Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
BMW ΧΜ: «Τέρας» σε όλα της αλλά ξεκινάει από τις 200.000 ευρώ
11 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

BMW ΧΜ: «Τέρας» σε όλα της αλλά ξεκινάει από τις 200.000 ευρώ

Διαβάστηκε από 5980 αναγνώστες - 7/4/2024

Η BMW XM των 653 ίππων και των 800NM ροπής είναι το πρώτο μοντέλο της M με εξηλεκτρισμένο σύνολο και υπόσχεται πολυτέλεια, επιδόσεις, εμφάνιση και οδηγική συμπεριφορά, αλλά σε τιμή για εξαιρετικά λίγους. Βρεθήκαμε πίσω από τιμόνι της και τη «ξεσκονίσαμε».

Το δεύτερο πραξικόπημα της M GmbH

Η BMW XM είναι το δεύτερο αυτοκίνητο που βγάζει «μόνη» της M GmbH μετά από 50 χρόνια και την Μ1. Βέβαια αυτή τη φορά δεν πρόκειται για ένα καθαρόαιμο σχεδιαστικά σπορ αυτοκίνητο, αλλά ακολουθάει την τάση της εποχής και έρχεται σαν SUV για να μπορέσει να κερδίσει έστω κι ένα μικρό μέρος από την πίτα των πωλήσεων (κάτι που θα ήταν αδύνατο να επιτευχθεί με ένα σπορ αυτοκίνητο στις μέρες μας), ενώ σύγχρονης νοοτροπίας είναι και το μηχανικό σύνολο.



Συγκεκριμένα το μοντέλο μήκους 5,11 μέτρων τροφοδοτείται από έναν κλασσικό θερμικό V8 τετράλιτρο κινητήρα 489 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ 197 ίππων.
 

Επιδόσεις και συμπεριφορά στις στροφές που θυμίζουν supercar

Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 653 ίππους, με τη ροπή να εκτοξεύεται στα 800Nm και να περνάει όταν χρειάζεται και στις 4 ρόδες, δίνοντας στο 2,7 τόνων αμάξωμα εντυπωσιακές επιδόσεις. Χρειάζεται μόλις 4,1 δλ. για να πιάσει τα 0-100 χλμ./ώρα, 13,8 δλ. για να φτάσει τα 200 χ.α.ω. και λιγότερο από 2,5 δλ. για το 80-120, ενώ η τελική ταχύτητα της XM ορίζεται στα 278 χλμ./ώρα, με τους χρόνους να είναι πανομοιότυποι ανεξαρτήτως αν ο οδηγός έχει επιλέξει το normal ή sport mode.



Η διαφορά μεταξύ των δυο mode είναι κυρίως στη οδική συμπεριφορά, όπου στο sport, το τιμόνι και η προσαρμοστική ανάρτηση M σφίγγουν, ενώ η απόκριση του κινητήρα γίνεται πιο απότομη, βοηθώντας το μοντέλο της BMW να «εκτινάσσεται» πιο βίαια από στροφή σε στροφή, με το σπορ διαφορικό M με Dynamic Stability Control (DSC) και το σύστημα Active Roll Control να προσφέρουν τα μέγιστα ώστε να μπει στις καμπές με εντυπωσιακή, για τον όγκο του, ταχύτητα.
 

Σελ.
2
Υστερεί σε άνεση και αλληλεπίδραση
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις