.jpg)
Πρώτη οδήγηση σε πίστα: Νέα Mercedes-AMG C 63 S
Πάμε τέρμα τη νέα Mercedes-AMG C 63 S: Αντίο V8, ζήτω το ρεύμα!
Ξέχασε το γουργούρισμα του V8 μοτέρ που έβγαινε από τα σωθικά της Mercedes - AMG C 63 S! Το εντυπωσιακό μοντέλο της γερμανικής εταιρίας αφήνει στο παρελθόν τα χιλιάδες κυβικά και την κληρονομία του V κινητήρα κι εναρμονίζεται με τις ανάγκες της νέας πραγματικότητας που έρχεται. Όμως συνεχίζει να είναι ένα όχημα ηδονής όπως οι πρόγονοι της;
608 άλογα, 1020 Nm ροπής και τετρακίνηση για τη Mercedes-AMG C 63 S!
H νέα Mercedes-AMG C 63 S δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τους προκατόχους της, ούτε σε ιπποδύναμη, ούτε σε επιδόσεις άλλα ούτε και σε βάρος. Το επιβλητικό μοντέλο θέλει μόλις 3,4 δλ για να πιάσει από στάση τα πρώτα 100 χλμ./ώρα και ξεφτιλίζει για την πλάκα της την τελική των 280 χλμ./ώρα, σαν να εφοδιάζεται ακόμα με το V8 κι όχι ένα τετρακύλινδρο μοτέρ με ηλεκτρική υποβοήθεια. Βέβαια δεν φοράει ένα τυχαίο κινητήρα, αφού κάτω από το καπό της βρίσκεται το 2λιτρο διαμάντι της Α45 AMG που αποδίδει 476 ίππους και συνεργάζεται με ένα ηλεκτρομοτέρ 204 ίππων που στέλνει τη συνολική ισχύς στους 680 ίππους και στα 1.020 Νm ροπής.
Η δύναμη μεταφέρεται στους 4 τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου 9 σχέσεων, AMG SPEEDSHIFT MCT 9G, ενώ η μπαταρία του Plug-in συστήματος που είναι υπεύθυνη για τη αποθήκευση του ρεύματος έχει χωρητικότητα 6,1 kWh και μπορεί να επιτρέψει στο μοντέλο να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 13 χιλιόμετρα. Πάντως παρόλο που έχει μικρότερο κινητήρα, το βάρος δεν έχει μειωθεί καθόλου, συνεχίζοντας να ξεπερνάει τους 2,1 τόνους, κάτι που μας κάνει να αναρωτιόμαστε πως θα συμπεριφέρεται μέσα στην πίστα.
Σχολιάστε |