
Εμπορική ανάκαμψη για την Alfa Romeo – Παγκόσμια αύξηση πωλήσεων 20%
Κατά 20% περισσότερες οι παγκόσμιες ταξινομήσεις στο πρώτο εξάμηνο του έτους σε σχέση με το 2024.
Καταλυτικός παράγοντας η κυκλοφορίας της νέας Junior με πάνω από 45.000 παραγγελίες.
Σημαντική άνοδος σε Ευρώπη, Ν. Αμερική, Μέση Ανατολή και Αφρική, μικρή πτώση στην Β. Αμερική.
Η εταιρία πλέον εστιάζει στην ηλεκτροποίηση της γκάμας και σε δυναμική παρουσία σε όλες τις μεγάλες αγορές.
autoagora Team
Κατά 20% περισσότερες οι παγκόσμιες ταξινομήσεις στο πρώτο εξάμηνο του έτους σε σχέση με το 2024
Η Alfa Romeo κατέγραψε εντυπωσιακή παγκόσμια άνοδο 20% στις ταξινομήσεις οχημάτων το πρώτο εξάμηνο του 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Η αύξηση αυτή επιβεβαιώνει τη στρατηγική της φίρμας για ενίσχυση της παρουσίας της σε νέες αγορές και εκσυγχρονισμό της γκάμας της, διατηρώντας τον σπορ χαρακτήρα που την καθιστά ξεχωριστή. Το θετικό αυτό αποτέλεσμα φαίνεται να ενισχύει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και των αναλυτών στις προοπτικές της Alfa Romeo.
Καταλυτικός παράγοντας η κυκλοφορίας της νέας Junior με πάνω από 45.000 παραγγελίες
Η εμπορική επιτυχία της νέας Junior ξεπέρασε κάθε προσδοκία, καθώς συγκέντρωσε πάνω από 45.000 παραγγελίες σε σύντομο χρονικό διάστημα, δηλαδή λίγους μήνες μετά την πρώτη κυκλοφορία της. Το νέο μικρό SUV της Alfa Romeo συνδυάζει τον σπορ χαρακτήρα με τεχνολογικές καινοτομίες, προσφέροντας τρεις εκδόσεις – δύο ηλεκτρικές και μία υβριδική – που καλύπτουν τις διαφορετικές ανάγκες των οδηγών. Το γεγονός ότι σχεδόν το 1/5 των παραγγελιών αφορά την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση υποδηλώνει τη σταδιακή στροφή του κοινού προς την ηλεκτροκίνηση, χωρίς να θυσιάζεται το συναίσθημα της οδήγησης.
Σημαντική άνοδος σε Ευρώπη, Ν. Αμερική, Μέση Ανατολή και Αφρική, μικρή πτώση στην Β. Αμερική
Η Ευρώπη αποτέλεσε βασική ατμομηχανή της ανάπτυξης, με άνοδο 33,3%, χάρη και στη ζήτηση σε χώρες όπως η Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ιταλία. Παράλληλα, η Νότια Αμερική σημείωσε ρεκόρ ανόδου 63%, ενώ σε Μέση Ανατολή και Αφρική οι ταξινομήσεις αυξήθηκαν κατά 34%, επιβεβαιώνοντας την απήχηση της μάρκας πέρα από τον παραδοσιακό ευρωπαϊκό πυρήνα. Στον αντίποδα, η Βόρεια Αμερική κινήθηκε πτωτικά, κάτι που αποδίδεται στη στρατηγική αναδιοργάνωση της παρουσίας της Alfa Romeo στην περιοχή. Στην Ασία-Ειρηνικό, η Junior κάνει τώρα την εμφάνισή της, με έμφαση στην ιαπωνική αγορά.
Η εταιρία πλέον εστιάζει στην ηλεκτροποίηση της γκάμας και σε δυναμική παρουσία σε όλες τις μεγάλες αγορές
Η Alfa Romeo δείχνει έτοιμη να ενισχύσει τη θέση της στην αγορά με σύγχρονα μοντέλα, αυξημένη παραγωγική ευελιξία και προσαρμοστικότητα στις νέες τεχνολογικές τάσεις. Με φόντο τα καλά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου, η εταιρεία εστιάζει πλέον στη σταδιακή ηλεκτροποίηση της γκάμας και στην παγίωση της εμπορικής της παρουσίας σε αγορές υψηλής δυναμικής. Η έμφαση στην οδηγική απόλαυση, σε συνδυασμό με τη χρήση εξελιγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων, αποτελεί τον πυρήνα της φιλοσοφίας της για το μέλλον.