Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
4 φωτογραφίες »

Οδηγούμε το νέο Peugeot e-Expert

28/12/2020

Το νέο Peugeot e-Expert κινείται με ηλεκτρικό ρεύμα και έχει φυσικά τεχνολογική συγγένεια με τα αδελφά μοντέλα από τη Citroën και την Opel.

Μετά από το Opel Vivaro-e, ακολουθούν τα τεχνολογικά συγγενή Peugeot e-Expert και Citroën ë-Jumpy, τα οποία έχουν ήδη ξεκινήσει να διατίθενται σε κάποιες ευρωπαϊκές αγορές. Μάλιστα, το Peugeot είναι διαθέσιμο με δύο μεγέθη μπαταρίας: ένα χωρητικότητας 50 kWh, που (κατά WLTP) εξασφαλίζει μέγιστη αυτονομία 212 χιλιομέτρων και ένα 75 kWh για έως και 316 χιλιόμετρα. Με τη μικρή μπαταρία η τιμή στην ελληνική αγορά ξεκινά από τα 41.300 ευρώ και με τη μεγάλη από τα 50.300 ευρώ.



Η Peugeot και η Citroën διαθέτουν το συγκεκριμένο μοντέλο σε τρία μήκη αμαξωμάτων: 4,61 μέτρων (small), 4,96 μέτρων (medium) και 5,31 μέτρων (large), καθώς και σε άλλες τέσσερις παραλλαγές: ένα κλειστό ελαφρύ ημιφορτηγό, ένα διπλοκάμπινο, ένα τύπου station wagon με υψηλή οροφή και ένα «πλαίσιο» για όχημα εμπορικού είδους. Με ύψος μικρότερο από 1,90 μέτρα, οι υπόγειοι χώροι στάθμευσης δε θα αποτελέσουν πρόβλημα, το ωφέλιμο φορτίο φτάνει τα 1.275 κιλά και το ρυμουλκούμενο φορτίο τον ένα τόνο.


 
Οδηγώντας
Και ποια είναι η οδική συμπεριφορά του e-μεταφορέα; Το e-Expert διαθέτει οθόνη αφής 8 ιντσών, συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως έναν ανιχνευτή τυφλού σημείου ή υποβοήθηση πέδησης έκτακτης ανάγκης. Το ηλεκτροκίνητο ημιφορτηγό είναι πολύ εύκολο στη χρήση του κατά την οδήγηση, η ισχύς των 136 PS και η μέγιστη ροπή των 260 Nm είναι εντάξει, τιμές με τις οποίες το κλειστό e-Εxpert με την μπαταρία των 75 kWh στη μεσαία έκδοση μπορεί να φτάσει από στάση τα 100 km/h μετά από 13,3 δευτερόλεπτα, ενώ η ταχύτητα σταματά να αυξάνεται στα 130 km/h.



Αν και η Peugeot ανακοινώνει κατανάλωση της τάξης των 27 kWh/100 km, εμείς καταγράψαμε πάνω από 30 kWh κατά την πρώτη δοκιμή μας. Επιπλέον, θα μπορούσαμε να φορτίσουμε έως και κατά 80% την μπαταρία μέσα σε 45 λεπτά σε ένα ταχυφορτιστή 100 kW, αλλά και με 11 kW οι μπαταρίες γεμίζουν ξανά μετά από περίπου 6,5 ώρες.

Συμπέρασμα
Πώς θα κινούνται στο μέλλον οι τεχνίτες και οι υπάλληλοι των εταιρειών delivery στις πόλεις; Ηλεκτρικά! Μόλις εφαρμοστεί η απαγόρευση της χρήσης αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, τέτοια ηλεκτρικά van θα παρέχουν τη λύση. Είναι καλό, που οι Peugeot, Citroën και Opel διαθέτουν και παρέχουν ήδη προτάσεις του είδους. Η χαμηλή αυτονομία μάς είναι σχεδόν... αδιάφορη.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις