Ετοιμάζεται πατέντα που θα σε κλειδώνει έξω από το αυτοκίνητο, άμα δεν είσαι τυπικός προς την εξόφληση του. Το όνομα αυτής: «Συστήματα και μέθοδοι ανάκτησης οχήματος».
Στην άλλη μεριά του Ατλαντικού και στη συγκεκριμένα στις Η.Π.Α., οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν τεράστιο πρόβλημα με τους ανθρώπους που αγοράζουν με δόσεις τα οχήματα τους και μετά απλά εξαφανίζονται, αφήνοντας απλήρωτες τις υποχρεώσεις τους. Για να καταπολεμηθεί το συγκεκριμένο φαινόμενο, η Ford έκανε αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στο αρμόδιο τμήμα, με το κωδικό όνομα «Συστήματα και μέθοδοι ανάκτησης οχήματος».
Θα γυρνάει μόνο του το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία
Η συγκεκριμένη πατέντα έχει σαν στόχο να κάνει σταδιακά το αυτοκίνητο όλο και λιγότερο λειτουργικό μέχρι ο κάτοχος τους να πληρώσει τη δόση του δανείου ή του μισθώματος. Θα έχει αρκετά επίπεδα «εκτόνωσης» και σε πρώτη φάση ο οδηγός θα χάνει κάποιες λειτουργίες άνεσης όπως η πλοήγηση, το ηχοσύστημα και ο κλιματισμός. Εάν ο ιδιοκτήτης επιμένει να μην πληρώνει, τότε θα είναι αναγκασμένος να ακούει καθ' όλη τη διάρκεια της διαδρομής ένα εκνευριστικό και συνεχόμενο διαπεραστικό ήχο υψηλής έντασης. Αν συνεχίσει να μην είναι εντάξει απέναντι στις υποχρεώσεις του, τότε το σύστημα θα περνάει στο τελικό στάδιο, όπου θα κλειδώνει ολοκληρωτικά το αυτοκίνητο κι αν διαθέτει αυτόνομο σύστημα οδήγησης θα το γυρνάει μόνο του πίσω στην αντιπροσωπεία.
Δικλείδες ασφαλείας για περιστάσεις έκτακτης ανάγκης
Αυτό σε γενικές γραμμές, διότι η Ford, όπως φαίνεται και από τα έγγραφα που κατέθεσε, έχει ήδη θεσπίσει κάποιες εξαιρέσεις, όπως όταν υπάρχει έκτακτη ανάγκη και θα πρέπει ο οδηγός να μεταβεί στο νοσοκομείο. Επίσης υπάρχουν σκέψεις, το αυτοκίνητο να μπορεί να ακολουθήσει μόνο συγκεκριμένες διαδρομές, π.χ. προς τη δουλειά ή το σχολείο των παιδιών. Στη τελική, πρωταρχικό στόχο της εταιρείας είναι να πάρει τα χρήματα της κι όχι να βρεθεί με ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, το οποίο μπορεί να είναι σε άθλια κατάσταση.
Η εταιρεία δεν είναι από τεχνικής πλευράς έτοιμη ακόμα
Βέβαια ακόμα η αρχή διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας των ΗΠΑ δεν έχει ακόμη χορηγήσει έγκριση στη Ford, αλλά ούτε και η ίδια η εταιρεία είναι 100% έτοιμη από τεχνικής πλευράς για να την ενεργοποιήσει, αφού ακόμα η αυτόνομη οδήγηση δεν έχει εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό ώστε το αυτοκίνητο να κάνει μεγάλες αποστάσεις. Βέβαια σύμφωνα με το προσχέδιο το πρώτο βήμα είναι, αν το αυτοκίνητο είναι ημιαυτόνομο, να πηγαίνει μερικά στενά πιο μακριά κι από εκεί να το παραλαμβάνουν οι άνθρωποι της εταιρείας.
Τάραξε τα νερά η συγκεκριμένη πατέντα
Πάντως δεδομένου ότι τα νέα για τη συγκεκριμένη πατέντα έχουν ήδη κάνει πάταγο στις Η.Π.Α., η Ford θεώρησε απαραίτητο να διευκρινίσει ότι επί του παρόντος δεν υπήρχαν σχέδια για χρήση της στην πράξη. Ως εκ τούτου, το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας χρησιμεύει μόνο για να εξασφαλίσει την συγκεκριμένη ιδέα για το μέλλον και να την διασφαλίσει από επίδοξους ανταγωνιστές. Μάλιστα αυτή δεν είναι η μοναδική πατέντα που πήγε να καταχωρήσει η Ford, αφού σύμφωνα με ανακοίνωση της περισσότερες από 1.000 ιδέες προστατεύονται κάθε χρόνο «για την προώθηση της καινοτομίας».
Τέλος οι επαγγελματίες τζαμπατζήδες!
Θα σου κάνει τη ζωή δύσκολη, αν δεν πληρώνεις τη δόση.
Θα κλείνει κλιματισμό, ηχοσύστημα και θα βαράει «συναγερμό».
Θα γυρνάει μέχρι και το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία.
Πως σου φαίνεται η σκέψη; Μήπως θα πάρει η μπάλα και ανθρώπους που πραγματικά δεν έχουν να πληρώσουν;