Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
VW ID.4 GTX: Πάει σαν GTi, κοστίζει σαν πολυτελής Mercedes
12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

VW ID.4 GTX: Πάει σαν GTi, κοστίζει σαν πολυτελής Mercedes

10/4/2023

Το τετρακίνητο VW ID.4 GTX είναι η γρήγορη έκδοση του ID.4 και με 299 ίππους θέλει να γίνει το GTi της νέας εποχής. Όμως πόσο καλά τα πάει απέναντι στον ανταγωνισμό; Το δοκιμάζουμε, το βαθμολογούμε και το συγκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας στο τομέα της κατανάλωσης, των χώρων, των επιδόσεων, της ασφάλειας, του εξοπλισμού, των εγγυήσεων και της τιμής.

Οι εκδόσεις GTI είναι στο αίμα της VW και αυτό δεν θα μπορούσε να αλλάξει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Το «Ι» έδωσε στην θέση του στο «Χ» και κάπως έτσι δημιουργήθηκαν οι GTX εκδόσεις, που όπως φαίνεται ήδη έχουν αποκτήσει το δικό τους φανατικό κοινό  με την γερμανική εταιρεία να σκέφτεται ακόμα και δημιουργήσει ένα ανεξάρτητο brand με το συγκεκριμένο όνομα. Ίσως αυτή να είναι η λύση να πουλήσουν τόσο ακριβά. Μέχρι όμως να γίνει αυτό, εμείς βρεθήκαμε στο τιμόνι του πρώτου μοντέλου που εφοδιάστηκε με την καυτή τριάδα γραμμάτων, το τετρακίνητο VW ID.4 GTX των 299 ίππων.

Το δοκιμάζουμε, το αξιολογούμε και το βαθμολογούμε στους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων, των επιδόσεων, της ασφάλειας, του εξοπλισμού, των εγγυήσεων και της τιμής, ενώ την ίδια στιγμή το θέτουμε απέναντι στον ανταγωνισμό.

Επιπλέον σας δίνουμε όλες τις μετρήσεις για να σχηματίσετε την δικιά σας εικόνα.

Το VW ID.4 GTX έπιασε 88%

Μάρκα/Μοντέλο VOLKSWAGEN ID.4 Καλύτερο
Μικρομεσαία SUV Ηλεκτρικό
Χειρότερο
Μικρομεσαία SUV Ηλεκτρικό
Έκδοση μοντέλου VOLKSWAGEN ID.4 299 PS GTX (77 kWh) 299ps 77 KWh        
Βαθμολογία 88%    
Κατηγορία μοντέλου Μικρομεσαία SUV Ηλεκτρικό        
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
2021        
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
Ηλεκτρικό        
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
         
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
299 408 MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh 136 CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
Automatic        
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
1        
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
ΠΙΣΩ        
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
20,5 17,2 CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh 31 MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική αυτονομία (χλμ.)
326 397 HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh    
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
21 26,5 KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77.4 KWh    
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
1,4 1,45 HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh 1,33 LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) 543 584 HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh    
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
6,4 4,88 VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh 9,65 MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
180 188 KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77.4 KWh    
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 37 34,3 KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77.4 KWh    
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
2 7 KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77.4 KWh 2 MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
61.200 39.950 CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh 79.700 MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh

Το VW ID.4 GTX των 299 ίππων φαίνεται να είναι ένα ολοκληρωμένο μοντέλο, με τη συνολική του βαθμολογία να φτάνει το 88% και να σκαρφαλώνει με σχετική άνεση στις πρώτες θέσεις.

Σαν ηλεκτρικό μοντέλο που απελευθερώνει άμεσα τη δύναμη του, οι επιδόσεις του είναι αρκετά εντυπωσιακές και χάνει μόνο από ισχυρότερα μοντέλα, ενώ η τελική του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.



Με μια πρώτη ματιά, στο τομέα της ευρυχωρίας βρίσκεται πάνω από το μέσο όρο, ενώ το πορτμπαγκάζ του είναι από τα κορυφαία νούμερα της κατηγορίας.

Τα 2 βασικά του μειονεκτήματα είναι η μικρή εργοστασιακή εγγύηση των 2 ετών και η αυξημένη, ακόμα και για ηλεκτρικό μοντέλο, τιμή του που ξεπερνάει τις 60.000 ευρώ, μπαίνοντας σε χωράφια premium οχημάτων.
 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Σελ.
2
VWID.4 GTX 299 PS 77kWh: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
Σελ.
3
VWID.4 GTX 299 PS 77kWh: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας;
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε