Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
7 φωτογραφίες »

Οδηγούμε το ανανεωμένο Peugeot 3008 Hybrid

Διαβάστηκε από 38960 αναγνώστες - 19/4/2021

Νέα πρόσοψη και νέα τεχνολογία: Το Peugeot 3008 έγινε σε μεγάλο βαθμό σημαντικά πιο μοντέρνο. Εμείς οδηγήσαμε την μικρή υβριδική εκδοχή του.

Η γκάμα του ανανεωμένου 3008 εμπλουτίζεται με την μικρή υβριδική έκδοση, που  συνδυάζει τον 1,6  λίτρων βενζινοκινητήρα των 181 PS με έναν ηλεκτροκινητήρα 81 kW (ή περίπου 110 PS). Ποιες είναι οι πρώτες οδηγικές εντυπώσεις μας;



Η συνδυαστική ισχύς των 225 PS δεν αφήνει ανεκπλήρωτες επιθυμίες για κάτι περισσότερο, ενώ ταυτόχρονα, η ανάρτηση δείχνει πλέον σημαντικά πιο ήρεμη, έστω κι αν όχι σε απόλυτο βαθμό, με δεδομένο πως η νεώτερη, υβριδική έκδοση είναι βαρύτερη κατά 330 κιλά, στοιχείο που σαφώς κάνει τη διαφορά. Από την άλλη πλευρά, βέβαια, το ασυνήθιστο -για SUV- άμεσης αίσθησης σύστημα διεύθυνσης, ειδικά στη θέση γύρω από την ευθεία, δεν ταιριάζει τόσο με το μικρών διαστάσεων τιμόνι. Την ίδια στιγμή, η διαφορετική διάταξη του πίνακα οργάνων, που τελικά γίνεται ορατός από τον οδηγό πάνω από τη στεφάνη του τιμονιού, δημιουργεί κάτι σαν ένα head-up-display. Στα μικρότερων διαστάσεων 208 και 308, οι οδηγοί με μακριά κάτω άκρα παραπονούνται συχνά για την ανεπιθύμητη επαφή των ποδιών τους με το χαμηλά τοποθετημένο τιμόνι. Στο υψηλότερο 3008 το συγκεκριμένο πρόβλημα έχει μετριαστεί, επομένως θα χρειαστεί πρώτα να το δοκιμάσετε!



Η λειτουργία των συστημάτων του cockpit είναι ευχάριστα διαισθητική και αρκετά πρακτική, αφού το τιμόνι φέρει τους δικούς του διακόπτες για την επιλογή της πηγής του ήχου (π.χ. ραδιόφωνο, CD κτλ.) και τη λίστα των προεπιλεγμένων σταθμών. Το μόνο που πρέπει να ξέρετε εξ αρχής είναι ότι το σύστημα φωνητικού ελέγχου μπορεί να ενεργοποιηθεί μέσω του μοχλού των φλας. Στο τέλος μιας δοκιμαστικής διαδρομής, που έγινε με το υβριδικό πρόγραμμα λειτουργίας (και το οποίο περιελάμβανε κατά περίπου το ένα τρίτο της συνολικής διαδρομής ένα τμήμα αυτοκινητόδρομου), ο υπολογιστής ταξιδιού έδειξε κατανάλωση της τάξης των 5,6 l/100 km.
Στο ανανεωμένο υβριδικό Peugeot 3008 οι τιμές έχουν παραμείνει σχεδόν ίδιες, με το cruise control και το σύστημα αναγνώρισης πινακίδων να είναι πλέον στον standard εξοπλισμό, σε αντίθεση με τον γρηγορότερο φορτιστή των 7,4 kW, που προσφέρεται έξτρα. Επομένως, αυτό σημαίνει πως χρειάζονται 7 ώρες στην οικιακή πρίζα και μόλις 2 ώρες και 45 λεπτά στο wall box των 22 kW μέχρι να γεμίσει η μπαταρία των 13,2 kWh.

Συμπέρασμα
Ακόμα ένα ασυνήθιστο γαλλικό μοντέλο, με ολοζώντανο και έξυπνο σε λειτουργία σύστημα διεύθυνσης, που διαθέτει καλής ποιότητας υλικά και γενναιόδωρο βασικό εξοπλισμό.



Facelift και για το 5008
Το 5008 είναι ο μεγαλύτερος αδελφός του 3008, που διαθέτει την ίδια τεχνολογική βάση, αλλά επίσης σχεδόν 20 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος και κατά 16,5 cm περισσότερο μεταξόνιο. Ο μεγάλος… φίλος της οικογένειας διαθέτει πια επίσης τη γρίλια του ψυγείου στην πρόσοψη, που συναντούμε και στο 3008, τα κάθετα LED φώτα ημέρας και τα νέα πίσω φωτιστικά σώματα. Όπως και στο 3008, το infotainment με την οθόνη 10 ιντσών ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό (standard: η οθόνη των 8 ιντσών), το cruise control με λειτουργία stop & go και το σύστημα υποβοήθησης νυχτερινής όρασης, που προέρχεται από το DS 7 είναι και αυτό έξτρα. Το 5008 διατίθεται με βενζινοκινητήρα 1,2 l, 131 PS, με τον εξίσου ισχυρό diesel των 1,5 l και με τον diesel των 2,0 l (177 PS). Πάντως, οι επτά θέσεις είναι standard. Σημειώστε ότι η υβριδική έκδοση είναι διαθέσιμη μόνο με το 3008, ενώ ο μεγάλος (και σαφώς πιο κυρίαρχος!) diesel κινητήρας τοποθετείται αποκλειστικά στο 5008.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις