σχόλια

Νέο VW ID7: Mόνο 350 χλμ. αυτονομία, αντί 621 που υπόσχεται η VW
Πολύ καλό στον δρόμο – Ιδανικό για τον αυτοκινητόδρομο.
Εσωτερικό που …«Mercedίζει», για να θέσει ψηλά τον πήχη.
Μόλις 350 χιλιόμετρα αυτονομία (-2ο C), αντί για 621 που υπόσχεται η VW, και φόρτιση σε 8 ώρες σε Wallbox.
autoagora Team
Η ηλεκτρική ναυαρχίδα της VW
Το VW ID.7 είναι η ηλεκτρική ναυαρχίδα της γερμανικής εταιρείας. Ο κομψός σχεδιασμός, το μήκος των σχεδόν 5 μέτρων και τα 286 άλογα είναι στοιχεία που παραπέμπουν σε «συνταγή» premium οχημάτων. Η Γερμανική βιομηχανία αυτοκινήτων έχει στοχεύσει «ψηλά» με το συγκεκριμένο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της, και έχει προσπαθήσει να προσφέρει υψηλή αισθητική και στο εσωτερικό αλλά και στα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, για να καταφέρει να ανταγωνιστεί τον υψηλό ανταγωνισμό της κατηγορίας του. Πόσο καλό είναι το αποτέλεσμα όμως; Ας δούμε αν το VW ID.7 ανταποκρίνεται στα υψηλά standards που έχει θέσει η VW!
Το αναβαθμισμένο λογισμικό λύνει τα προηγούμενα προβλήματα
Το λογισμικό του VW ID.7 είναι βελτιωμένο σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της «οικογένειας» των ID. Το σύστημα πολυμέσων από τον standard εξοπλισμό δέχεται φωνητικές εντολές, οι οποίες επεξεργάζονται γρηγορότερα σε σχέση με το παρελθόν, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι πιο ευδιάκριτος και περιλαμβάνει όλες τις σημαντικές ενδείξεις του αυτοκινήτου.
Κάτω από τη μεγάλη οθόνη 15 ιντσών του συστήματος infotainment βρίσκονται διακόπτες αφής που ρυθμίζουν τον ήχο και τη θερμοκρασία του κλιματισμού και είναι τοποθετημένοι σε βολική για τον οδηγό και το συνοδηγό θέση. Επιπλέον, χάρη στα γραφικά και στις συντομογραφίες του συστήματος πολυμέσων, οι λειτουργίες του οχήματος ελέγχονται εύκολα.
Πολύ καλό στον δρόμο – Ιδανικό για τον αυτοκινητόδρομο
Διαθέτει υψηλή ποιότητα κύλισης, χάρη στην ρυθμιζόμενη σε 15 επίπεδα ανάρτηση που διαθέτει το VW ID.7, η οποία φιλτράρει έντεχνα τις κακοτεχνίες του δρόμου, με τα περιστασιακά μικροτραντάγματα να οφείλονται στους τροχούς που έχουν διάσταση 20 ίντσες. Το μοντέλο κρύβει αρκετό από το βάρος του, με την οδική συμπεριφορά να είναι ευχάριστη, κάτι στο οποίο συντελεί και το προοδευτικό τιμόνι. Ακόμα και σε αυτοκινητόδρομο με την τελική ταχύτητα των 180 χλμ/ώρα όπου το δοκίμασαν οι Γερμανοί συνάδελφοι, το ID.7 είναι ιδιαίτερα σταθερό, με τον οδηγό να κρατά το τιμόνι απλά με τις άκρες των δαχτύλων του.
Η VW έχει δώσει έμφαση στην ασφάλεια του ID.7. Παρά τη ροπή των 545 Nm που μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, το ESP λειτουργεί άμεσα και δεν επιτρέπει στο όχημα να υπερστρέψει. Όσον αφορά στην επιτάχυνση, τα 100 χλμ/ώρα από στάση έρχονται σε 6,5 δευτερόλεπτα. Συνολικά μπορούμε να πούμε πως το γερμανικό μοντέλο θα ήταν ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο για να οδηγείτε σβέλτα και να κάνετε συχνά ταξίδια.
Εσωτερικό που …«Mercedίζει», για να θέσει ψηλά τον πήχη
Για να καταφέρει να στρέψει το ενδιαφέρουν του κοινού προς το μέρος του ID.7, η εσωτερική σχεδιάση που υιοθέτησε αυτή την φορά η VW, ξεπερνάει τις μέχρι τώρα προσπάθειες της. Θα λέγαμε πως ...«Mercedίζει» για να καταφέρει να σταθεί απέναντι στον υψηλό ανταγωνισμό της. Το εσωτερικό του μοντέλου είναι εργονομικό και ταυτόχρονα ευρύχωρο. Τα εμπρός καθίσματα προαιρετικά κάνουν μασάζ, ενώ το πίσω είναι ψηλά τοποθετημένο για καλύτερη ορατότητα των επιβατών, με τον διαθέσιμο χώρο να είναι αρκετός για άτομα ύψους 1,80 μέτρων.
Το πίσω κάθισμα είναι τοποθετημένο ψηλότερα για καλύτερη ορατότητα και σχεδόν βλέπεις το δρόμο επάνω από τα εμπρός προσκέφαλα. Παρόλα αυτά, ο «αέρας» για τα κεφάλια και τα γόνατα των πίσω είναι αρκετά μεγάλος, αφού ακόμα και άτομα ύψους 1,80 μέτρων μπορούν να καθίσουν άνετα.
Μόλις 350 χιλιόμετρα αυτονομία (-2ο C), αντί για 621 που υπόσχεται η VW, φόρτιση σε 8 ώρες (Wallbox)
Η VW ανακοινώνει πως το ID.7 Pro μπορεί να διανύσει 621 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Παρόλα αυτά, η AutoBild μέτρησε αυτονομία 356 χιλιομέτρων. Σε αυτό συνέβαλλε βέβαια και η χαμηλή εξωτερική θερμοκρασία του περιβάλλοντος που ήταν -2 βαθμοί Κελσίου. Αν μάλιστα κινείστε για ώρα στον αυτοκινητόδρομο με υψηλή ταχύτητα, κάτι που το ID.7 κάνει με μεγάλη επιτυχία, η αυτονομία θα μειωθεί περισσότερο. (H AutoBild μετράει την αυτονομία όλων των ηλεκτρικών οχημάτων σε συγκεριμένη διαδρομή για να μην υπάρχουν αποκλίσεις)Επίσης, αν χρησιμοποιήσετε ταχυφορτιστή σταθερού ρεύματος 175 kW, η μπαταρία του VW ID.7 Pro θα φορτίσει από το 10 στο 80% μέσα σε 28 λεπτά. Αν όμως αποφασίσετε να φορτίσετε το αυτοκίνητο σε wallbox, θα χρειαστούν 8 ώρες για να επιτευχθεί μια πλήρης φόρτιση.
Συνοψίζοντας, η VW έχει φροντίσει αρκετά την ηλεκτρική της ναυαρχίδα και αυτό είναι ορατό, τόσο από τον premium «αέρα», όσο και από τον τρόπο που το όχημα κινείται στο δρόμο. Τα μοναδικά σημεία που επιδέχονται βελτίωσης είναι η δυνατότητα ταχύτερης φόρτισης σε wallbox και η ηλεκτρική αυτονομία, η οποία όπως και σε όλα τα ηλεκτρικά οχήματα απέχει από αυτή που υπόσχεται η εταιρεία. Πέραν αυτών, το VW ID.7 καταφέρνει να συνδυάζει την ποιοτική κατασκευή με τις καλές επιδόσεις και την μεγάλη ευρυχωρία, και έχει τα προσόντα που χρειάζεται για να βρεθεί στην κορυφή.
Στην Ελλάδα το VW ID.7 Pro έχει τιμή που ξεκινά από τα 58.900 ευρώ. Στο βασικό εξοπλισμό δεν περιλαμβάνονται τα φώτα IQ.LED Matrix, τα ανατομικά καθίσματα e-rgoActive και η αντλία θερμότητας που αυξάνει την αυτονομία της μπαταρίας, στοιχεία τα οποία θα σας προτείναμε να προσθέσετε.
Molyndris PantelisΌλα τα ηλεκτρικά στην Ευρώπη μετά τον πρώτο χρόνο χάνουν περίπου το 50της εκατό της αξίας τους . Μεγάλη πατάτα τα ηλεκτρικά
Yiannis VourvouMolyndris Pantelis ψαξε για ένα Tesla Model 3 του 2023 με τα μισά των 43.000€ (μείον 8.000 της επιδοτησης), που κοστίζει καινουριο. Όταν βρεις, πες μας να αγοράσουμε 2-3...
Σωτήρης ΑχινόςYiannis Vourvou τι να το κάνεις το σκουπακι? Πάρε ένα ντίζελ να βάζεις 70 ευρώ πετρελαίο και να φτάνεις Αθηνα Σκοπια χωρίς στάση. 130 άγρια ασταμάτητα άλογα.
Yiannis VourvouΣωτήρης Αχινός ο φίλος μας ο γκουγκλ, λέει ότι χρειαζόμαστε 7.30 ώρες με το ντιζελακι χωρίς στάση (αν αντέχεις 7.30 ώρες χωρις σταση, μαγκιά σου φιλε). Με το σκουπακι μπορείς να το κάνεις σε 6.30 ώρες με 3 στάσεις και να σου κοστίσει περιπου τα μισά, κουβαλώντας και τα τριπλάσια άλογα.
Σωτήρης ΑχινόςYiannis Vourvou Μα εδω τα παιδια λενε οτι φτανεις Αταλαντη και θες 90 λεπτα φορτιση. Με 100 χλμ/ωρα και με σβηστο αιρκον ραδιοφωνο και χωρις να ανεβοκατεβαζεις τα παραθυρα και χασεις μπαταρια. Κατι θα ξερουν περισσοτερο. Λογικα ειχαν ηλεκτρικο και αφου το δοκιμασαν και απογοητευτηκαν το πουλησαν και ξαναπηραν ντιζελ με 100 αλογα.
Yiannis VourvouΣωτήρης Αχινός εξάλλου είμαστε κάθε ΣΚ Σκόπια για καφε. Όλοι το ξέρουν αυτό
Σωτήρης ΑχινόςYiannis Vourvou Τουλαχιστον καθε δευτερο ΣΚ εγω θα παω είτε Σκόπια, είτε Αλεξανδρούπολη. Αλλωστε με τη βενζίνη στα 2 ευρω και τα διοδια να θες κανενα 100αρικο, ολος ο κοσμος αυτο κανει
Yiannis VourvouΣωτήρης Αχινός και χωρίς στάση. Αντρίκια! Μέχρι να κοκκινισει το κωλί μας. Ευγε 😂😂😂
Προβολή περισσότερων σχολίων
Socrates Laskaridisμονο; και μακρια πηγε
Νικήτας ΛίγγαςΝα ξεκινάς σπο Γιάννενα για Αθήνα με το Playmobil κ να μη φτάνεις
Σωτήρης ΑχινόςΝικήτας Λίγγας στη Πάτρα το παρατάς και μπαίνεις στο ΚΤΕΛ
Κώστας ΖουγραςΟύτε καν.
Dimitris MagoulasΌταν θα αρχίσουν να κρέμονται σαν τα μακαρόνια οι μπαλαντέζες απ' τα μπαλκόνια, τότε θα γελάνε μέχρι κι οι περαστικοί μετεωρίτες !!!
Georgios DimarelisΔίνουν και δώρο μια γεννήτρια 20κιλοβατ ...
Grigoris GrigorisΠοσο βλακας πρεπει να αισθάνεσαι οταν συνηδητοποιεις που πετας τα λεφτα σου. Κοροιδευουν τον κοσμο.
George TheotokatosΚαι χωρίς καμία κατανάλωση εν ώρα ταξιδιού γιατί κατεβαίνει η αυτονομία στα 150 χλμ
Giannis MitsakisΌλοι στα ιαπωνικά και στα Κορεάτικα και είσαι ήσυχος
Ιωάννης ΠάλμοςΤεφαρίκι λέμε. Οι αυτονομίες των ηλεκτροκίνητων είναι σαν τις ηλικίες, το ύψος και το βάρος των γυναικών. Αν σου λέει η εταιρεία 350 χμ αυτονομία υπολόγισε 230! Ακριβώς όπως όταν μια γυναίκα δηλώνει 39 ετών 1,70 ύψος και 65 κιλά υπολογίζεις 48 ετών, 1,63 ύψος και 74 κιλά, τουλάχιστον.😆
Παναγιωτης ΜαρκακηςΗλεκτροκίνητο.Και να σου τύχει κάτι σαν αυτό που έγινε πέρυσι στην Αττική οδό και τα ηλεκτρικά έμεναν όλα από ρεύμα.
Nikolaos KatsarisΒρείτε και διαβάστε αυτό το τεστ και θά δείτε πόσο φτάνουν σε ταξίδι και το τεστ είναι με τα μεγάλα ηλεκτρικά. Τα μικρά ούτε μέχρι το Ξυλόκαστρο!!!
Chris Fotopoulosφυσικό αέριο. Οτι καλύτερο 290km με 120km/h εθνική οδός μολις 12.20 ευρώ
Μιχάλης Μιχαλούδηςδεν υπάρχει φυσικό αέριο με 1.000 αυτονομία κάπου στα 250km με 10κιλα μποτίλια. Πράγματι καλούτσικη λύση αλλά πρόβλημα ο ανεφοδιασμός. Τον χειμώνα δεν μπορείς να γεμίσεις. Παγώνει.
Nikolaos KatsarisΗλεκτρικά θέλουν. Γιατί δεν προωθούν τα φυσικού αερίου με αυτονομία 1000χλμ???
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςNikolaos Katsaris κι άμα κλείσει την κανουλα ο Ρώσος τι κάνεις ρε αδερφέ?
Nikolaos KatsarisΟδυσσέας Μαυρομάτης Παίρνεις diesel euro 6
Stavros PlaggNikolaos Katsaris γι'αυτό εγώ έβαλα lpg μικρότερη δεξαμενή φθηνότερο καύσιμο και βρίσκεις παντού+ ότι πάει καλύτερα το αμάξι από ότι το φυσικό αέριο
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςNikolaos Katsaris και αν σου σκάσουν χαράτσια σε λίγα χρόνια ότι μολύνεις το περιβάλλον τι θα κάνεις? Ας πούμε στο Λονδίνο δεν μπαίνουν στην πόλη τα θερμικά λέει.. Αν το κάνουν κι εδώ τι κάνουμε? 🤔
Stavros PlaggStavros Plagg Σε 10 χρόνια θα βλέπουμε τα ηλεκτρικά παρατημένα όπως και τα 4 λίτρα στο δρόμο
Στάθης ΤσαλίδηςStavros Plagg παράξενο, αυτό θυμάμαι να διαβάζω πριν 15 χρόνια όταν κυκλοφόρησαν τα πρώτα ηλεκτρικά πόλης. Είμαι σίγουρος ότι τα ίδια έλεγαν και για τα αυτοκίνητα πριν αντικαταστήσουν τα άλογα με τις άμαξες.
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΣτάθης Τσαλίδης ναι αυτό είναι μια λύση, αλλά σε δέκα χρονακια θέλει κι αυτό χοντρές αλλαγές έτσι δεν είναι? Κάτι τέτοιο έχω διαβάσει..
Stavros PlaggΟδυσσέας Μαυρομάτης Θέλει μία δεξαμενή και σωλήνες όταν σε 10 χρόνια έχεις βγάλει κέρδος όλο το αυτοκίνητο από βενζίνες δεν σε απασχολούν αυτά
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςStavros Plagg ξέρεις κανέναν αυτό το κέρδος να το βάζει στην άκρη ρε φίλε? Ναι οκ γλυτώνεις, αλλά ποιος τα βάζει στην άκρη για να λες δεν σε νοιάζει... Σε μπαούλο τα χώνουν?
Stavros PlaggΟδυσσέας Μαυρομάτης Δεν τα βάζεις στην άκρη αλλά όταν με 15.000 κμ το χρόνο έχεις 1600€ κέρδος στα 10 χρόνια είναι 16.000€! Μπορεί ναι μεν να μην τα βάλω στην άκρη αλλά θα τα φάω σουβλάκια+ ότι αρχίζεις και δουλεύεις το αυτοκίνητο δηλαδή κάνεις πολλά περισσότερα κμ σε ταξιδακια αυθημερόν γιατί εκεί πού θα έκαιγε 100€ θα κάψεις 50 γιατί να το δώσω στον βενζινάδικο και να μην τα τρώω με την οικογένειά
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςStavros Plagg εγώ απλά αναφέρω πως αυτό το κέρδος που όλοι γράφουν είναι πλασματικό. Κάπου αλλού τα τρώμε όλοι χωρίς να πάρουμε χαμπάρι! Μαζί σου πως τα γλυτώνουμε αλλά εσύ ήδη μετρησες 16 χιλιάρικα σε δέκα χρόνια...
Stavros PlaggΟδυσσέας Μαυρομάτης Αυτό σου εξηγώ ότι και δουλεύεις το αμάξι περισσότερα καθώς με 1600cc κάνεις με 32€ περίπου 400 κμ άρα δεν σε νοιάζει να πάς κάπου μακριά και θές 80€ βενζίνη σκέψου ότι μου βγαίνει γύρω στα 8.50€ τα 100 κμ και όπως είπα καλύτερα να τα δώσω κάπου αλλού αντί τού βενζινα θα τα δώσω πχ σε φροντιστήρια τού παιδιού η στην βόλτα η κάπου αλλού δεν σημαίνει ότι θα τα βάλω στην άκρη αλλά είναι λεφτά πού βγάζεις αλλά έξοδα
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςStavros Plagg με την ίδια λογική όμως, αν φτιάξουν πολλούς φορτιστές στην Ελλάδα, που αμφιβάλω δλδ, δεν θα είναι οικονομικό να έχεις ηλεκτρικό όπως λένε?
Stavros PlaggΟδυσσέας Μαυρομάτης Με τόσο πού έχει η φόρτιση στην εθνική οδό είναι ποιο ακριβά από αέριο από βενζίνη σίγουρα ποιο φθηνά αλλά αν θές να κάνεις πχ Αθήνα Θεσσαλονίκη θα θές και τουλάχιστον 2-3 ώρες φόρτιση αν βρεις ελεύθερο φορτιστή γιατί έχω δει το καλοκαίρι να είναι 6 ηλεκτρικά σε σταθμό με δύο φορτιστές σε βενζινάδικο και να περιμένουν στην ουρά
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςStavros Plagg ναι δεν έχεις άδικο, έχεις και το θέμα να είναι άδειος ο φορτιστής. Αλλά αν βάλουν όσους λένε πως κάποια στιγμή θα βάλουν, δεν θα βρίσκεις?
Stavros PlaggΟδυσσέας Μαυρομάτης Θα βρίσκεις αλλά για να φορτίζεις όπως βάζεις βενζίνη πιστεύω θέλουν τουλάχιστον 7-8 χρόνια ακόμα + ότι και τα ηλεκτρικά έχουν θέματα και με κινητήρες και με τα module πού ελενχουν της μπαταρίες και με τα ηλεκτρομοτερ βέβαια είναι και παράγοντες τύψεις και βενζίνη καινούργιο να πάρεις μπορεί να βγεί με θέματα+ να ξέρεις όλα τα ηλεκτρικά λόγο βάρους ροπής τρώνε λάστιχα αμορτισέρ για πρωινό καθώς έχουν το διπλάσιο βάρος! Εγώ δεν είμαι κατά τού ηλεκτρικού αλλά όχι ακόμα όμως .
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςStavros Plagg κι εγώ δεν είμαι τέρμα αντίθετος, γιατί βλέπω την ανάπτυξη τους σε σχέση με το παρελθόν, και ξέρω πως σε κάποια φάση θα παίξουν και οι υποδομές που πρέπει. Το ζήτημα που με ενοχλεί, είναι πως ουσιαστικά μας ψιλουποχρεωνουν να πάρουμε όλοι ηλεκτρικά με τις απαγορεύσεις που έχουν βγάλει..
Stavros PlaggΟδυσσέας Μαυρομάτης hybrid μόνο προς το παρόν full hybrid όμως όχι με μπριζα
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςStavros Plagg γιατί όχι plug in?
Stavros PlaggΟδυσσέας Μαυρομάτης Γιατί το Φουλ hybrid δουλεύει συνεχεία φορτίζει μόνο τού δεν χρειάζεται το ακριβό ρεύμα της μπριζας ενώ το plugin λόγο πολύ βαριουντε δεν το φορτίζουν+ ότι θα κάνει από 40 έως 80κμ και τέλος ενώ full hybrid δουλεύει μόνιμα
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςStavros Plagg άμα έχεις γκαράζ δεν είναι άσχημη λύση και το plug όμως..
Stavros PlaggΟδυσσέας Μαυρομάτης Για κοντινές αποστάσεις μόνο όπως και Φουλ ηλεκτρικό πάλι για κοντινές αποστάσεις μία χαρά είναι η διαφορά είναι το hybrid δεν χρειάζεται μπριζα δουλεύει και σε πολλή και ταξίδι έκανε με croos Yaris 750km με 70€ μικτή χρήση πού είχα για 1 εβδομάδα
Andreas LivanisΒενζίνη, ο ΒΑΣΙΛΙΆΣ, τί όχι????
George ArmaniΕίναι που μας τα έχουν κάνει πεπόνια λέγοντάς μας να πάρουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Κωνσταντίνος ΑντωνακηςΚαληνυχτα ηλεκτροκινηση
Alexis VasilopoulosΒγάζουν τώρα το καινούργιο μοντέλο...
Κυριακος ΧωριατακηςΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να καναν κατι τετοιο οι Γερμανοί...🤭😋🤣
Takis StathopoulosΠαπατζα τα ηλεκτρικα
Σταύρος ΚόντοςΟι Γερμανοί πάντα ήταν πρωτοπόροι στη ρεμουλα και την κομπίνα. Δεν είχαν κάνει κάτι ανάλογο με το Dieselgate παλιά;
Κωνσταντίνος ΒασιλοπουλοςΑπατεώνες Η χειρότερη εταιρία
Ανδρέας ΤσιλιγγίρηςΑν είναι ηλεκτρικό τότε δεν είναι αυτοκίνητο...αν είναι αυτοκίνητο δεν μπορεί να είναι ηλεκτρικό, απλά πραγματάκια
Αλέξανδρος Μακρύςσε απολυτη αναλογια με το γκολφακι που καιει λαδια, το id7 θα παραγει αεργα! 😝
κωνσταντινος χαρισηςΜε ΦΠΑ είναι αυτά τα χιλιόμετρα 🤣🤣
Λορεντζος ΒουτσινοςΡίξε επάνω το γνωστό τσιπάκι να το ευχαριστηθεί ο κόσμος να βλέπει χιλιόμετρα. Αθήνα Πάτρα 486 χιλιόμετρα με μια πεταλιά😂😂😂😂
Kefalas PavlosΘα κουβαλάει μαζί του γεννήτρια
Δημήτρης ΠαπαδάκηςΘα πάρω ένα με δύο μπαταρίες για να με βγάλει
Christopher PapadopoulosΈχεις καταντήσει μάστιγα η νοθεία στα καύσιμα.. 😂
Stavros PlaggΗλεκτρικό σκουπιδ Lpg μέχρι να σβήσει ο ήλιος
Christoforos RamisΒαθύ μπλε και ύφαλος στον πάτο για τα ψάρια
Giorgos PsiktisΕντάξει η volkswagen όπως και τότε με το πετρέλαιο σε ένα μοντέλο της που έκλεβε σε κατανάλωση είναι μαθημένη.... στη λαμογια!!!!!
Aggelos MinoudisΔΕΝ ΞΕΧΝΩ…DIESELGATE…😂😂😂ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΓΕΡΜΑΝΟΙ
Bagelis SfakianosΚαλημέρα σε όλους. Ταυτόχρονα με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, εμφανίστηκαν και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ( πηγές του Internet ). Αυτό έγινε πριν 100 και πλέον χρόνια. Οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου όλα αυτά τα χρόνια εξελίχθηκαν στο έπακρο και ακόμα συνεχίζουν. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έμειναν στάσιμα. Αυτά σχεδιάστηκαν να εξυπηρετούν τη πόλη και όχι να κάνουμε ταξίδια 500 χλμ , όπως κάνουν τα βενζινοκίνητα. Η σύγκριση δεν υπάρχει. Είναι μια μεταβατική τεχνολογία, μέχρι κάτι άλλο. Θα είναι το υδρογόνο, το υγραέριο ή κάτι άλλο δεν το ξέρουμε...Στη παρούσα κατάσταση ΚΑΝΕΝΑ ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι καλύτερο από αντίστοιχο βενζινοκίνητο....
Giannis SapounasΚάτσε ρε φιλαράκο. Πώς είναι δυνατόν να είναι ιδανικό για τον αυτοκίνητοδρομο με 350χλμ αυτονομία; Σκέψου πόσες δεκαετίες έχεις να βγεις εθνική οδό ρε αρθρογραφε που μας πασαρεις φύκια για μεταξωτές κορδέλες
Antonios AliadisGerman statistics
Κωνσταντίνος ΒασιλοπουλοςΑρνούνται να βγάλουν σωστό αμάξι οι απατεώνες αυτοί....
Ioannis Tsoulos60000 για να πας αθηνα - πάτρα και αν!
Yanni GiannakinasΑπό ηλεκτρικό μόνο Tesla αν σαρεσει η γρήγορη επιτάχυνση και δεν είσαι μόνιμος κάτοικος Ελλάδας. Στην Ελλάδα προς το παρόν μόνο για ηλεκτρικό ποδήλατο είμαστε δεν υπάρχουν υποδομές
Petros PetrouYanni Giannakinas ειδικά για ποδήλατο δεν έχουμε υποδομές στην Ελλάδα. Για τα αυτοκίνητα υπάρχουν αρκετοι φορτιστές ήδη, και φυσικά κάθε σπιτι, ακόμα και στο τελευταίο χωριό, έχει δεκάδες πρίζες για να το κουμπώσεις
Matt SommeonePetros Petrou για πατίνι μόνο και από το δρόμο σαν παπί δυστυχώς
Panos SpyropoylosΈχουμε συνηθίσει από ψέματα.....
Nikos TsakirisΌλη η διαδικασία προώθησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων από τον ειδικό τύπο θυμίζει την "ανεξάρτητη" δημοσιογραφία των γνωστών βορθοκάναλων. Το λυπηρό είναι ότι ακολουθούν και τα 2-3 μέσα που μέχρι σήμερα θεωρούνταν αντικειμενικά και αξιόπιστα.
Θεολόγος ΣγΑυτά τα αμάξια μου θυμίζουν όταν ήμουν μικρός που μου πήρε ο πατέρας μου ένα τηλέκατευθυνομενο έφερνε 4 μπαταρίες και μεγάλη χαρά να το παίξω αλλά η χαρά έφυγε όταν μετά από 10 λεπτά ήθελε μπαταρίες και της αγόραζα την μια μετά την άλλη, και τελικά πήρα επαναφορτιζομενες και εκεί με μεγάλη χαρά ότι θα παίζω συνέχεια έπρεπε να περιμένω κάνα εξαωρο τουλάχιστον για να φορτώσουν ...τελικά τα ηλεκτρικά μια απογοήτευση...
Petros PetrouΘεολόγος Σγ η μπαταρία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν εξαντλείται στα 10 λεπτά.
Θεολόγος ΣγPetros Petrou ναι εν μέρει. Αλλά δεν φορτίζει πάλι σε 10 λεπτά
Petros PetrouΘεολόγος Σγ είμαι κάτοχος ενός id3 εδώ και 3 χρόνια. Δεν θεωρείται πολύ σπουδαίο ούτε στην φόρτιση του, ούτε στην αυτονομία του. Σε κατάλληλο φορτιστή σε ΣΕΑ, μέσα σε 10 λεπτά, μπορείς να πάρεις 20kwh. Το αυτοκίνητο στην πόλη καταναλώνει 13kwh ανά 100χλμ, και στην εθνικη 15. Οπότε με 10 λεπτά φόρτισης μπορεις να κανεις 170χλμ στην πολύ και 150 στην εθνικη. Τέτοιοι γρήγοροι φορτιστές πλέον μπαίνουν και εντός πόλης σε βενζινάδικα και σουπερμάρκετ. Αν έχεις τεσλα, τα νουμερα που ανέφερα είναι ακόμα καλύτερα.
Θεολόγος ΣγPetros Petrou ο γρήγορος φορτιστής αν ξέρεις κάνει κακό στην μπαταρία και δεν είναι για συνέχεια. Δεν θέλω να με πείσεις για κάτι...και καλά έκανες και πήρες ηλεκτρικό και να το χαρείς. Καλή συνέχεια
Petros PetrouΘεολόγος Σγ ευχαριστώ. Δεν προσπάθησα να σε πείσω για κάτι. Απλά εξήγησα αναλυτικά την σημερινή πραγματικότητα για τις φορτίσεις. Είναι λογικό για όσους δεν χρησιμοποιούν ηλεκτρικό, να έχουν εσφαλμένη άποψη. Φταίει η παραπληροφόρηση απο τα sites και το FB. Στο manual των ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν περιγράφεται πουθενά ότι η DC φόρτιση καταστρέφει την μπαταρία. Παρόλα αυτά, αν η εργασία κάποιου δεν είναι να κινείται καθημερινά στις εθνικές οδούς, και να κάνει πολλά χιλιόμετρα εκεί, οι DC (υπερταχειες) φορτίσεις καταλήγουν να είναι ελάχιστες. Απο τα 50.000χλμ που έχω κάνει, τα 10.000 είναι σε εθνικη και οι φορτίσεις εκεί ήταν DC. Το αυτοκίνητο με βγάζει τα ίδια χλμ με την περίοδο που το αγόρασα.
Kwstas LampropoulosPetros Petrou το θέμα είναι όμως, πως τελικά τα ηλεκτρικά χάνουν αυτονομία από την χαμηλή θερμοκρασία περιβάλλοντος, έτσι δεν είναι φίλε μου?
Petros PetrouKwstas Lampropoulos είναι έτσι, για συγκεκριμένους λόγους. Όχι γιατί το κρύο εξαφανίζει kWh απο την μπαταρία. Επισης να εξηγήσουμε ότι το ελληνικό κρύο, ιδίως απο την Θεσσαλία και κάτω, δεν πρόκειται για το σοβαρό κρύο που έχει όλο τον χειμώνα η βόρεια Ευρώπη. Πχ τώρα στην Αθηνα, με 10 βαθμούς το βράδυ και 18 την ημέρα, ένα ηλεκτρικό βγάζει τα περισσότερα δυνατά χλμ στην αυτονομία. Να επανέλθω όμως σε αυτό που είπες. Όταν κάνει κρύο και ταξιδεύεις, θες στην καμπινα να είσαι ζεστός. Και να κρατάς και το παρμπρίζ ξεθολωμένο. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ανάβεις την θέρμανση. Αν έχεις συνέχεια ανοιχτή την θέρμανση, θα δεις μια αυξημένη κατανάλωση ρεύματος κατά 25%. Όπως αν είχες αναμμένο air condition σε ένα θερμικό αυτοκίνητο. Άρα όποτε ανάβει ο κλιματισμός, πέφτουν τα χλμ. Όχι μόνο στα ηλεκτρικα. Σε όλα τα αμάξια. Στην πολύ βοριότερη Ευρώπη, με τους -10 και -20, υπάρχουν επιπλέον απώλειες σε χλμ γιατί η μπαταρία χρησιμοποιεί απο το ρεύμα της για να ζεσταθεί, ώστε να μην χαλασει. Τέτοια κρύα όμως, στην αθηνα δεν μας αφορούν. Γενικά, απο απόψη αυτονομίας, η Ελλάδα είναι μια καλή χώρα για να κινείσαι με ηλεκτρικό.
Kwstas LampropoulosPetros Petrou ναι αλλά Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα ε? Άρα να τα επιλέγουν μόνο οι κάτοικοι Αθήνας Πάτρας?
Petros PetrouKwstas Lampropoulos όχι φίλε, Ελλάδα δεν είναι μόνο η αθηνα. Παρόλο που πάνω απο τον μίσο πληθυσμό της Ελλάδας είναι συγκεντρωμένος στην αθηνα. Αλλά και ο Θεσσαλονικιός δεν νομίζω να κατεβαινει καθημερινά Κόρινθο. Αν και αν το κάνει, ας πάρει ένα τεσλα long range και δεν θα έχει πρόβλημα με τα χλμ. Οι περισσότεροι που ζούμε στις πόλεις, εργαζόμαστε και σε αυτές. Και τις βόλτες που κάνουμε τα σκ, τις κάνουμε σε μικρή ακτίνα χλμ απο το σπιτι μας. Τις 5-10 φορές το έτος που θα πάμε μια μεγάλη εκδρομή εκτός πόλης, θα βολευτούμε με τις φορτίσεις στα ΣΕΑ, ή στα ξενοδοχεία που καταλήγουμε. Μπες στο PlugShare.com να ρίξεις μια μάτια πόσοι φορτιστές υπάρχουν τριγύρω. Το άγχος και η γκρίνια για την αυτονομία, είναι κυρίως ψυχολογικό. Και εγώ το είχα. Στο πρώτο ταξίδι εξαφανίζεται.
Kwstas LampropoulosPetros Petrou σίγουρα υπάρχουν λύσεις, δεν αμφιβάλω αδερφέ. Απλά πιστεύω γενικότερα, πως τουλάχιστον προς το παρόν, δεν είναι για όλους τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Εσύ που έχεις κιόλας δικό σου, συμφωνείς?
Matt SommeoneKwstas Lampropoulos και στην αθήνα που έχει ζέστη δεν νομίζω ο πληθυσμός να έχει δικό του πάρκινγκ κάτω από το σπίτι του ώστε να έχει συνέχεια φτηνή φόρτιση διαθέσιμη. Η πρώτη προϋπόθεση να έχεις ηλεκτρικό είναι να έχεις δικό σου πάρκινγκ και δεν αφορά τον περισσότερο πληθυσμό είτε αθήνα είτε θεσσαλονίκη. Ο γενικός πληθυσμός δεν μπορεί να έχει ηλεκτρικά αυτοκίνητα γιατί εφόσον τα παρκάρει στο δρόμο ακόμα και να μπούνε μπρίζες θα τα πληρώνει μία περιουσία σε ρεύμα για να έχει και όλα τα άλλα αρνητικά (όχι μόνο λειτουργικά θέματα. Πχ δεν υπάρχει μεταπώληση στα ηλεκτρικά πχ στην 10ετια λόγω μπαταριών. Με άλλα λόγια το παντρεύεσαι)
Dimitris KoukosVw είναι,τι περιμένατε
Βασίλης ΘαλήςDimitris Koukos οι άλλες μάρκες με τα ηλεκτρικά τους δεν έχουν τέτοια θέματα?
Dionysis StefanopoulosΚαι άμα το πας φουλ γκάζι κόψε και άλλο , νομίζουν ότι το ρεύμα θα είναι τσάμπα εκεί που θα το μπριζονουν έχει να πέσει γέλιο ....
ΝτιναΚωστας ΛιορδοςΚάτι ηλεκτρικές σκούπες έχουν μεγαλύτερη αυτονομία....Απάνω του ρε λύκοι....αγοράστε κουζινομηχανες αβέρτα....🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Petros PetrouΝτιναΚωστας Λιορδος με αυτά τα μυαλά, ο ήλιος θα σβήσει νωρίς
Χρήστος ΧαλκιάςPetros Petrou Άποψη σου ,και απόλυτα σεβαστη καλό θα είναι όμως να μην χαρακτηριζεις γιατί αν σου το κάνουν πίστεψε με δεν θα σου αρεσει
Petros PetrouΧρήστος Χαλκιάς έκανες ένα σχόλιο, και εγώ έκανα ένα σχόλιο. Ποιο είναι το πρόβλημα;
Kwstas VanasΔλδ μια 5μελης οικογένεια με τίγκα φορτωμένο ( ως είθισται) αυτοκίνητο και με ταχύτητα 130-140... πάει άνετα μέχρι Κόρινθο... μιλάμε για φοβερά ταξίδια.
Matt SommeoneKwstas Vanas δεν είναι φτιαγμένα για τέτοιες ταχύτητες επί μακρών. Νομίζω για λίγο τις πιάνουν και αφορά και το μοτέρ αυτό το θέμα (υπερθέρμανση)
κώστας ΔροσάκηςΛογικά αν αλλάξεις τα μπουζοκαλωδια, τα λάδια και τους αισθητήρες θα φτιάξει... Τι όχι??? Άιντε από εδώ με τα σκουπακια
Κυριακος ΠαππουςΜε πέντε βαθμούς κάτω απ το μηδέν, τι αυτονομία έχει??
Giorgos KaravasilakisΚυριακος Παππους λογικά λίγο λιγότερο, αλλά κάτσε ρε αδερφέ. Στην Ρωσία μένουμε?
Matt SommeoneGiorgos Karavasilakis Ε πώς. Αν μια εβδομάδα πέσει κρύο θα το γυρίσουμε σε λεωφορείο; (Β Ελλάδα μια χαρά κάνει κρύο ειδικά το πρωί)
Βαγγελης Αριστοτελης κεραμιτσηςΜπουρδελ@
Giannis KoutsougkoulosΚλασικοί απατεώνες,,όμιλος VW
Miltiadis MoisidisΘεσσαλονίκη-Αθηνα σε δυο μέρες. Μια χαρά...
Apostolos SioyfasΗ συγκεκριμένη εταιρεία δεν είναι και πολύ αξιόπιστη
Anastasios KiriakidisΗλεκτρικά= πεταμένα λεφτά με ένα σωρό προσχήματα
Evangelos PapaioannouΙδανικό για αυτοκινητόδρομο με 350 χιλιόμετρα αυτονομία;;;;
Νικόλαος ΛιάσκοςΜε -2 βαθμους , επεσε στο μισό;;;;;Δηλαδή Αν το παραγγειλει κάποιος απο το Νευροκόπι Δράμας , θα μπορει να πηγαινει απο το σπίτι του , μεχρι την πλατεια του χωριου;;;;;;;
Aggelos LaskaridisΕνώ τα υπόλοιπα ηλεκτρικά βγάζουν όσα λένε...
Πάνος ΜαυρουλέαςΗ γεννήτρια είναι στον στάνταρτ εξοπλισμό,η στα έξτρα;;
Πάνος ΜαυρουλέαςΌσο για την θέρμανση καμπίνας,στα κινέζικα σάιτ πουλάνε κάτι θερμάστρες πετρελαίου,μπιζου!!!και πολύ οικονομικές,ας τις βάλουν στον στάνταρτ εξοπλισμό!!
Matt SommeoneΠάνος Μαυρουλέας στολή για σκι δώρο δίνουν
Πάνος ΜαυρουλέαςΜε τους ταχυφορτιστες,η μπαταρία υπερθερμαίνεται,και μειώνεται η ζωή της,όπως και στα κινητά .
Theodoros VasilopoulosΠρώτη φορά που έχει ξανασυμβεί, να ψεύδεται η χώρα των ναζί (τυχαία η ομοιοκαταληξία)
Vagelis StamkopoylosΈλα??? Πέφτω από τα σύννεφα!!!!!
Christos MarinakisΦάτε σανό με το μύθο της ηλεκτροκίνησης...
Nikos DimitratzosΒάλτε την ηλεκτροκίνηση στην θέση που της ανοίκει! ΣΚΟΥΠΊΔΙΑ...
Konstantinos ChristodoulisΗ μία αποτυχία μετά την άλλη ... Χαχαχαχαχαχαχα
λευτερης σκουφοςΧιλιόμετρα πίστας πάντα Κ Όχι ΑΡΑΧΩΒΑ Κ Πήλιο ΞΥΠΝΑΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ
Kiriakos TzekasΕδώ κάποτε η VW έλεγε ότι το αυτοκίνητά της είναι euro 6 και σε κάθε αλλαγή ταχύτητας βγάζαν τοσο καπνό λες και είχανε εκλέξει νέο πάπα
Κωνσταντίνος ΚαψιμάληςΗλεκτρικό αυτοκίνητο = Πεταμένα λεφτά.
Deminhio Deminho250 και αν τα βγάλει
Nick MoschosΦαντάζεσαι να ξεκινάς από Θεσσαλονίκη για Αθήνα και να φτάνεις ...την άλλη εβδομάδα;
Konstantin MalamatidisΥπάρχει έκδοση με 77 και 86άρα μπαταρία , νομίζω η δεύτερη κάνει παραπάνω χιλιόμετρα γύρω στα 500. Υπάρχει και station έκδοση πού είναι και πιο ωραία και θα έχει έκδοση με ποιο οικονομικό εξοπλισμό από την sedan.
Μανώλης ΠερατσάκηςΆμα βγάλετε κανένα τασι κανένα τασάκι θα ελαφρύνει λίγο ο τάφος με τις μπαταρίες και θα πάρει ακόμα 2-3 χιλιόμετραχαχαχα
Νίκος ΣκοΔε μας χ€ζετε με τα μπ0¥ρδελα τα ηλεκτρικα ; πειτε στον κοσμο τι χρειαζεται για να κατασκευαστει η μπαταρια για ενα τετοιο οχημα , πειτε οτι κοστιζουν να τα αγορασεις απο 35.000€+ , οτι το ρευμα που καινε ΔΕΝ ειναι απο οικολογικες πηγες ενεργιας ειδικα αστην Ελλαδα , οτι αν οι κιλοβατωρες που τρωει καθε μερα προστεθουν στην οικιακη καταναλωση η δεη απλα σε γ@μhs€ , και οτι για να πας Αθηνα - Λαρισα πρεπει υποχρεωτικα να κανεις σταση 90' στην Αταλάντη για να φορτισεις το γ@μήδι , πειτε οτι χρεωνουν 3€ να κουμπώσεις τον φορτιστη και 0.3€/1' και οτι για να βγαλεις την αυτονομια που λεει ο κατασκευαστης , πρεπει να : πηγαινεις χαλαρα μεχρι 100 , με κλειστα παραθυρα , χωρις a/c , χωρις καθολου φορτιο και χωρις αερα ή βροχη.
Σωτήρης ΑχινόςΝίκος Σκο πεστααααα φαίνεται το έχεις μελετήσει αρκετά!
Panos TsiligkaridisΑθήνα Θεσσαλονίκη τουλάχιστον 12 ώρες με την απαιτούμενη φόρτιση , φαγητό και ξενοδοχείο στο λογαριασμό παρακαλω
Demosthenes VadekasΗ VW μας έχει τρελάνει στο ψέμα. Υπερεκτιμημένα αυτοκίνητα.
αλεξ μαρκKOYVAGEN , DAS IST AUTO , RAUSSSCHHHHHH
Νίκος Φ.Σ.Τιμούλα από το Ράϊχσταγκ ?
Nikos-milena Kampouris-SuominenΕεεεε το φωνάζουμε!!!! Είναι άχρηστα!!
John TriantafillouTesla for ever,παρά τα μέτρια πλαστικα-συναρμογη.ΕΑΝ ένα τεράστιο εάν ..... ...αποφάσιζα για ηλεκτρικό.
Αντρεας ΠαπακωνσταντινουΣίγουρα θα καίει και λάδια χαχαχα
Stavros PlaggΑντρεας Παπακωνσταντινου Και θα βγάζει και check battery 🤣🤣🤣
Vasilis YfantidisStavros Plagg θυμιατό!
Jiovanni JiovanniΑπατη
Νίκος ΚαριπίδηςΗ διάσημη γερμανική τεχνολογία
Giorgos KaravasilakisΝίκος Καριπίδης γιατί τα αμερικανικά Tesla είναι καλύτερα θεωρείς?
Νίκος ΚαριπίδηςGiorgos Karavasilakis ποιος ασχολείται μ'αυτους. Περίμενε τα Toyota του 2030
Giorgos KaravasilakisΝίκος Καριπίδης ξέρεις ότι τα αγοράζουν πολλοί λάτρεις των ηλεκτρικών? Τα πιο πολλά τέτοια είναι..
Νίκος ΚαριπίδηςGiorgos Karavasilakis αυτό που βλέπουμε είναι ότι η τεχνολογία θέλει πολύ ψωμί ακόμη για να τελειοποιηθεί σε ένα βαθμό τουλάχιστον
Giannis Karagiannisμουφα το εργαλείο τελικά
Στάθης ΜάνοςGiannis Karagiannis Πόσα λάδια θα καίει δεν έχουμε μάθει ακόμα 🤣
Giorgos KaravasilakisΣτάθης Μάνος λάδια σε ηλεκτρικό ρε αδερφέ?
Στάθης ΜάνοςGiorgos Karavasilakis Πλάκα κάνουμε αδερφέ
Giorgos KaravasilakisΣτάθης Μάνος οκ μάν, λέω μάλλον άλλου ήθελε να γράψει.. 😉 αν και από την Vw όλα μπορείς να τα περιμένεις..
Στάθης ΜάνοςGiorgos Karavasilakis Γι αυτό έκανα αυτό το σχόλιο. Ξέρεις τι παίζει με τους tsi 🤣
Giorgos KaravasilakisΣτάθης Μάνος αυτοί είναι ικανοί από συνήθεια να βάλουν λάδι με κάποιο τρόπο και στα ηλεκτρικά, έτσι απλά για να μην σταματήσει η συνήθεια να χάνουν....
George KafantarisΟλο δικο σας,καλοριζικο🤣
Komis DracoulasΟύτε τζάμπα...
Μάδα ΦάκαζΠρώτη φορά τους ξανασυμβαίνει να λένε άλλα και να ισχύουν άλλα.Γερμανικά=καυτός Ινδιάνος
Μάνος ΓουμενακηςΤριχες
Manthos AggelisΠέφτει δούλεμα χοντρό.
Ιωσηφ ΑναστασιαδηςΓερμανοί απατεώνες όπως πάντα!
Thanasis VoidarosΙωσηφ Αναστασιαδης καλά ναι ξεκαθαρα , η Toyota η ποιο αξιόπιστη εταιρία στον κόσμο, είχε βαρεθεί να μαζεύει αγωγές , για ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΑ όταν τους κόλαγε το ηλετρογκαζο, και έβγαινε ο πρόεδρος της να ζητήσει συγνώμη…. Για κόσμο που σκοτώθηκε, όχι απλά για ρύπους και καταναλώσεις …..
Ιωσηφ ΑναστασιαδηςThanasis Voidaros Μπορεί ναι..συμβαίνουν πολλά στραβά σε όλους τους κατασκευαστές…οκ αλλά όσον αφορά τους Γερμανούς και ειδικότερα την Volkswagen παίζει τα αυτοκίνητα της να είναι τα πιο αναξιόπιστα…σε βλάβες και προβλήματα γενικότερα…το δε λαμπάκι check engine έχει γίνει ανέκδοτο στο Facebook,αν μπορείς να ζήσεις με αυτά οκ παίρνεις Golf αφού το πληρώσεις 30.000 πρώτα.
Thanasis VoidarosΙωσηφ Αναστασιαδης παλικαρε μου, για εμενα όλα τα ίδια μπουρδελ@ είναι, το βλέπω λόγο δουλειάς,το θέμα απλώς είναι , ότι αλλιώς είναι να σου Βγάζει βλάβη ένα αμάξι, αλλά να σε πηγαίνει μέχρι το συνεργείο, αλλιώς να σου βγάζει βλάβη και να σε αφήνει στο δρόμο, και τελείως διαφορετικό , η βλάβη να θέτει σε κίνδυνο τη ζωή σου , η χειρότερα να σε σκοτώνει . Έχω αμάξια από όλους τους κατασκευαστές, Γάλλο, Γερμανό, Ιάπωνα, Κορεάτη, και δεν έχω κανένα κόλλημα να μου πουν τι μπουρδελο καβαλάω, μιας που δεν έχω μετοχές σε καμία εταιρία, αλλά προτιμώ τον Γάλλο ας πουμε που είναι ρημάδι στα ηλεκτρικά, και να έχει αναμενο το anti pollution system, παρά την 316 valvetronic,που έσπασε Καβάλετα εκκεντροφόρων στην κεφαλή, στα 80.000 και αλλαξα μοτέρ. Παρεμπιπτόντως το Αουντι μου, με κ4, 064 τερματισμένο με φουλ περιφερειακά , δεν ανάβει ούτε τσεκ, παρά μόνο όταν κάνει check 😂
Παναγιώτης ΚαλαμαραςThanasis Voidaros τρίχες όλα τα καινουρια έτσι είναι φορτωμένα ηλεκτρονικά όλα θα έχουν προβλήματα στα 10 χρόνια και μόλις περνούν τα 100000χλμ εκτός και αν πιστεύεται ότι θα ιαπωνικά σήμερα είναι σαν τα ιαπωνικά της δεκαετίας του 1990-2000. Και σήμερα για να πάρεις ένα αυτοκίνητο και να έχει κάτι πρέπει να σκάσεις 30000€+ σε όλες της μάρκες
Ιωσηφ ΑναστασιαδηςΠαναγιώτης Καλαμαρας Εγώ δεν είπα ότι μου αρέσουν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα,2 γερμανικά έχω….απλα λέω πως είναι γενικά πιο αξιόπιστα
Kappas Kostisoλο φευτιές!!!!!🤣🤣
Σωτήρης ΑχινόςΠόσο κάνει η μπαταρία να την αλλάξεις?
Giorgos KaravasilakisΣωτήρης Αχινός όταν αγόρασες το αυτοκίνητο σου, ρώτησες τον πωλητή πόσο έκανε ο κινητήρας σου, αν σου χαλάσει? 🤔
Matt SommeoneΣωτήρης Αχινός αυτές ρωτάνε γιατί αυτές είναι ακριβές για γιατί αυτές χαλάνε. Ο κινητήρας του θερμικού μάλλον δεν θα χαλάσει στα 20 χρόνια κυκλοφορίας του. Αν χαλάσει θα επισκευάζεται με ανταλλακτικά ή αν είναι ασύμφορο θα αλλάζει όλος με μεταχειρισμένο στα 1500€. Με τις μπαταρίες αυτά δεν παίζουν 😪
Tasos TasosΣωτήρης Αχινός το θέμα είναι αν θα ΥΠΑΡΧΕΙ μπαταρία τότε (μετά από μια π.χ. δεκαετία) και όσο για την τιμή δεν το λένε ποτέ και πουθενά ευθέως οπότε καταλαβαίνεις τι σε περιμένει...
Σωτήρης ΑχινόςGiorgos Karavasilakis Σωστος. Για τον ηλεκτροκινητηρα δε ρωταει κανεις. Ολοι για τις μπαταριες.
Giorgos KaravasilakisΣωτήρης Αχινός όχι δεν με κατάλαβες. Τι αυτοκίνητο οδηγείς?
Σωτήρης ΑχινόςGiorgos Karavasilakis Ηλεκτρικο, αλλα μου αρεσει να επαναλαμβανω τις ερωτησεις που κανουν οι followers του Auto Τριτη. Ποσο κανουν οι μπαταριες, αν παιρνει φωτια, κανει μονο για την πολη κλπ 🙂
Giorgos KaravasilakisΣωτήρης Αχινός ααα οκ. Πάντως εδώ δεν είναι είναι άλλο site. Απλά νόμιζα πως είσαι κι εσύ ένας από αυτούς που δεν έχουν ιδέα τι γράφουν..
Φαίδων ΑργείτηςGiorgos Karavasilakis αν μου χαλάσει μία βίδα κάνει ένα ευρώ αν μου χαλάσεις έναρουλεμάν κάνει 30€ δεν θα χαλάσει όλο μαζί ενώ η μπαταρία τι θα κάνει οπότε να συγκρίνουμε τα ίδια πράγματα να μη προσπαθούμε να τα μπερδέψουμε
Γεωργιος ΔερβαςΦαίδων Αργείτης ναι το έχω κάνει,ο κινητήρας μου κάνει 3500€ ,avensis 1,8 μοντέλο 2005 ,μην ξεχνάς ότι ο μέσος Έλληνας θα κρατήσει το αμάξι γύρω στα 20 χρόνια.
Giorgos KaravasilakisΓεωργιος Δερβας όταν το αγόρασες ρώτησες όμως, πόσο κάνει, πόσο θα σου στοιχίσει με το δάνειο, και τι χρώμα μπορείς να το πάρεις. Έτσι δεν είναι?
Giorgos KaravasilakisΓεωργιος Δερβας ότι πήγες δλδ το 2005 στην αντιπροσωπεία, ρώτησες να μάθεις για το αμάξι σου και στο τέλος είπες στον πωλητή: Αν κάψω τον κινητήρα, πόσο στοιχίζει ένας καινούργιος?? Και ο πωλητής ήξερε και σου απάντησε??? Θα μας τρελάνετε μερικοί...
Γεωργιος ΔερβαςGiorgos Karavasilakis και όμως ρώτησα στα ανταλλακτικά γύρω στο 2016. Τότε έκανα τρελά χιλιόμετρα οπότε η ερώτηση ήταν πολύ λογική
Φαίδων ΑργείτηςΓεωργιος Δερβας εγώ φίλε είναι έτσι έκανα μέσα να δω αν έχει ωραίο τημόνι και αν κάνει βουβούμ τώρα εάν ο άλλος μπαίνει μέσα και κοιτάει αν εχει ωραια χερούλια και δεν τον νοιάζει πόσο κάνει κακό του κεφαλιου του
Giorgos KaravasilakisΦαίδων Αργείτης και θες να μου πεις πως ήξερε πωλητής σε αντιπροσωπεία πόσο κάνει ένας κινητήρας σε καινούργιο αυτοκίνητο, αν χαλάσει?
Φαίδων ΑργείτηςGiorgos Karavasilakis δεν χρειάζεται να ξέρεις πόσο κάνει ένας καινούργιος κινητήρας για τη σχεδόν ποτέ δεν θα χρειαστεί να τον αγοράσεις ενώ μπαταρία αν φας μία στο πλάι θες μπαταρία και κάνει 15 χιλιάρικα τουλάχιστον 10 ημέρες
Petros PetrouΦαίδων Αργείτης δεν χαλάνε οι μπαταρίες με μια στο πλάι. Αν φοβάται κανεις το μια στο πλάι, κάνει μικτή ασφάλεια.
Φαίδων ΑργείτηςPetros Petrou σε αυτό το όχημα χέρι βάζει μόνο η αντιπροσωπεία με ότι σημαίνει αυτό και ενημερωτικά η μικτή ασφάλεια σε αυτό το όχημα για ταξί τουλάχιστον που ρώτησα κοντεύει τα 3 χιλιάρικα το χρόνο οπότε αν είναι να δουλεύεις για την ασφάλεια πάρε κάτι άλλο εκτός κι αν θες να το πάρεις γιατί έτσι σ αρέσει
Giorgos KaravasilakisTasos Tasos γιατί έχουν οι αντιπροσωπείες μετά από δεκαετία ολόκληρους κινητήρες ή τρέχουν όλοι στα παλιατζηδικα της Φραντζή??
Tasos TasosGiorgos Karavasilakis αυτό να το πεις στην Hertz.Άλλο εχω πρόβλημα στο 10% και άλλο στο 90.Πρόσφατα χρειαστηκα ακραξονιο σε Α4 16 χρονων και ευρισκα οσα ηθελα καινουργια η μεταχειρισμένα.Πηγαινε βρες μου εσύ σήμερα σε ενα Τεσλα οπου θες,Φραντζη,Λαγουμιτζή η και στην Αμερική ακόμα....
Elias PapadodemasΚι άλλες υποσχέσεις της ;
Ioannis GiannisΚαι πάλι καλά...!
Stathis TsapoglouΠριν diesel gate τώρα battery gate!
Kwstas LampropoulosStathis Tsapoglou έχεις υπόψιν σου πως αυτό συμβαίνει σε όλα τα ηλεκτρικά με το πολύ κρύο ή απλά μισείς τα VAG?
Stathis TsapoglouKwstas Lampropoulos κανένα μίσος, η κάθε αυτοκινητοβιομηχανια έχει την δική της ιστορία. Πέραν τούτου σε ακραίες συνθήκες παγετου όλες οι μπαταρίες χάνουν αυτονομία της τάξεως 15-20 %. Εδώ το άρθρο αναφέρει όχι σε ακραίες καταστάσεις αλλά σε -2 βαθμούς και έχει χάσει σχεδόν το 50 % της αυτονομίας, Υπερβολικό ποσοστό.
Kwstas LampropoulosStathis Tsapoglou Με τα Tesla τα ίδια δεν έγιναν? Και με τα Volvo? Άρα για όλους το ίδιο παίζει ρε αδερφέ..
Ioannis SofroniouΤο τέλος της ηλεκτροκίνησης....
Stelios MountourisIoannis Sofroniou ΑΜΗΝ
ΝτιναΚωστας ΛιορδοςIoannis Sofroniou εις υγείαν των κοροϊδων.....
Γιωργος ΚαλαμπόκαςIoannis Sofroniou να μείνεις στον δρόμο σε καμία ορεινή περιοχή και να ψάχνεις γύφτο να κλέψει ρεύμα από κολόνα της ΔΕΗ εάν υπάρχει κιόλας για να το φορτίσεις!!!πιο απάτη δεν υπάρχει!!! καύσιμο και πάλι καύσιμο!!!
Aris KantarelisStelios Mountouris το τέλος του ομίλου βαγκ εννοείς που θα γίνει η επόμενη Νοκια
Aris KantarelisAris Kantarelis Δηλαδή? Τι ακριβώς? Δεν γνωρίζω!
Aris KantarelisAris Kantarelis Όμιλος Volkswagen έχει μεγάλο πρόβλημα γενικά με την ηλεκτροκίνηση δεν μπορεί να ακολουθήσει τους κινέζους και την Tesla σε όλα τα επίπεδα και ακόμα και η γερμανική κυβέρνηση έχει παραδεχτεί ανοιχτά ότι φοβούνται μην γίνει η επόμενη Nokia ο όμιλος Volkswagen! Δηλαδή εκεί που είχε ένα τεραστιο μερίδιο της αγοράς Να γίνει πρακτικά ανύπαρκτη πλέον
Ioannis SofroniouAris Kantarelis Αα...Κατάλαβα!! Ευχαριστώ!! Πάντως οι Κίνα έχει μπει γερά στο παιχνίδι... Με Volvo, MG...κ.ο.κ
Giorgos SinosIoannis Sofroniou 😂😂Διάνοια
Kosta NtinΝτιναΚωστας Λιορδος η μεγαλύτερη παρτολα της Ευρώπης δεν βλέπω την ώρα να ψοφήσει όπως ψοφησε το αντίστοιχο νεοταξικο υβρίδιο εν ονόματι ναβαλνι
Ioannis SofroniouΓιωργος Καλαμπόκας Εννοείται!! Προσωπικά το diesel δεν το αλλάζω με τίποτα.... Δύναμη, ροπή, οικονομία!!
Costas ChrysosΓια τον έλεγχο, τον περιορισμό, την χειραγώγηση...αυτά.
Γιώργος ΧαραλαμπίδηςΕ βαγκ είναι τι περίμενες;
Νικήτας ΛίγγαςΝιάου..
ArisKaterina KoskinasΌλα τα γερμανικά πατάτες είναι
Giorgos DallasΌπως είναι μπλε στη θάλασσα κατευθείαν...
Naples NikosΚαλύτερα με ποδήλατο
Dimitrios CarupTa parapona s aftus pu ta protinune xoris na exun idea apo aftokinita… gia osus to pirane as walun tin briza eki pu kserune
Stefanidis GeorgeDimitrios Carup Dimitrios Carup Οκ Σκύψε να στην βάλω στο κώλο
Petros PetrouDimitrios Carup και για όσους δεν μπορούν να τα αγοράσουν, σκόρδο..
Gerasimos BatasΚαλοταξ.....ωωω περίμενε θέλει φόρτιση!!!!
Γεωργιος ΑσημακοπουλοςΤι πιο σύνηθες θα έλεγε κανείς
Danny VangelisΟύτε για κοτετσι κανει🤣🤣
Konstadinos PeachE-gate
Aggelos AntzoulatosThe battery gate
Lefteris KostasΧαχαχαχα
Spiros Ralliartgreece MouzakitisΤι 30 τι 40 τι 50
Spiros Vani TerasDas auto 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kyriakos SachosΩραιο στην εμφανιση, συχρονο, αλλα το προτιμω υβριδικο, τουλαχιστον...
Dimitris Fourountzoglou SipsalisΓια ηλεκτρική σκούπα καλο ειναι
Παναγιωτης ΚατσελοςΓερμανοί.... ποτέ δεν λένε αλήθεια
Giorgos KaravasilakisΠαναγιωτης Κατσελος ναι είδαμε και τους Αμερικανούς με τα Tesla που τους κάνανε ομαδικές αγωγές για αυτή στις αυτονομίες...
Panos TsiarosΠαναγιωτης Κατσελος Γιατι ποια ηλεκτρικη σκουπα εχει την αυτονομία που λενε οι κατασκευαστες?
George StergiopoulosGiorgos Karavasilakis μη πατε μακρυα... Ειδαμε και τους ελληναραδες σε καθε τομεα με την ειλικρινεια τους!!!!
Giorgos KaravasilakisGeorge Stergiopoulos ναι αλλά ξέχωρα από αυτό, εκεί στην VW έχουν κάνει κάμποσα τα τελευταία χρόνια.. Φαντάζεσαι να είχαμε δική μας μάρκα αυτοκινήτων στην Ελλάδα? 😅
George StergiopoulosGiorgos Karavasilakis ασεεεε.. τα καινουρια θα ειχαν ηδη 30.000 km πανω
Giorgos KaravasilakisGeorge Stergiopoulos αυτό θα ήταν το λιγότερο. Το κάνουν άλλωστε με τα μεταχειρο οι μαντραδες!! Το ζήτημα είναι πως το κάνουν ακόμα και μεγάλες βιομηχανίες που δεν είναι και Έλληνες. Δεν βλέπεις τι έγινε με την Tesla?
Stelios GiannelisΠρώτη φορά λέει ψέματα ???
Komninos MoutsopoulosΑπάτη τα ηλεκτρικά
Giorgio VosdoganisΝα το εχετε να το χαιρεστε.Προτιμω ΜΜΜ.
Παναγιωτης ΠαπακωσταςΜακριά και αγαπημένοι
Chris StamatiouΚρατηστε το για παρτυ σας!!! 🤣🤣🤣🤣
Takis SoukarasΚαι πάνω από όλα, παράλογα κακοσουλούπωτο αυτοκίνητο.
Παναγιωτης ΒασιλοπουλοςΜα αφου ειναι πρωτοποροι , ετσι λεει ο νιονιος
Βασίλης ΠολίταςΚαι αν έχει παγωνιά κλαις
Θοδωρής ΜαραγκουδάκηςΑπαίσιο ενεργοβόρο τέρας.
Νικος ΜυλωναςΡαπτομηχανές.
Panagiotis PanagiotopoulosΚοροιδια και πανακριβα τα ηλεκτρικα
παναγιωτης τζανινηςΔεν είναι πρώτη φορά
Alejandro PapMade in Greece
Constantinos KalampokisΣε κανονικες θερμοκρασιες τι αυτονομια εχει ?



