Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
2 φωτογραφίες »

Ο νεός σχεδιασμός περιλαμβάνει μεγαλύτερα νεύρα, διαφορετικούς προβολείς και προφυλακτήρα!

BMW σειρά 2: Ανεση και πολυμορφικότητα!

29/6/2018

Το πρώτο πολυμορφικό από τη BMW, δέχεται ένα διακριτικό lifting. Και χάρη στο νέο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, υπάρχει και κάτι νέο στα τεχνικά.

Η σειρά 2 ActiveTourer είναι αποδεικνύεται σημαντική για την BMW. Mαζί με τον μεγαλύτερο αδελφό μοντέλο, το GrandTourer, έχουν προσελκύσει σημαντικό αριθμό αγοραστών στον όμιλο. Πάνω από το 70 τοις εκατό αυτών των αγοραστών δεν οδηγούσε προηγουμένως BMW. Επειδή είναι τόσο επιτυχημένα, η BMW αποφάσισε να χαρίσει ένα αρκετά αξιοπρεπές facelift και στα δύο μοντέλα.

Οπτικά, το Μόναχο περιορίζεται στα συνήθη σχεδιαστικά πρότυπα, όμως πιο σημαντικές είναι οι τεχνικές καινοτομίες. Εκτός από το φίλτρο σωματιδίων βενζίνης, προς το παρόν για τον τρικύλινδρο, ενώ ο τετρακύλινδρος θα ακολουθήσει αμέσως μετά, υπάρχει ένα νέο κιβώτιο 7 ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη, με επιπλέον χρέωση 2100 ευρώ, στο 220i  των 192 ίππων. Αυτό το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη εξασφαλίζει χαμηλά επίπεδα  κατανάλωσης και πείθει στο αστικό περιβάλλον, χάρη στις γρήγορες και ομαλές αλλαγές.

Μόνο όταν βρεθείς εκτός της πόλης, πρέπει μερικές φορές να σκεφτείς για λίγο περισσότερο όταν επιταχύνεις, ποια ταχύτητα είναι η σωστή. Αυτό δεν συμβαίνει σχεδόν ποτέ με το τελειοποιημένο, οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, το οποίο είναι ακόμα διαθέσιμο για τους κινητήρες υψηλότερης ροπής, όπως το 218d, το 220d και το225i. Στους υπόλοιπους τομείς τα πράγματα παραμένουν ίδια.

Πιο συγκεκριμένα, η άνεση συνδυάζεται με το αθλητικό πνεύμα, με την οδική συμπεριφορά να παραμένει ένα από τα ισχυρά χαρτιά και αυτού του μοντέλου της BMW.

Συμπέρασμα: Ο νέος συνδυασμός του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και των τρών κυλίνδρων, είναι ιδανικός για την πόλη. Ένα αυτοκίνητο για όσους δεν τους νοιάζει να έχουν στην κατοχή τους ένα SUV. Η συνολική εικόνα είναι καλή, το βαν είναι αρκετά διασκεδαστικό και οι τιμές παραμένουν στα ίδια επίπεδα.

ΠΡΩΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ
Τι μας άρεσε και τι όχι: Διαστάσεις, εμφάνιση, πλαίσιο, αυτό το βαν είναι μια πραγματική BMW. Σε σπορ στυλ οδήγησης, πολύ αργή αλλαγή ταχυτήτων από το DSG

Κινητήρας: 3κύλινδρος, Turbo
Χωρητικότητα: 1499κ.εκ.
Ισχύς: 130 kW140 ίππους / 4500σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 220 NM/ 1480σ.α.λ.
Μετάδοση: μπροστινή κίνηση / 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη
Διαστάσεις (Μηκ./Πλ./Υψ.): 4354/1800/1555χιλ
Βάρος: 1460 κιλά
Χώρος αποσκευών: 468-1510 λίτρα
0-100: 9,3 δευτ.
Τελική: 205 χλμ
Κατανάλωση: 5,8 λίτρα
Εκπομπές CO2 : 132 g/km
Τιμή: από 31 500 ευρώ
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις