Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
3 φωτογραφίες »

Lada... G Class

3/5/2021

Μισό Lada Niva, μισή Mercedes G-Class! Ο σχεδιαστής Aleksandr Isaev διασταύρωσε το Lada Niva με τη Mercedes G-Class, και το αποτέλεσμα είναι το άκρως εντυπωσιακό G-Niva!

Τι παράξενη ανάμειξη! Δε γνωρίζουμε αν ο Ρώσος Aleksandr Isaev έχει ιδέα πώς κατασκευάζεται ένα αυτοκίνητο. Ωστόσο, ένα πράγμα είναι σίγουρο: ότι αυτός ο σχεδιαστής μπορεί να χειριστεί το photoshop άριστα. Και, μάλιστα, με πολλή φαντασία: Πρόκειται για ένα μείγμα ενός Lada Niva, που στο εξωτερικό στοιχίζει περίπου 6.000 ευρώ και μιας Mercedes G-Class, η οποία είναι κατά σχεδόν 20 φορές ακριβότερη!



Ό,τι καλύτερο από δύο κόσμους
Αν επρόκειτο να κατασκευάσει κανείς το G-Niva, αυτή η ξεχωριστή πρόταση θα είχε ό,τι χρειάζεται για να γίνει ένα από τα πιο ικανά off-road μοντέλα όλων των εποχών. Σε τελική ανάλυση, η G-Class θέτει σήμερα πρότυπα όσον αφορά τις εκτός δρόμου ικανότητες και το Niva, το οποίο πρόσφατα μετονομάστηκε σε κάποιες αγορές "Lada 4x4", είναι γνωστό για την ανθεκτικότητά του. Είναι αμφίβολο αν το συγκεκριμένο έργο θα περάσει ποτέ από την κατάσταση του σκίτσου σε αυτήν ενός πραγματικού αυτοκινήτου. Τα σχέδια του υπολογιστή, ωστόσο, είναι εντυπωσιακά: Ο Isaev συνδυάζει επιδέξια λεπτομέρειες και των δύο μοντέλων: για παράδειγμα, η γρίλια του ψυγείου με το αστέρι και τα φλας προέρχονται από το μοντέλο της Mercedes-Benz, τα «φρύδια» πάνω από τους προβολείς από το Niva, όπως επίσης το κεκλιμένο πίσω μέρος και οι συμπαγείς αναλογίες.



Σύμφωνα με ό,τι φαντάστηκε ο Ρώσος σχεδιαστής, το G-Niva είναι ένα πεντάθυρο μοντέλο και έχει οροφή με αφαιρούμενα πάνελ, όπως τα γνωρίζουμε από το Jeep Wrangler. Οι μεσαίες κολώνες φαίνεται επίσης πως μπορούν να αφαιρεθούν. Οι επιβάτες του θα μπορούν να απολαύσουν την αίσθηση του καθαρού αέρα σε ένα cockpit που συνδυάζει τη λιτή γοητεία της Lada και τα -προφανώς- πολλά σκληρά πλαστικά με τις μεγάλες οθόνες από τη Mercedes-Benz. Ο Isaev δεν αποκάλυψε ποιον κινητήρα φαντάζεται πως θα μπορούσε να έχει το G-Niva. Πάντως, η τελική επιλογή μεταξύ του τετρακύλινδρου μοτέρ των 1,7 λίτρων της Lada και του τετράλιτρου V8 της G 500 δεν θα είναι και τόσο δύσκολη...

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις