Test Συνεργείων
Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
Οδηγούμε το νέο ηλεκτρικό Hummer: 115.000+ ευρώ για τη λεζάντα μόνο!
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε το νέο ηλεκτρικό Hummer: 115.000+ ευρώ για τη λεζάντα μόνο!

Διαβάστηκε από 5153 αναγνώστες - 20/3/2023

Άλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε τα ρούχα του αλλιώς! Αυτό ακριβώς συνέβηκε με το νέο Ηummer που μπορεί να έγινε αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά ταυτόχρονα κληρονόμησε από το προκάτοχο του σχεδόν όλα τα παλιά του ελαττώματα.

To αμιγώς ηλεκτρικό Hummer είναι λιγότερα από όσα φαίνεται

Το 2010 ήταν η χρονιά, όπου το Hummer σταμάτησε να παράγεται λόγω χαμηλών πωλήσεων! Τα υπερβολικά του στοιχεία (φάρδος, βάρος και κατανάλωση) ουσιαστικά σκότωσαν το θηριώδες μοντέλο που σε μια εποχή γενικής ύφεσης φαινόταν εκτός εποχής. Παραμένοντας στη σφαίρα της επιθυμίας πολλών καταναλωτών, 12 χρόνια μετά η GM πίστεψε ότι ήρθε η ώρα της επιστροφής. Ακολουθώντας την μόδα της εποχής, το Hummer γύρισε σαν ηλεκτρικό, μακριά από τη αρχική σκληροπυρηνική στρατιωτική εκδοχή του αλλά ως ένα σύμβολο πλούτου και κύρους. Το οδηγήσαμε στο Los Angeles της Καλιφόρνιας κι έχουμε να πούμε ότι η αναβίωση ενός «νεκρού» μοντέλου δεν είναι πάντα καλή ιδέα.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Με 1.000 ίππους κι αυτονομία 500 χλμ, το Hummer EV των 4,5 τόνων

Εξωτερικά το νέο Hummer μοιάζει εξαιρετικά με τον προκάτοχο του που κινιόταν στην κατηγορία των SUV. Όμως επειδή η τάση στην άλλη μεριά του Ατλαντικού έχει να κάνει με ηλεκτρικά pick up, απόκτησε ένα πίσω χώρο φόρτωσης, ο οποίος είναι αρκετά μικρός. Το θηριώδες μοντέλο φοράει 3 ηλεκτροκινητήρες (δύο στον πίσω άξονα, ένα στον μπροστινό άξονα) που αποδίδουν συνολικά 1.000 ίππους και 1.417 Nm ροπής. Σαν νούμερο φαίνεται εκπληκτικό, αλλά το Hummer είναι σχεδόν 4,5 τόνους με την μπαταρία των 213kWh να ζυγίζει περισσότερο από ένα σύγχρονο μικρό αυτοκίνητο.



Πάντως με 4,3 kg/hp, η αναλογία κιλού ανά ίππου εξακολουθεί να είναι καλύτερη από αυτή ενός VW Golf R, ενώ εντυπωσιακές είναι κι οι επιδόσεις του, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε μόλις 3,2 δλ. Αν και η μπαταρία είναι τεράστια, η αυτονομία του μοντέλου δεν θα ξεπεράσει τα 500 χλμ, μιας και λόγω του μεγάλου βάρους και των 3 ηλεκτροκινητήρων, η κατανάλωση κυμαίνεται γύρω στα 40 kWh/ 100 χιλιόμετρα.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε