Η Mercedes δίνει τα ρέστα της στην ηλεκτροκίνηση και μεγαλώνει τη γκάμα των μοντέλων που κινούνται με ρεύμα. Το νεότερο μέλος είναι η EQE SUV και βρεθήκαμε ήδη πίσω από το τιμόνι της «απλής» 500 4Matic των 408 ίππων, ενώ ζήσαμε από τη θέση του συνοδηγού την αγριάδα της AMG EQE 53 των 687 αλόγων.
Επιβλητική εμφάνιση, ξεχωριστός χαρακτήρας η EQE SUV
Κάποιοι θα μπορούσαν να περιγράψουν τη Mercedes EQE SUV ως την ηλεκτρική έκδοση της GLE, αλλά αυτή η σύγκριση μάλλον είναι ανυπόστατη, μιας και το νέο μοντέλο είναι έξι εκατοστά πιο κοντό από το GLE και εννέα εκατοστά πιο χαμηλό. Ο μέγιστος όγκος φόρτωσης στην EQE φτάνει τα 1625 λίτρα, τη στιγμή που η GLE προσφέρει περισσότερα από 2000 λίτρα. Είναι κάτι παραπάνω από ξεκάθαρο ότι τα δυο μοντέλα έχουν περισσότερες διαφορές από ότι ομοιότητες. Όχι ότι με μήκος 4,86 μ και πλάτος 1,94 μ το νέο SUV δεν είναι ένα αρκετά επιβλητικό αυτοκίνητο, αφού έχει αντίστοιχες διαστάσεις με την ML τρίτης γενιάς, αλλά σίγουρα δεν έχει το ίδιο «αποτύπωμα» στο δρόμο όσο η EQS των 5,13 μέτρων.
Με 90αρα μπαταρία και μικρό αεροδυναμικό συντελεστή
Ανεξαρτήτου ιπποδύναμης όλες οι εκδόσεις της Mercedes EQE SUV εφοδιάζονται με μια μπαταρία 90 kWh και συμβατικό ηλεκτρικό σύστημα 400 volt, ενώ έχουν τη δυνατότητα να φορτίζουν με 170 kW. Μάλιστα η γερμανική εταιρία υπόσχεται ότι μπορούν να κρατήσουν για μεγάλο χρονικό διάστημα τη συγκεκριμένη ισχύς φόρτισης, ακόμα και το χειμώνα, χάρη στην προθερμασμένη μπαταρία.
.jpg)
Εμείς βρεθήκαμε πίσω από την EQE 500 4Matic των 408 ίππων και των 858Nm ροπής, που χάρη στην μεγάλη μπαταρία του και τον συντελεστή οπισθέλκουσας των 0,25cd υπόσχεται αυτονομία έως 558 χλμ. Μπορεί να μοιάζει με τη μικρότερη EQA, αλλά στο πάτημα του γκαζιού καταλαβαίνει ότι κάτι διαφορετικό κρύβεται πίσω από την υποτιμημένη εμφάνιση, ενώ το μεταξόνιο των 3,03 μέτρων προσφέρει την απαραίτητη ευρυχωρία στο μοντέλο.