Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Τι κάνεις αν μείνει από μπαταρία το ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τι κάνεις αν μείνει από μπαταρία το ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

Διαβάστηκε από 13116 αναγνώστες - 3/8/2022

Αν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο «μείνει», η αιτία είναι στις περισσότερες περιπτώσεις μια μπαταρία που έχει εξαντληθεί. Η AUTO BILD εξηγεί τι οφείλετε να κάνετε τότε. Και τι καλύτερα όχι!

Το αυτοκίνητο «έμεινε», επειδή εξαντλήθηκαν τα καύσιμα; Ενοχλητικό, αλλά σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, θα βοηθήσει ένα γεμάτο με καύσιμα μπιτονάκι ή ένα αξιόπιστο σε εσάς club αυτοκινήτων. Και στη χειρότερη περίπτωση, απλώς θα ρυμουλκηθεί. Ωστόσο, για πολλούς ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μια βλάβη και η ακινητοποίηση στην άκρη του δρόμου σημαίνει και... φρίκη. Στην πραγματικότητα, όμως, αυτό δεν είναι απαραίτητο. Άλλωστε, η AUTO BILD απαντά στις πιο σημαντικές ερωτήσεις:

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


- Πώς αποφεύγει κανείς την ακινητοποίηση;
Απλώς «ακούστε» το αυτοκίνητο. Κάθε ηλεκτροκίνητο διαθέτει έναν υπολογιστή ταξιδιού, ο οποίος κατά κανόνα δείχνει ξεκάθαρα, αν μια μπαταρία πρόκειται να αδειάσει σύντομα και περιγράφει τη διαδρομή προς τον επόμενο σταθμό φόρτισης. Αυτά τα σήματα δε θα έπρεπε σε καμία περίπτωση να αγνοούνται, ακόμα κι αν σας κοστίσουν σε χρόνο.

- Είναι δυνατή η απλή ρυμούλκηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου;
Υπό κανονικές συνθήκες όχι, καθώς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι εφικτό να ρυμουλκηθούν με ασφάλεια, επειδή η ενέργεια παράγεται συνήθως στον ηλεκτρικό κινητήρα μέσω τουλάχιστον ενός άξονα. Αν η ενέργεια ρέει στον ηλεκτρικό κινητήρα χωρίς να είναι ενεργοποιημένος ο υπολογιστής ταξιδιού, μπορεί να προκύψουν υψηλές επαγωγικές τάσεις, οι οποίες βλάπτουν την ηλεκτρονική διαχείριση του οχήματος. Επομένως, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα πρέπει να φορτιστεί.



- Ακινητοποιούνται συχνά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Οχι. Σύμφωνα με τις δικές της πληροφορίες, η ADAC κλήθηκε στη Γερμανία να παραβρεθεί σε περίπου 400 βλάβες ηλεκτρικών οχημάτων το 2018, όπως επίσης για να παράσχει βοήθεια εκκίνησης ή να εξυπηρετήσει οδηγούς, που είχαν ζημιά στα ελαστικά τους. Σε περισσότερες από 3,9 εκατομμύρια αποστολές συνολικά, αυτός είναι ένας εξαιρετικά μικρός αριθμός. Συνολικά, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι λιγότερο επιρρεπή σε βλάβες σε σχέση τα οχήματα, τα οποία εφοδιάζονται με κινητήρες εσωτερικής καύσης, επειδή υπάρχουν λιγότερα μέρη, επιρρεπή σε βλάβες, στο e-αυτοκίνητο.

- Ποιος μας βοηθά σε περίπτωση βλάβης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου;
Σε πολλές περιπτώσεις βοηθούν οι ίδιοι κατασκευαστές στο πλαίσιο της εγγύησης κινητικότητας, που παρέχουν. Όπως αποκάλυψε το γερμανικό portal "elektroautomobil.com" σε μια έρευνα, μπορείτε συνήθως να μεταφέρετε το αυτοκίνητο στο συνεργείο ενός συνεργάτη service, σε ένα φορτιστή ή ακόμα και σπίτι. Οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης είναι συχνά ειδικά εκπαιδευμένες για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ πολλοί κατασκευαστές παρέχουν ένα ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο ως προσωρινή αντικατάσταση του δικού σας.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε