Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Αποκλειστικό: Οι πρώτες εντυπώσεις του ανανεωμένου Toyota Yaris Cross
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αποκλειστικό: Οι πρώτες εντυπώσεις του ανανεωμένου Toyota Yaris Cross

Διαβάστηκε από 10028 αναγνώστες - 11/6/2024

Νέα έκδοση με 130 PS, 30% περισσότερη ροπή (θα υπάρχει παράλληλα και με 116 PS, όπως τώρα)
Ανετο και ευέλικτο στην οδήγηση, με αναβαθμισμένο infotainment
H Toyota λέει μέση κατανάλωση 4,5 λτ./100 χλμ, στην πράξη ξέρουμε πως θα είναι πολύ κοντά
Βελτιώθηκε πολύ η ηχομόνωση, όμως δεν εξαλείφθηκε ο θόρυβος στην καμπίνα

Νέα έκδοση με 130 PS, 30% περισσότερη ροπή (θα υπάρχει παράλληλα και με 116 PS, όπως τώρα)

Το ανανεωμένο Yaris Cross έρχεται τον Σεπτέμβριο στην Ελλάδα. Οι Ιάπωνες έχουν πλέον μία ακόμη πιο ισχυρή έκδοση στη γκάμα τους, αφού το full υβριδικό 1,5λιτρο Yaris Cross έχει εξοπλιστεί με ισχυρότερο κινητήρα. Αυτό οφείλεται στην ενδυνάμωση του ηλεκτρομοτέρ, που από τους 80 πλέον αποδίδει 84 ίππους, ενώ ο κινητήρας εσωτερικής καύσης διατηρεί την ισχύ των 92 ίππων. Συνδυαστικά, η ιπποδύναμη αυξάνεται από τα 116 στα 130 άλογα. Και αν δεν σας βγαίνουν τα μαθηματικά, σας χρωστάμε μία διευκρίνιση: Το ανανεωμένο Toyota Yaris Cross θα έχει επαναπρογραμματισμένο εγκέφαλο, που θα «μοιράζει» πιο αρμονικά την απόδοση και στους δύο κινητήρες. Αυτός είναι και ο λόγος που η συνδυαστική ιπποδύναμη δεν αυξάνεται θεαματικά. Με αυτόν τον τρόπο οι Ιάπωνες θυσιάζουν ισχύ ώστε να είναι πιο γραμμική η απόδοση.



 

Ανετο και ευέλικτο στην οδήγηση, με αναβαθμισμένο infotainment

Οδηγικά, ξεχωρίζει για την άνεση που προσφέρει στον οδηγό αλλά και την ευελιξία του, «πατάει» στον δρόμο με σιγουριά, και το τιμόνι παραμένει ελαφρύ, ωστόσο καλό σε αίσθηση και εξαιρετικό σε ακρίβεια. Η αίσθηση ασφάλειας που χαρακτήριζε τον προκάτοχό του ενισχύεται ακόμη περαιτέρω, αφού πλέον έχουν ενσωματωθεί πρόσθετα συστήματα ασφάλειας όπως το σύστημα υποβοήθησης φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης (Emergency Assist).



Αξιες αναφοράς είναι και οι νέες οθόνες στο ταμπλό. Η οθόνη infotainment των 10,5 ιντσών είναι διαθέσιμη στην τρίτη εξοπλιστική έκδοση, ενώ στο ταμπλό της αμέσως επόμενης έκδοσης δεσπόζει ακόμα μεγαλύτερη οθόνη των 12,3 ιντσών. Τέλος, η εισαγωγική έκδοση είναι εξοπλισμένη με οθόνη 9 ιντσών.


 

H Toyota λέει μέση κατανάλωση 4,5 λτ./100 χλμ, στην πράξη ξέρουμε πως θα είναι πολύ κοντά

Παρά τη μικρή αύξηση της ιπποδύναμης, η ροπή έχει αυξηθεί κατά 30% (120 Nm), κάνοντας ακόμα πιο διασκεδαστική την οδήγηση του Yaris Cross. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι ο τρικύλινδρος κινητήρας κάνει λιγότερο θόρυβο όταν το πόδι του οδηγού βυθίζει το γκάζι πιο βαθιά. Η επιτάχυνση 0-100 πραγματοποιείται πλέον σε 10,7 δλ., ενώ η 4κίνητη έκδοση που δοκιμάσαμε είναι λίγο πιο αργή (11,3 δλ.).

Τέλος, για ακόμη μία φορά η Toyota ξεχωρίζει στον τομέα της κατανάλωσης καυσίμου, αφού σε κύκλο WLTP το ανανεωμένο υβριδικό Yaris Cross καίει 4,5 λτ./100 χλμ.



 

Βελτιώθηκε πολύ η ηχομόνωση, όμως δεν εξαλείφθηκε ο θόρυβος στην καμπίνα

Από την άλλη μεριά, τα παράθυρα είναι πιο ενισχυμένα, ενώ έχουν γίνει και διάφορες τροποποιήσεις στον χώρο του κινητήρα, όπως για παράδειγμα η καλύτερη ηχομόνωση μεταξύ κινητήρα και καμπίνας. Με αυτές τις παρεμβάσεις έχει απομονωθεί το γρέζι του κιβωτίου στο τέρμα πάτημα του γκαζιού που χαρακτήριζε και τον προκάτοχό του. Οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν ακόμη πιο αναπαυτικά καθίσματα που βοηθούν σημαντικά όσους έχουν πρόβλημα με την πλάτη τους.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε