Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Πόσα θα πληρώνεις σε καύσιμο σε ένα μεταχειρισμένο 5ετίας;

Πόσα θα πληρώνεις σε καύσιμο σε ένα μεταχειρισμένο 5ετίας;

Πόσα θα πληρώνεις σε καύσιμο σε ένα μεταχειρισμένο 5ετίας;

8/11/2022

Με την έλλειψη ετοιμοπαράδοτων μοντέλων, οι καταναλωτές έχουν στραφεί στα μεταχειρισμένα. Πόσο όμως καίει σε καύσιμο ένα μεταχειρισμένο 5ετίας; Πάμε να δούμε τι θα πληρώσεις ανάλογα το καύσιμο που θα επιλέξεις.

Μπορεί τα νέα μοντέλα να είναι εφοδιασμένα με κινητήρια σύνολα που σαν στόχο έχουν την χαμηλή κατανάλωση και τους μειωμένους ρύπους, αλλά 5 χρόνια πριν τα πράγματα δεν ήταν ακριβώς έτσι. Μπορεί να υπήρχαν αυτοκίνητα που έκαιγαν λιγότερο από τον ανταγωνισμό, αλλά η υβριδική τεχνολογία, που τώρα είναι hot, ήταν ακόμα στα «σπάργανα» και οι καταναλώσεις που βλέπαμε ήταν αρκετά υψηλότερα από σήμερα. Αυτό θα πρέπει να είναι στο πίσω μέρος του μυαλού όλων των καταναλωτών που σκέφτονται να πάρουν ένα μεταχειρισμένο, αφού σίγουρα θα ζητάνε περισσότερο καύσιμο, αποτελώντας ένα σοβαρό έξοδο ειδικά τώρα που οι τιμές έχουν ανέβει αρκετά. Πάμε να δούμε πόσο κατά μέσο όρο θα πληρώνεις σε καύσιμο για ένα μεταχειρισμένο 5ετίας
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ένα μεταχειρισμένο βενζινοκίνητο θα ζητάει περίπου 3.000 ευρώ το χρόνο

Τα αυτοκίνητα 5ετίας με βενζινοκινητήρα έκαιγαν κατά μέσο όρο 9 λτ/100 χλμ, σχεδόν 2,5 λίτρα παραπάνω από την αντίστοιχη σημερινή μέση κατανάλωση.  Όπως αναφέραμε δεν ήταν τόσο εξελιγμένη η υβριδική τεχνολογία, ενώ ήταν σε βρεφικό στάδιο και οι Plug-In εκδόσεις. Παίρνοντας σαν δεδομένο ότι ο μέσος οδηγός κάνει 15.000 χλμ./ χρόνο, τότε θα πρέπει να υπολογίζει ότι ένα μεταχειρισμένο βενζινοκίνητο θα επιβαρύνει τον ετήσιο οικογενειακό προϋπολογισμό κατά 2.835 ευρώ.
 

Ένα αυτοκίνητο με LPG θα σου κοστίζει 1.500 ευρώ/ χρόνο σε καύσιμα

Αν τώρα επιλέξεις ένα μοντέλο που διαθέτει εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης ή το τοποθετήσεις εκ των υστέρων, τότε το κόστος είναι σαφώς μικρότερο. Μπορεί η κατανάλωση σε αυτά τα μοντέλα να είναι αυξημένη κατά 20% σε σχέση με τα βενζινοκίνητα, αλλά η τιμή του LPG είναι εξαιρετικά χαμηλότερη από της βενζίνης (πολλές φορές πάνω από το 50%) κάνοντας το συγκεκριμένο καύσιμο το πιο συμφέρον αυτή τη στιγμή. Συγκεκριμένα στα 15.000 χλμ, ο οδηγός θα πρέπει να πληρώσει μόλις 1.500 ευρώ για υγραέριο.
 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε