Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Πώς δουλεύουν οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων;
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πώς δουλεύουν οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων;

Διαβάστηκε από 10767 αναγνώστες - 5/2/2023

Η αυτονομία ενός ηλεκτρικού μοντέλου εξαρτάται από τη μπαταρία του. Πώς κατασκευάζεται αυτή; Πόσο καιρό διαρκεί, και πώς ανακυκλώνεται; Το κυριότερο, πόσο κοστίζει η αντικατάστασή τους; Όλες οι πληροφορίες εδώ.

Η μπαταρία είναι το κέντρο ενέργειας του αυτοκινήτου. Και όσο εξελίσσεται η ηλεκτρική κινητικότητα, τόσο περισσότερο εστιάζουμε στην χωρητικότητα της μπαταρίας, αφού, για να το θέσουμε απλά, είναι κάτι αντίστοιχο με το μέγεθος του ρεζερβουάρ ενός μοντέλου με θερμικό κινητήρα. Η χωρητικότητα, σε συνδυασμό με την ηλεκτρική κατανάλωση του κινητήρα, καθορίζουν την εμβέλεια του EV οχήματος. Και, επειδή το ζήτημα της ηλεκτρικής αυτονομίας είναι ολοένα και πιο σημαντικό για όσους κάνουν τη μετάβαση από τα συμβατικά οχήματα στα EV, η καταλληλότητα του αυτοκινήτου για καθημερινή χρήση εξαρτάται άμεσα από το πόσο αποδοτικό είναι αυτό.

Κοινοποίησέ το »

Σε όσους δεν έχουν μυηθεί στην νέα τεχνολογία, δημιουργούνται αρκετές απορίες:

Γιατί είναι ακόμα περιορισμένη η ηλεκτρική αυτονομία; Πώς και από τι υλικό κατασκευάζονται οι μπαταρίες; Πόσο συχνά μπορούν να φορτίζονται, και πόσο χρόνο διαρκεί αυτή η διαδικασία; Ποια είναι η διάρκεια ζωής της μπαταρίας, και πόσο κοστίζει η αντικατάστασή της;
Τέλος, ένα σημαντικό ζήτημα: Τι γίνεται με την ανακύκλωση; Η AUTO BILD εξηγεί πώς λειτουργούν οι μπαταρίες, και απαντά στις πιο σημαντικές ερωτήσεις!
 
Πώς δουλεύουν  οι μπαταρίες του ηλεκτρικού αυτοκινήτου;
Οι μπαταρίες είναι συσκευές αποθήκευσης ισχύος, μετατρέπουν τη χημική ενέργεια σε ηλεκτρική ενέργεια. Σε αντίθεση με τις συμβατικές μπαταρίες, στις επαναφορτιζόμενες το ρεύμα κυκλοφορεί αμφίδρομα: Μπορούν να πάρουν ρεύμα, και να το εκδώσουν ξανά αργότερα. Ο κάθε συσσωρευτής αποτελείται από 2 ηλεκτρόδια, τα οποία βρίσκονται μέσα σε ηλεκτρολύτη, ο οποίος είναι αγώγιμο μέσο που δεν χρειάζεται πάντα να είναι σε υγρή μορφή, αφού ανάλογα τον τύπο της μπαταρίας μπορεί να είναι στερεό ή τζελ.
Τα 2 ηλεκτρόδια (άνοδος και κάθοδος), διαχωρίζονται μεταξύ τους από ένα πορώδες τοίχωμα που ονομάζεται διαχωριστής, και δεν επιτρέπει το βραχυκύκλωμα μεταξύ τους. Τα ηλεκτρόνια συλλέγονται στην άνοδο και είναι αρκετά λιγότερα από αυτά που βρίσκονται στην κάθοδο. Αυτή η διαφορά, περιγράφεται ως «ηλεκτρική τάση». Όταν ενεργοποιήσουμε μία συσκευή που καταναλώνει ρεύμα, τα πλεονάζοντα ηλεκτρόνια μεταφέρονται, μέσω των καλωδίων, από την άνοδο στην κάθοδο, και έτσι έχουμε τη ροή ρεύματος.




 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις