9 φωτογραφίες »

Οδηγούμε τη νέα Mercedes AMG GLS 63

Διαβάστηκε από 8144 αναγνώστες - 31/3/2020

Η Mercedes-AMG έστειλε την GLS 63 στην άσφαλτο! Με τα βάρβαρα 612 PS και 850 Nm το βαρύ... καταδρομικό δεν καταλαβαίνει τίποτα.

 
 
Η Mercedes-AMG GLS 63 ζυγίζει 2.630 κιλά και αν... προσέχατε στο μάθημα της Φυσικής καταλαβαίνετε ότι χρειάζεται πολλή ενέργεια για να μετακινήσει αυτό το βάρος. Στο πολυτελές, σπορ μοντέλο από το Affalterbach, αυτή προέρχεται από ένα V8 biturbo κινητήρα 4,0 λίτρων, που αποίδει 612 PS και στέλνει 850 Nm στον στροφαλοφόρο άξονα. Επιπλέον δύναμη παρέχεται από μια ενσωματωμένη γεννήτρια-μίζα, που συμβάλλει στο δυναμικό πακέτο με 22 PS.



«Ο ηλεκτρικός ενισχυτής χρησιμοποιείται ανάλογα με την κατάσταση λειτουργίας της μονάδας μετάδοσης κίνησης και το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης», εξηγεί ο διευθυντής των project της Mercedes, Thilo-Urs Raetzke. Για παράδειγμα, για να αλλάξετε τις εννέα σχέσεις του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων χωρίς απώλεια προωθήσεως ή για το ταχύτερο δυνατό σπριντ με το πρόγραμμα οδήγησης "Sport +". Αυτό λειτουργεί ιδιαίτερα καλά στο πιο δυναμικό πρόγραμμα οδήγησης: ο κολοσός της AMG επιτίθεται σαν να τον τσίμπησε... ταραντούλα, αλλά επιταχύνει ομαλά και φτάνει τα 100 km/h μετά από 4,2 δευτερόλεπτα σαν σπορ αυτοκίνητο, ενώ αυτό το κρεσέντο ολοκληρώνεται στα 280 km/h.



Επίσης, η δηλωμένη κατανάλωση διατηρείται εντός ορίων στα 11,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα χάρη στην απενεργοποίηση κυλίνδρων και συνάδει με ό,τι αναφέρεται στα τεχνικά χαρακτριστικά του αυτοκινήτου. Στο πιο σπορ πρόγραμμα οδήγησης, ωστόσο, ο βρυχηθμός της καύσης ακούγεται μάλλον αναστατωμένος, αλλά αυτό μπορεί να μετατραπεί σε κάτι πιο χαλαρό με το πάτημα ενός διακόπτη.



Η κατανομή των προγραμμάτων οδήγησης ήταν επιτυχής: Υπάρχει σαφής διαφορά μεταξύ του "Comfort" και του "Sport +". Χάρη στη σταθεροποίηση των κλίσεων, το SUV δεν μεταλλάσσεται ούτε σε... κούνια, ούτε στο δυναμικό πρόγραμμα γίνεται μια... αδέσποτη σφαίρα. Η AMG GLS 63 μπορεί να στρίψει στις καμπές εκπληκτικά γρήγορα. Μόνο στις κλειστές στροφές, η τετρακίνηση αποδίδει... φόρο τιμής στο συνδυασμό βάρους, ακτίνας καμπής και ταχύτητας και το ταχύ μοντέλο τείνει με ευκολία να κινηθεί προς τα έξω. Το τιμόνι γίνεται πιο σφικτό στα σπορ προγράμματα οδήγησης, δίνοντας αρκετό feedback, κατευθύνοντας την Mercedes-AMG GLS ανά πάσα στιγμή με ακρίβεια στην άσφαλτο.



Επιπλέον, η ρύθμιση της αερανάρτησης και η πιο άμεση σύνδεση του κινητήρα μέσω ενός ενσωματωμένου στηρίγματος, το οποίο είναι μόνιμα συνδεδεμένο με το αμάξωμα, είναι στοιχεία που βοηθούν. «Είναι πιο άμεση και πιο σπορτίφ», λέει ο Raetzke. Λόγω του μεταξόνιου των 3,13 μέτρων, οι κινήσεις του αμαξώματος είναι πιο αρμονικές παρά ταραχώδεις.
Το εσωτερικό συνδυάζει την άνεση με την πολυτέλεια. Η γυάλινη πανοραμική οροφή αφήνει το φως να περνά στο καθιστικό, τα καθίσματα είναι άνετα και μπορείτε επίσης να αισθανθείτε άνετα ακόμα και στη δεύτερη σειρά θέσεων. Η τρίτη σειρά καθιστά την μήκους 5,23 μέτρων AMG-GLS ένα γνήσιο οικογενειακό μεταφορέα.



Αν αναδιπλώσετε τις πλάτες των καθισμάτων, ο όγκος του χώρου αποσκευών αυξάνεται από τα 355 στα 2.400 λίτρα! Δύο μεγάλες οθόνες, διάφορα πολλαπλώς διαμορφούμενα όργανα του cockpit, ένα head-up-display και το σύστημα infotainment MBUX κάνουν τη ζωή του οδηγού ευκολότερη. Η Mercedes-AMG GLS 63 θα βρίσκεται στις εκθέσεις της Mercedes-Benz στα μέσα του 2020 και (στη Γερμανία) θα κοστίζει περίπου 148.000 ευρώ.