Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
VWID.4 GTX 299 PS 77kWh: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας;

VWID.4 GTX 299 PS 77kWh: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας;

10/4/2023


Κοινοποίησέ το »

Το τετρακίνητο VW ID.4 GTX ξεκινάει από 61.200 ευρώ. Ας δούμε αναλυτικά σε αυτή τη τιμή πόσο καλό είναι στον εξοπλισμό άνεσης κι ασφάλειας.

.
 
Μάρκα/Μοντέλο Volkswagen Id.4
Εξοπλισμός Ανεσης
Η θερμοκρασία ρυθμίζεται χειροκίνηταAir Condition
ΟΧΙ
Η θερμοκρασία ρυθμίζεται αυτόματα από τον κλιματισμόΚλιματισμός
2-zone
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός Ναι
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω Ναι
Ηλεκτρικοί καθρέφτες Ναι
Θερμαινόμενοι καθρέπτες Ναι
Κεντρικό κλείδωμα Ναι
Ξεκλειδώνει το αυτοκίνητο, μόλις πλησιάσεις, χωρίς να να πατήσεις κάποιο κουμπί στο κλειδίKeyless entry
ΟΧΙ
Προβολείς ομίχλης Ναι
Αισθητήρες παρκαρίσματος Ναι
Κάμερα που ενεργοποιείται αυτόματα όταν βάζεις όπισθεν Κάμερα οπισθοπορείας
ΟΧΙ
Κάμερες σε όλες τις πλευρές του αυτοκινήτου (μπροστά, πίσω και καθρέπτες) που διευκολύνουν στο παρκάρισμαΚάμερες 360 μοιρών
ΟΧΙ
Υαλοκαθαριστήρας πίσω Ναι
Όταν βρέχει ή πέσει νερό στο παρμπρίζ, οι υαλοκαθαριστήρες δουλεύουν αυτόματαΑισθητήρας βροχής
Ναι
LED φώτα με πιο λευκό φωτισμό, βλέπεις καλύτερα τη νύκτα. Xenon με μικρή μπλε απόχρωση. Και τα δύο καλύτερα από τα κλασικά φώτα αλογόνου (κίτρινα)Φώτα xenon / LED / Αλογόνου
LED Matrix
Τα φώτα ανάβουν μόνα τους όταν νυχτώνει ή μπαίνεις σε τούνελ κλπ.Αuto Lights (αυτόματα φώτα)
Ναι
Η μεγάλη σκάλα των φώτων σβήνει όταν έρχεται από το απέναντι ρεύμα άλλο όχημα. Ενεργοποιείται πάλι μόνη της. Αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων (έξυπνα φώτα)
Ναι
Οι προβολείς ομίχλης ανάβουν αυτόματα όταν στρίβεις το τιμόνι ώστε να φέγγουν σημεία που δεν βλέπουν τα μεγάλα φώτα.Προβολείς με λειτουργεία corner assist
Ναι
Τιμόνι που ρυθμίζεται σε βάθος και ύψος. Βοηθάει στο να βρεις την ιδανική θέση οδήγησης.Ρυθμιζόμενο τιμόνι
Ναι
Με μπουτόν στο τιμόνι ελέγχεις το ηχοσύστημα, το trip computer ή άλλες παραμέτρους του αυτοκινήτουΤιμόνι πολλαπλών λειτουργιών
Ναι
Χρειάζεται λιγότερη δύναμη κάθε φορά που στρίβειςΥποβοήθηση τιμονιού
Ναι
Κρατάει σταθερή την ταχύτητα του οχήματος στον αυτοκινητόδρομο και δεν χρειάζεται να πατάς το γκάζι.Cruise Control
Ναι
Μηχανικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού/συνοδηγού Ναι
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού/συνοδηγού ΟΧΙ
Θερμαινόμενα καθίσματα Ναι
Διαιρούμενο πίσω κάθισμα Ναι
Σπόρ καθίσματα ΟΧΙ
Δερμάτινες επενδύσεις OXI
Συνήθως αλουμινίουΖάντες ελαφρού κράματος
Ναι
Διάσταση Ελαστικών 255/50 R 20
Κανονική ή μικρότερη ρεζέρβα ανάγκης ή κιτ επισκευής ελαστικού (αφρό που φουσκώνεις με αέρα και κλείνουν μικρές τρύπες αλλά όχι σκίσιμο ελαστικού)Ρεζέρβα
Κιτ επισκευής
Ηλιοροφή ΟΧΙ
Η κεντρική οθονη από την οποία ελέγχεις μουσική, τηλέφωνο, κλιματισμό κλπ.Infotainment (Οθόνη σε ίντσες)
10"
Κρυφός φωτισμός σε πόρτες και ταμπλό που ενισχύει την αίσθηση πολυτέλειας και βοηθάει κατά τη νυκερινή οδήγησηAmbient φωτισμός καμπίνας
Ναι
Εργοστασιακό σύστημα πλοήγησηςNavigation
Ναι
 
Εξοπλισμός Ασφάλειας
Φρενάρει τροχούς και κινητήρα όταν διαγνώσει ότι αποκλίνεις επικίνδυνα από την πορεία σου. ESP
Ναι
Αερόσακοι σύνολο 7
Αερόσακος οδηγού 1
Αερόσακος συνοδηγού 1
Αερόσακοι πλευρικοί 2
Αερόσακος κεφαλής 2
Ανάμεσα σε οδηγό-συνοδηγό, για να μην συγκρουστούν μεταξύ τουςΑερόσακος κεντρικός
1
Δεν επιτρέπει σπινάρισμα των τροχών. Συνδυάζεται με το ESPΣύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Αντισπίν)
Ναι
Απαραίτητο, ώστε τα παιδικά καθίσματα να κουμπώνουν γερά και σε περίπτωση σύγκρουσης το παιδικό κάθισμα δεν μετακινείται. Βάσεις Isofix για παιδικό κάθισμα
Ναι
Συναγερμός OXI
Βοηθάει να ανέβεις ή κατέβεις δρόμο με έντονη κλίση. Π.χ. δεν τσουλάει προς τα πίσω το αυτοκίνητο στην ανηφόρα.Hill Assist
Ναι
Προειδοποιεί ηχητικά και οπτικά αν παρεκλίνεις από τη λωρίδα κυκλοφορίας σουΣύστημα Lane assist
Ναι
Φρενάρει αυτόματα το όχημα αν πας να τρακάρεις με αυτοκίνητο, δικυκλο ή και πεζό.Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος
Ναι
Ειδοποιεί όταν κάποιο όχημα πλησιάσει σε σημείο που δεν έχεις ορατότητα ("τυφλό" σημείο)Προειδοποίηση τυφλού σημείου
ΟΧΙ
Διαβάζει και σου δείχνει στον πίνακα οργάνων, τα όρια ταχύτηταςΣύστημα αναγνώριση σημάτων Κ.Ο.Κ.
Ναι
Αναγνωρίζει από την οδήγηση, πότε ο οδηγός είναι κουρασμένος και προτείνει μια σύντομη στάση για ξεκούρασηΠροειδοποίηση κόπωσης οδηγού
Ναι


Το VW ID.4 GTX είναι αρκετά πλούσιο, με τη λίστα του εξοπλισμού άνεσης να είναι μεγάλη και μεταξύ άλλων να προσφέρει στον εν δυνάμει ιδιοκτήτη του αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, ηλεκτρικούς- θερμαινόμενους καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα, αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος-πίσω, προβολείς LED με δυναμική ρύθμιση δέσμης, αισθητήρα φωτός και βροχής, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων, θερμαινόμενο τιμόνι, ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών, οθόνη infotainment 12 ιντσών, σύστημα πλοήγησης και ambientφωτισμό καμπίνας.



Στο εξοπλισμό ασφάλειας συναντάμε 7 αερόσακους, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορία, hill assist,  σύστημα αναγνώρισης σημάτων Κ.Ο.Κ, αυτόματο φρενάρισμα και προειδοποίηση κόπωσης οδηγού.

Εν κατακλείδι, συμπεραίνουμε ότι το GTX  είναι για την ηλεκτροκίνηση, ότι το GTI για τους βενζινοκινητήρες και το GTD για τους πετρελαιοκινητήρες, αλλά με όλους τους περιορισμούς που έχει το ρεύμα. Tο VW ID.4 GTX είναι ένα γρήγορο οικογενειακό SUV, με σχετικά καλή αυτονομία και χώρους που ανταποκρίνονται στην κατηγορία του, αλλά η τιμή του είναι κάτι παραπάνω από αλμυρή.

Καλό είναι, αλλά η τιμή του είναι «φωτιά», θα μπορέσει να κάνει καριέρα στην Ελλάδα;
Πιθανά μικρή, αλλά έτσι και αλλιώς σε πολύ λίγους απευθύνεται.
Το άλλο μειονέκτημα του είναι η μόλις 2 χρόνια εγγύηση.
Οι 299 ίπποι του φαίνονται στο δρόμο, γράφοντας το 0-100 σε 6,4!
Οι χώροι είναι καλοί, αλλά όχι κορυφαίοι!
Πως σου φαίνεται το γρήγορο ID,4 GTX;