Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Νέο Citroen C5 Aircross Plug-In: Άνετο με υβριδική ψυχή
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Νέο Citroen C5 Aircross Plug-In: Άνετο με υβριδική ψυχή

27/9/2022

To νέο Citroen C5 Aircross Plug-In μετατρέπει τους δρόμους σε περσικό χαλί, χαρίζοντας άνετα και γαλήνια χιλιόμετρα με εξαιρετική ευκολία, ενώ δεν κρύβει την υβριδική του φύση.

Το νέο Citroen C5 Aircross Plug-In ανανεώθηκε τεχνολογικά και σε επίπεδα άνεσης

Μπορεί στα παραμύθια της Χαλιμάς να συναντάμε ιστορίες για μαγικά ιπτάμενα χαλιά, αλλά οι άνθρωποι της Citroen, το έκαναν πραγματικότητα με το C5 Aircross. Το SUV των 4,5 μέτρων είναι σαν πατάει σε σύννεφα, με τους επιβάτες να μην μπορούν να πιστέψουν ότι κινούνται σε άσφαλτο. Ακόμα και σε λιθόστρωτα κομμάτια, οι ανωμαλίες που γίνονται αισθητές είναι ελάχιστες, με τις ενεργές υδραυλικές αναρτήσεις να θέτουν ψηλά το πήχη στο τομέα της άνεσης.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Τα βρίσκει σκούρα στις κλειστές γρήγορες διαδρομές

Βέβαια σε γρήγορες εναλλαγές, το C5 Aircross δυσκολεύεται αρκετά, με το βάρος των 1,8 τόνων να γίνεται αισθητό και να σπρώχνει το μοντέλο προς τα έξω, δημιουργώντας κάμποση κλίση στο αμάξωμα κι υποστροφικές τάσεις. Ελαφρώς αγχωτικό για τους μη έμπειρους οδηγούς, με το χαλαρό σύστημα διεύθυνσης να μην βοηθάει ιδιαίτερα, ακόμα κι να είναι επιλεγμένο το Sport mode, όπου θεωρείται μονόδρομος σε τέτοιες διαδρομές. Μπορεί σε θέμα συμπεριφοράς να μην θυμίζει σπορ αυτοκίνητο, εξάλλου δεν είναι αυτός ο προσανατολισμός του, αλλά στον τομέα της ιπποδύναμης τα καταφέρνει εξαιρετικά, αφού η ισχύς του Citroen C5 Aircross Plug-In αγγίζει τους 225 ίππους και τα 360Nm ροπής.



Ο τετρακύλινδρος 1600αρης κινητήρας των 181 ίππων κι ο ηλεκτροκινητήρας των 110 ίππων στέλνουν τη δύναμη στους εμπρός τροχούς. Ακόμα και στο 0-100 χλμ/ώρα δεν φαίνεται στο 100% η ισχύς του μοντέλου, με το Γάλλο να είναι κάπως νωχελικός και να χρειάζεται 8,9 δλ για να ολοκληρώσει τη διαδικασία. Η τελική του φτάνει τα 225 χλμ/ώρα, αλλά εκτός ότι σε τέτοιες ταχύτητες ξεζουμίζεται αγχωτικά γρήγορα η μπαταρία των 13,2 kWh, η ηχομόνωση δεν μπορεί να κρατήσει εκτός τους θορύβους, δημιουργώντας ένα κάπως άβολο περιβάλλον. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων κάνει καλά κι αθόρυβα τη δουλειά του, αλλά η μετάβαση από τον ηλεκτροκινητήρα στον εσωτερικής καύσης γίνεται αισθητή.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε