Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
MG4 XPower: Οδηγήσαμε το ηλεκτρικό θηρίο των 435 ίππων
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

MG4 XPower: Οδηγήσαμε το ηλεκτρικό θηρίο των 435 ίππων

Διαβάστηκε από 9930 αναγνώστες - 24/2/2024

Μπορεί να συνδυαστεί η προστασία για το περιβάλλον με την οδηγική απόλαυση; Το αμιγώς ηλεκτρικό MG4 XPower με τους 435 ίππους και την τετρακίνηση ίσως είναι η απάντηση-έκπληξη, μιας και φαίνεται να έχει τα φόντα προσφέρει και για τα δυο.

Ηλεκτρική απόλαυση

Αρχικά θα σας απαντήσουμε στην ερώτηση: Ναι, το MG4 XPower μπορεί να προσφέρει στον οδηγό αρκετές συγκινήσεις χωρίς να βγάλει τον παραμικρό ρύπο. Βέβαια έχει και αυτό τα δικά του όρια, ειδικά όσο αφορά τις «πλευρικές δυνάμεις», κάτι που φαίνεται σε μεγάλο βαθμό να οφείλεται στα εργοστασιακά eco ελαστικά, τα οποία δεν μπορούν να φτάσουν την πρόσφυση των πιο sport επιλογών, αλλά και στο βάρος, που αν και είναι σε καλά επίπεδα για αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, φτάνει τα 1.800 κιλά. Μπορεί η ζυγαριά να δείχνει ψηλά νούμερα, αλλά η κατανομή είναι εντυπωσιακά ισορροπημένη, μιας και σύμφωνα με την εταιρία στο πίσω άξονα «κάθεται» το 54% του βάρους, κάτι που θα ελέγξουμε στο μέλλον όταν και θα κάνουν την εκτεταμένη δοκιμή του μοντέλου. Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή.
 

Εμφάνιση με εσάνς από Lotus

Εξωτερικά το MG4 XPower φαίνεται να έχει στοιχεία από τα concept cars που είχε παρουσιάσει η Lotus στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το 2010. Ειδικά στο μπροστινό μέρος, η ομοιότητα δεν μπορεί εύκολα να αμφισβητηθεί. Έντονα κεκλιμένο καπό, αιχμηροί προβολείς και τραπεζοειδείς εισαγωγές αέρας ξεχωρίζουν και δίνουν την αίσθηση ενός καθαρόαιμου σπορτίφ αυτοκινήτου. Η δυναμική εικόνα συνεχίζεται και στο πίσω μέρος, όπου η ιδιαίτερη αεροτομή και ο διαχύτης κλέβουν την παράσταση.  
 

Minimal εσωτερικό και ελαφρώς στριμωγμένο

Από την άλλη, το εσωτερικό του MG4 κινείται σε πιο minimal επίπεδα, με τη σχεδίαση του να ξεχωρίζει για τις καθαρές γραμμές και τη λιτή «διακόσμηση». Πίσω από το πολυλειτουργικό τιμόνι υπάρχει ένας μικρός ψηφιακός πίνακας οργάνων, ο οποίος προσφέρει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός, ενώ στη μέση του ταμπλό φιλοξενείται μια οθόνη αφής 10,25 ιντσών, υπεύθυνη για το infotainment του μοντέλου.



Τα γραφικά είναι σχετικά λιτά αλλά ευδιάκριτα, ενώ η απόκριση θα μπορούσε να είναι λίγο καλύτερη. Βέβαια το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε ήταν προπαραγωγής, όποτε θεωρούμε ότι τέτοια ψιλοπροβλήματα θα διορθωθούν στην τελική του μορφή. Πάντως στο τομέα της εργονομίας συναντήσαμε «ατασθαλίες», αφού το δεξί μας γόνατο ακουμπούσε στην ψηλή κεντρική κονσόλα που φιλοξενεί το κουμπί του επιλογέα ταχυτήτων και την επαγωγική βάση φόρτισης κινητού τηλεφώνου.
 

Σελ.
2
435 ίπποι και 0-100 σε 4 δλ.
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε