.jpg)
Bentley: Πάνε πίσω τα ηλεκτρικά, κρατάει τους κινητήρες βενζίνης!
Ο CEO της μάρκας επιβεβαίωσε την αλλαγή στο πλάνο της «Beyond100»
Η Bentley ακολούθησε τις Audi και Porsche
Bentayga, Continental GT και Flying Spur συνεχίζουν με βενζίνη
«Η αγορά δεν είναι ακόμα έτοιμη για πλήρως ηλεκτρική στρατηγική»
autoagora Team
Ο CEO της μάρκας επιβεβαίωσε την αλλαγή στο πλάνο της «Beyond100»
Μία-μία οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναπροσαρμόζουν τη στρατηγική τους, εγκαταλείποντας την πλήρη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση και δίνοντας παράταση ζωής στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Στην ίδια κατεύθυνση κινούνται πλέον και οι μάρκες πολυτελείας· χαρακτηριστικό παράδειγμα η Porsche, για την οποία έγινε πρόσφατα λόγος. Τώρα, στη σειρά έρχεται και η Bentley, με τον διευθύνοντα σύμβουλό της να επιβεβαιώνει επίσημα την αλλαγή πορείας.
Σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις, η βρετανική φίρμα πολυτελείας προετοιμάζει τους διαδόχους των Bentayga, Continental GT και Flying Spur, οι οποίοι θα διατεθούν στις αγορές με βενζινοκινητήρες και όχι αποκλειστικά σε αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.
Η Bentley ακολούθησε τις Audi και Porsche
Στο πλαίσιο της στρατηγικής «Beyond100», η Bentley είχε θέσει ως στόχο την πλήρη κατάργηση των βενζινοκινητήρων έως το 2035. Πλέον, όμως, προχωρά σε σημαντικές αναθεωρήσεις, ακολουθώντας το παράδειγμα της Porsche αλλά και της Audi, η οποία πέρυσι εγκατέλειψε τα σχέδιά της να περάσει αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση μέχρι το 2033.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Bentley, Frank-Steffen Walliser, ανέφερε ότι οι τρεις μάρκες –Bentley, Porsche και Audi– αξιοποιούν κοινές πλατφόρμες, συστήματα μετάδοσης κίνησης και άλλα βασικά εξαρτήματα. Ως εκ τούτου, οι αποφάσεις που είχαν ληφθεί νωρίτερα από την Porsche και την Audi επηρέασαν άμεσα και τη στρατηγική κατεύθυνση της Bentley.
Bentayga, Continental GT και Flying Spur συνεχίζουν με βενζίνη
Συνεπώς, οι νέοι διάδοχοι των Bentayga, Continental GT και Flying Spur με βενζινοκινητήρες θα παραμείνουν στη γκάμα της Bentley, ανταποκρινόμενοι στη ζήτηση από σημαντικές αγορές όπως η Μέση Ανατολή και η Βόρεια Αμερική. Αρχικά, είχε προβλεφθεί να κυκλοφορήσουν αποκλειστικά ως Plug-in υβριδικά ή αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
«Η αγορά δεν είναι ακόμα έτοιμη για πλήρως ηλεκτρική στρατηγική»
Κλείνοντας, μιλώντας για την απόφαση αυτή, ο Walliser δήλωσε: «Υπάρχει μια πτώση στη ζήτηση για πολυτελή ηλεκτρικά οχήματα και η ζήτηση των πελατών δεν είναι ακόμη αρκετά ισχυρή για να υποστηρίξει μια πλήρως ηλεκτρική στρατηγική. Η αγορά πολυτελείας είναι πολύ διαφορετική σήμερα από ό,τι όταν ανακοινώσαμε το Beyond100. Η ηλεκτροκίνηση εξακολουθεί να είναι ο στόχος μας, αλλά πρέπει να πάρουμε και τους πελάτες μας μαζί μας».