Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
Νέα Mercedes GLC Coupe: Πρώτη βόλτα με το πρωτότυπο
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Νέα Mercedes GLC Coupe: Πρώτη βόλτα με το πρωτότυπο

Διαβάστηκε από 1828 αναγνώστες - 1/3/2023

Βρεθήκαμε στο κάθισμα του συνοδηγού της Mercedes GLC Coupe και ενθουσιαστήκαμε με τον εκπληκτικό συνδυασμό άνεσης και σπορτίφ συμπεριφοράς που προσφέρει. Οι πρώτες εντυπώσεις μας.

Είναι ακόμα νωπές οι μνήμες μας από τη δοκιμή της νέα Mercedes GLC, την οποία είχαμε οδηγήσαμε πρώτοι στην Ελλάδα και μας είχε ενθουσιάσει με το χαρακτήρα και την πολυτέλεια της. Τώρα είχαμε την τύχη να συν-οδηγήσουμε την coupe εκδοχή της, η οποία ακόμα πάνω της έχει τα καμουφλάζ. Βέβαια ο δρόμος των coupe SUV δεν ήταν από την αρχή στρωμένος με ροδοπέταλα, αφού πολλοί τα είχαν χλευάσει. Όμως στην πορεία κατάφεραν να γυρίσουν υπέρ τους την «κοινή γνώμη» και πλέον είναι ένα από τα πιο κερδοφόρα τμήματα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Για αυτό και η Mercedes έχει αρκετούς εκπρόσωπους στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Στη βόλτα με την πρωτότυπη Mercedes GLC Coupé, ο οδηγός μας ήταν ο υπεύθυνος δοκιμών της εταιρείας, Peter Kolb, ο οποίος μας ξεκίνησε χαλαρά για να απολαύσουμε τα υψηλά επίπεδα άνεσης του μοντέλου, αλλά σύντομα ενεργοποίησε το sport mode και μας έδειξε τι παραπάνω κάνει.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Εντυπωσιακή στις στροφές!

Η Mercedes GLC Coupe μπορεί να μην γεννήθηκε για να τη λιώνεις σε πίστες, αλλά στο δρόμο δεν έχει κανένα πρόβλημα να δείξει τα δυναμικά της στοιχεία. Στις καμπές, το γερμανικό μοντέλο κινείται γρήγορα, χωρίς να ταλαντεύεται ιδιαίτερα ή να παίρνει μεγάλες κλίσεις και μένοντας καρφωμένο στις γραμμές που του έχει ορίσει ο οδηγός. Αυτό οφείλεται και στην προαιρετική αερανάρτηση που επιτρέπει στο όχημα να κινηθεί σε σπορ ρυθμούς, ενώ ταυτόχρονα «σιδερώνει» τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος.



Την καλή του συμπεριφορά χαλάνε ελαφρώς τα εξαιρετικά άνετα καθίσματα, που δεν έχουν σχεδιαστεί για συνεχόμενες γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης και θα θέλαμε να είχαν λίγο περισσότερη πλευρική στήριξη. Ο βενζινοκινητήρας των 258 ίππων που φορούσε το αυτοκίνητο μας δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά δίνει ικανοποιητικές επιδόσεις στο μοντέλο, ενώ χάρη στο ειδικό μεγάφωνο στο χώρο του μοτέρ, ο οδηγός μπορεί να μεταφέρει στο εσωτερικό τη χροιά του κινητήρα δίνοντας μια διαφορετική αίσθηση στην οδήγηση.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε