Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Οδηγούμε το νέο Fiat 600e: Με τις περγαμηνές του χθες στο σήμερα
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε το νέο Fiat 600e: Με τις περγαμηνές του χθες στο σήμερα

Διαβάστηκε από 7889 αναγνώστες - 27/12/2023

Η Fiat έχοντας το know how από την πετυχημένη συνταγή του 500, επαναλανσάρει το 600, το οποίο πρωτοεμφανίστηκε στη δεκαετία του 1950 και ήταν ο «προ-πάππους» του Punto. Οδηγούμε την ηλεκτρική εκδοχή με τους 156 ίππους και την μπαταρία των 51 kWh και σας το παρουσιάζουμε.

Fiat 600e: Με όνομα βαρύ σαν ιστορία

Ο αριθμός 600 έχει μακρά παράδοση στη Fiat, αφού το πρώτο μοντέλο που έφερε τον συγκεκριμένο νούμερο εμφανίστηκε στη δεκαετία του 50, όντας ο «μεγάλος αδερφός» του τότε 500. Τώρα η ιταλική φίρμα επαναφέρει το όνομα στην γκάμα της, εναρμονισμένο στα δεδομένα του σήμερα, αφού πρόκειται για ένα μικρό SUV, αρχικά διαθέσιμο σαν αμιγώς ηλεκτρικό ενώ στη συνέχεια θα προστεθεί κι ένας ήπια υβριδικός τρικύλινδρος κινητήρας 1,2 λίτρων απόδοσης 100 ίππων. Αν και ακούστηκε έντονα, το 600 δεν είναι ο διάδοχος του 500X, το οποίο θα συνεχίσει να κατασκευάζεται, αλλά μια εναλλακτική πρόταση της εταιρείας στην κατηγορία των μικρών SUV.

Η σχεδίαση θυμίζει έντονα το σύγχρονο 500, με το μπροστινό μέρος να έχει «φιλικά» χαρακτηριστικά όπως  στρογγυλά φωτιστικά σώματα, πολλές καμπύλες και απαλές γραμμές, όμως είναι σημαντικά μεγαλύτερο, αφού το μήκος του αγγίζει τα 4,17 μέτρα, το πλάτος τα 1,78 μ. και το ύψος τα 1,52 μ.
 

Εσωτερικό με στοιχεία από το 1950 αλλά και τεχνολογίες του σήμερα

Η σχεδίαση του εσωτερικού είναι επίσης φιλική προς το μάτι και «βγάζει» στους επιβάτες ευχάριστα συναισθήματα, χάρη στις καθαρές γραμμές του και τα μεγάλα παράθυρα που επιτρέπουν στο φώς να μπει αβίαστα. Υπάρχουν στοιχεία που θυμίζουν έντονα το 600 του 1950, όπως το τιμόνι με τις δύο ακτίνες και το στρογγυλό κομμάτι πάνω από τα όργανα, αλλά από εκεί και πέρα είναι απόλυτα σύγχρονο αυτοκίνητο. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών παρέχει στον οδηγό όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται, όπως ταχύτητα, πλοήγηση, στάθμη μπαταρίας και υπολογιστή ταξιδιού, ενώ η κεντρική οθόνη 10,25 ιντσών, με γραφικά που θυμίζουν έντονα τα υπόλοιπα μοντέλα της Stellantis, είναι ευκρινής, αλλά το μενού της θέλει λίγο χρόνο μέχρι να το μάθεις.
 


Από θέμα ευρυχωρίας, οι μπροστά δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα θέμα, αλλά οι πίσω δεν έχουν τόσο αέρα όσο περιμέναμε.Ο χώρος για τα γόνατα αποδεικνύεται περιορισμένος  για τους πιο ψηλούς, με την έλλειψη να τονίζεται ακόμα περισσότερο από τη κλίση των καθισμάτων που τοποθετούν τους επιβάτες σχεδόν παράλληλα με το πάτωμα. Τουλάχιστον υπάρχει αρκετός αέρα για το κεφάλι, ενώ τα 360 λίτρα του πορτμπαγκάζ κρίνονται συμπαθητικά.
 

Σελ.
2
Με 156 ίππους, 406 χλμ. αυτονομία και 0-100 σε 9 δλ
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις