Test Συνεργείων
NEO ΤΙΜΕΣ LEASING Short Videos
Οδηγούμε το Xiaomi SU7: Καλό στην οδήγηση αλλά υστερεί τεχνολογικά
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε το Xiaomi SU7: Καλό στην οδήγηση αλλά υστερεί τεχνολογικά

5/7/2024

Από 220.000 γουάν (28.000 ευρώ) στην Κίνα, έχει τεράστια ζήτηση
Στιβαρό στην οδήγηση, προβλήματα με τον αυτόματο πιλότο
0-100 σε 2,8 δλ. η κορυφαία έκδοση, 800 χλμ. αυτονομία λέει η Xiaomi
Κατασκευαστικός γίγαντας στα smartphones, όχι και τόσο… smart το SU7

Από 220.000 γουάν (28.000 ευρώ) στην Κίνα, έχει τεράστια ζήτηση

Η Xiaomi είναι ο 3ος μεγαλύτερος κατασκευαστής κινητών τηλεφώνων στον κόσμο ενώ φτιάχνει επίσης από drones μέχρι ηλεκτρικές σκούπες-ρομπότ. Το αφεντικό του κινεζικού κολοσσού, Lei Jun, έχει δηλώσει ότι θέλει να κατακτήσει και τη βιομηχανία του αυτοκινήτου, έχοντας ως αρχικό στόχο να εισβάλει στην κορυφαία 5άδα των κατασκευαστών –σε λιγότερο από 20 χρόνια. Το SU7 κυκλοφορεί στην Κίνα από τα τέλη Μαρτίου, και η ζήτηση είναι τόσο μεγάλη, που αν κάποιος παραγγείλει σήμερα, θα πρέπει να περιμένει τουλάχιστον 1 έτος πριν παραλάβει το αυτοκίνητό του.

Στιβαρό στην οδήγηση, προβλήματα με τον αυτόματο πιλότο

Οδηγικά, οι Γερμανοί συνάδελφοι χαρακτηρίζουν το αυτοκίνητο εντυπωσιακό. Το τιμόνι είναι στιβαρό και έχει άμεση απόκριση, ωστόσο παρουσιάζει κάποια ελαττώματα όταν αναλαμβάνει ο αυτόματος πιλότος. Η επιλογή της αυτόνομης οδήγησης είναι πιο χρήσιμη σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος, παρά στον ανοιχτό δρόμο. Για παράδειγμα, όταν οι διαχωριστικές γραμμές δεν φαίνονται ευδιάκριτα πάνω στο οδόστρωμα, ο αυτόματος πιλότος παρεκκλίνει αμέσως από την πορεία του. Και  όταν διακρίνει κάποιο κενό στη διπλανή λωρίδα, καθυστερεί να προσπεράσει, με αποτέλεσμα το κενό σύντομα να μην υπάρχει. Ωστόσο το σύστημα της αυτόνομης οδήγησης εκπαιδεύεται βάσει της συμπεριφοράς του οδηγού και προσαρμόζεται με τον καιρό στις συνήθειές του.

0-100 σε 2,8 δλ. η κορυφαία έκδοση, 800 χλμ. αυτονομία λέει η Xiaomi

Η βασική του έκδοση έχει 304 ίππους και 400 Nm και μπαταρία χωρητικότητας 74 kWh, η οποία, σύμφωνα με τους κατασκευαστές, αρκεί για 700 χιλιόμετρα αυτονομίας. Η δεύτερη έκδοση (SU7 Pro) «κουβαλάει» μεγαλύτερη μπαταρία, χωρητικότητας 94 kWh, ενώ η τρίτη και τελευταία έκδοση ονομάζεται SU7 Max και διακρίνεται για τις… αγωνιστικές επιδόσεις της. Έχει εξοπλιστεί με μπαταρία 101 kWh, καταγράφει τελική ταχύτητα 265 χλμ./ώρα, κάνει το 0-100 σε 2,8 δλ., ενώ η Xiaomi δηλώνει ότι θα διανύει ως και 800 χιλιόμετρα με μία φόρτιση.


 

Κατασκευαστικός γίγαντας στα smartphones, όχι και τόσο… smart το SU7

Η μεγάλη οθόνη infotainment (16,1 ίντσες) και το γεγονός ότι το SU7 μπορεί να συνδεθεί και να «επικοινωνήσει» με όλες τις υπόλοιπες συσκευές Xiaomi, δεν αποτελούν σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες για ένα κατασκευαστή smartphones του διαμετρήματος της Xiaomi. Ωστόσο η εταιρεία έχει επενδύσει στην άνεση των επιβατών, αξιοποιώντας ικανοποιητικά τα 5 μέτρα μήκος του αμαξώματος ώστε να κάθονται άνετα και οι ψηλοί επιβάτες. Τέλος, το πορτ-μπαγκάζ χωράει 517 λίτρα αποσκευών.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε