autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Οδηγούμε Mercedes E 300e Estate: Πολλή τεχνολογία σε ένα SW!
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε Mercedes E 300e Estate: Πολλή τεχνολογία σε ένα SW!

Διαβάστηκε από 22063 αναγνώστες - 15/2/2024

Έχει μέχρι και καθίσματα που δονούνται με τη μουσική!
Πίσω κάθονται άνετα μέχρι και άτομα ύψους 1,86 μ.
Έχει 313 άλογα, είναι plug-in υβριδική και κάνει 100 χλμ. με ρεύμα.
Είναι ιδιαίτερα ήσυχη στο δρόμο, με φορτισμένη μπαταρία καίει 4,9 λτ/100 χλμ.

Η Mercedes E 300e Estate έχει μέχρι και καθίσματα που δονούνται με τη μουσική!

Η Mercedes E-Class είναι ένα αυτοκίνητο που πρέπει να είναι εξίσου άνετο τόσο στα μακρινά ταξίδια, όσο και στις καθημερινές μετακινήσεις εντός της πόλης. Σε μια κατηγορία που παραγκωνίζεται από τα SUV, η Mercedes εμπότισε τη νέα E-Class με μια πληθώρα τεχνολογικών στοιχείων, ούτως ώστε να την κάνει ακόμα καλύτερη και άκρως ανταγωνιστική.

Η υψηλή τεχνολογία της Mercedes E 300e Estate είναι έκδηλη από πριν καν μπεις στο εσωτερικό της. Οι παραδοσιακές εξωτερικές χειρολαβές στις πόρτες έχουν δώσει τη θέση τους σε ηλεκτρικές, οι οποίες σε φυσιολογικές συνθήκες δεν εξέχουν από το υπόλοιπο αμάξωμα. Όταν ο οδηγός πλησιάσει στο αυτοκίνητο τότε οι χειρολαβές προεκτείνονται προς τα έξω, και μόλις τις αγγίξουμε, τότε ξεκλειδώνουν τις πόρτες και τις ανοίγουν ηλεκτρονικά.

Το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε διαθέτει την προαιρετική οθόνη «Super Screen», οι οποία καταλαμβάνει όλο το πλάτος του ταμπλό και ουσιαστικά αποτελείται από τρεις οθόνες. Η πρώτη είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, η δεύτερη βρίσκεται στο κέντρο και αφορά στο χειρισμό του συστήματος infotainment, ενώ η τρίτη είναι μπροστά από το συνοδηγό και μπορεί να προβάλλει ταινίες, τις οποίος ο οδηγός δεν μπορεί να δει αν το αυτοκίνητο κινείται.
Το τιμόνι διαθέτει πλήκτρα αφής, ενώ μια camera υψηλής ανάλυσης προβάλλει το φωτεινό σηματοδότη όταν είστε ακινητοποιημένοι σε κάποιο κόκκινο φανάρι.

Πηγαίνοντας την τεχνολογία ένα βήμα παραπέρα, η E-Class μπορεί να παράγει ήχους που μοιάζουν με ρυάκι για να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε, ενώ ο ατμοσφαιρικός φωτισμός μπορεί να εναλλάσσεται σύμφωνα με τη μουσική. Επιπλέον, υπάρχουν μοτεράκια στα καθίσματα («exciters» τα αποκαλεί η Mercedes) τα οποία δονούνται με το ρυθμό.
 

Πίσω κάθονται άνετα μέχρι και άτομα ύψους 1,86 μ.

Οι Station Wagon εκδοχές των αυτοκινήτων διακρίνονται για την αυξημένη ευρυχωρία που διαθέτουν, συγκριτικά με τα sedan μοντέλα επάνω στα οποία βασίζονται. Στην περίπτωση της Mercedes E-Class Estate, το μήκος του αμαξώματος που είναι 4,95 μέτρα σημαίνει πως οι χώροι στο πίσω κάθισμα είναι… αυτοκρατορικοί. Ακόμα και ενήλικες με ύψος 1,86 μέτρα θα φιλοξενηθούν με άνεση στη δεύτερη σειρά καθισμάτων της E-Class, με τη γωνία της πλάτης να είναι άνετη και το στήριγμα για τα πόδια επαρκές.

Ο χώρος αποσκευών έχει ωφέλιμο όγκο 615 λίτρα στην περίπτωση των ήπια υβριδικών εκδόσεων και 460 λίτρα στα plug-in hybrid μοντέλα, όπως αυτό που έχουμε στη διάθεσή μας. Με την τριαιρούμενη πλάτη του πίσω καθίσματος αναδιπλωμένη, η χωρητικότητα φτάνει στα 1.675 λίτρα.

Έχει 313 άλογα, είναι plug-in υβριδική και κάνει 100 χλμ. με ρεύμα

Η Mercedes E 300e Estate διαθέτει plug-in υβριδικό σύνολο με συνδυαστική ισχύ 313 άλογα, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα να ολοκληρώνεται σε 6,6 δευτερόλεπτα. Το αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει 100 χιλιόμετρα αποκλειστικά με τη δύναμη του ηλεκτροκινητήρα, ενώ το σύστημα ανάκτησης ενέργειας φορτίζει τη μπαταρία όταν πατάμε το φρένο ή όταν σηκώνουμε το πόδι μας από το πεντάλ του γκαζιού.
Με το προαιρετικό σύστημα φόρτισης σε συνεχές ρεύμα 55 kW η μπαταρία μπορεί να φτάσει από το 0% σε πλήρη φόρτιση σε λιγότερο από μισή ώρα.

Είναι ιδιαίτερα ήσυχη στο δρόμο, με φορτισμένη μπαταρία καίει 4,9 λτ/100 χλμ

Η μετάβαση από τον ηλεκτροκινητήρα στο βενζινοκινητήρα περνά απαρατήρητη, και συνολικά η Mercedes E 300e είναι ιδιαίτερα ήσυχη στο δρόμο, αποτέλεσμα της πολύ καλής ηχομόνωσης που διαθέτει. Το μοντέλο που οδηγήσαμε είναι εφοδιασμένο με αερανάρτηση, η οποία ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό και κάνει το αυτοκίνητο να κινείται εξαιρετικά ομαλά.
 
Όταν η μπαταρία είναι φορτισμένη, η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου σε πραγματικές συνθήκες είναι 4,9 λίτρα/100 χλμ. Αν αυτή αδειάσει, ο δίλιτρος turbo κινητήρας των 204 ίππων αναλαμβάνει πλήρως τη μετακίνηση του οχήματος που ζυγίζει 2.280 κιλά, με συνέπεια τη μέση κατανάλωση να αυξάνεται και να πλησιάζει τα 8 λίτρα/100 χλμ. Αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα των plug-in υβριδικών μοντέλων, και κρίνεται λογικό αν αναλογιστούμε το βάρος και τον όγκο του αυτοκινήτου.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις