  χώρος του Puma είναι ικανοποιητικότατος, με τη χωρητικότητα του να ξεκινάει από τα 456 λίτρα και να φτάνει τα 1.216 λίτρα. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό  που συναντάμε στο μοντέλο της Ford είναι ο έξτρα αποθηκευτικός MegaBox χώρος, ο οποίος αγγίζει τα 81 λτ. και μπορεί να πλυθεί μέχρι και με λάστιχο αφού διαθέτει τάπα αποστράγγισης.

Το εσωτερικό του Mokka είναι πιο φιλικό προς το οδηγό, με τη θέση οδήγησης να είναι σε πιο σωστό ύψος και τα καθίσματα πιο άνετα και με καλύτερο φινίρισμα. Το πίσω μέρος της καμπίνας είναι το ίδιο «μαζεμένο» με του Ford, περιορίζοντας την άνεση των επιβατών. Ο χώρος αποσκευών είναι αισθητά μικρότερος από του Puma, με τη χωρητικότητα να ξεκινάει από τα 350 λίτρα σε 5θέσια διαμόρφωση και να φτάνει τα 1.105 λίτρα σε 2θεσία διαμόρφωση.
 

Πιο δυνατό το Puma, πιο φιλικό το Mokka

Πιο δυνατό το Puma, πιο φιλικό το Mokka
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κάτω από το καπό του Opel Mokka συναντάμε τον 1.500αρη πετρελαιοκινητήρων που φοράνε το Peugeot 2008 και το Citroen C4. Η απόδοση του φτάνει τους 110 ίππους και τα 250Nm ροπή, ενώ συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει αρκετή ζωντάνια στις μεσαίες στροφές, με τη μέση κατανάλωση του να κυμαίνεται στα 5,5 λτ/100 χλμ.

Το Ford Puma παίρνει κίνηση από τον 1,5L Ecoblue πετρελαιοκινητήρα, που αποδίδει 120 ίππους και 285Nm ροπή στις 1.750 στροφές. Το μοτέρ συνεργάζεται ιδανικά με ένα σωστά κλιμακωμένο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, με τη μέση του κατανάλωση να μην ξεπεράσει τα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ ο κινητήρας είναι αρκετά πιο ζωντανός και με καλύτερη απόκριση από του Opel.

Tο Mokka πιο άνετο, δυναμικό το Puma
Το Opel Mokka έχει κατασκευαστεί με γνώμονα την άνεση. Η οδηγική του συμπεριφορά είναι ελαφρώς «χαλαρή», με το τιμόνι να είναι μεν ακριβές, αλλά να μην είναι ότι πιο ιδανικό για γρήγορη οδήγηση. Η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη να περνάει άνετα τις κακοτεχνίες του δρόμου, αλλά δεν καταφέρνει να περιορίσει ικανοποιητικά  το θόρυβο από αυτές. Στο αντίποδα, το Ford Puma έχει μια πιο δυναμική και σπορτίφ προσέγγιση, ειδικά με τη σπορ ανάρτηση που συναντάμε στην ST-Line Χ έκδοση. Το ακριβές τιμόνι του και η πιο άκαμπτη πίσω ανάρτηση  προσφέρουν θεσπέσια οδηγική αίσθηση, ενώ οι κλίσεις τους αρκετά περιορισμένες.

Η βασική έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα για το Opel Mokka ξεκινάει από τα 24.210 ευρώ στο πακέτο εξοπλισμού Elegance, ενώ για το κορυφαίο πακέτο εξοπλισμού Ultimate η τιμή αρχίζει από τα 26.940 ευρώ. Για να αποκτήσει κάποιος το Ford Puma με τον  1.500αρη πετρελαιοκινητήρα θα πρέπει να εκταμιεύσει 22.158 ευρώ για τη βασική του έκδοση και 27.052 ευρώ αν θελήσει την έκδοση ST-Line X.

Νικητής Ford Puma
Το Ford Puma είναι καλύτερο στα σημεία. Δείχνει πιο φρέσκο, ο κινητήρας είναι ανώτερος σε δύναμη και κατανάλωση, ενώ η οδηγική του συμπεριφορά, αν και πιο σπορτίφ, είναι καλύτερη από το Mokka. Από την άλλη το μοντέλο της Opel είναι εντυπωσιακά όμορφο, με μια πιο ήρεμη δύναμη να το κατακλύζει, κάνοντας το πιο φιλικό προς τον άπειρο χρήστη.
 

Τεχνικά χαρακτηριστικά* Ford Puma 1,5 EcoBlue Opel Mokka 1,5 Diesel
Κινητήρας    
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.499 1.499
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16 4/16
Τροφοδοσία Πετρέλαιο Πετρέλαιο
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 120 110
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 285 250
Start/Stop NAI NAI
Eπιδόσεις    
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10 10,8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 185 180
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.400 1.360
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)    
Μέση Δοκιμής 5 5,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 132 145
456-1.216 (81 MegaBox) 350-1.105
Ρεζερβουάρ (λτ.) 40 41
Τιμή από (¤) 22.158 24.210
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε