H νέα Mercedes E-Class ξεκίνησε το εμπορικό της λανσάρισμα στην Ευρώπη, ανακοινώνοντας τις πρώτες τιμές για την αγορά της Γερμανίας. Από 61.999 ευρώ το κόστος απόκτησης για την σεντάν και από 64.498 ευρώ την βάγκον (Estate).
Από 61.999 ευρώ στη Γερμανία
Κάνοντας το εμπορικό της ντεμπούτο από την αγορά της Γερμανίας, η νέα Mercedes E-Class σεντάν (sallon) ξεκινά από 61.999 ευρώ, ενώ η βάγκον έκδοση (Estate) από 64.498 ευρώ. Ο βασικός εξοπλισμός της νέας E-Class έχει αναβαθμιστεί σημαντικά, ανεξάρτητα από το αμάξωμα που θα επιλεγεί. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει το σύστημα KEYLESS-GO και το Active Distance Assist DISTRONIC. Επίσης μέρος των τυπικών προδιαγραφών είναι το σύστημα Blind Spot Assist και το πακέτο εξοπλισμού AVANTGARDE για το εσωτερικό και το εξωτερικό. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών και η οθόνη 14,4 ιντσών για το MBUX σύστημα ψυχαγωγίας είναι επίσης στάνταρ, ανεβάζοντας το τεχνολογικό υπόβαθρο του μοντέλου.
Βενζίνη, diesel και PHEV
Η νέα Mercedes E-Class θα διατίθεται ως ήπια υβριδική με κινητήρες βενζίνης και diesel, αλλά και ως PHEV για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και λιγότερους ρύπους.
Για την E-Class σεντάν, στη βάση βρίσκουμε την E 200 με 2λιτρο μοτέρ απόδοσης 204 ίππων και ηλεκτρικό boost 23 ίππων και δίπλα της μια ήπια υβριδική πετρελαιοκίνητη επιλογή E 220 d που θα συνδυάζεται με το 4MATIC σύστημα τετρακίνησης και θα έχει ως καρδιά ένα 2λιτρο turbodiesel μοτέρ απόδοσης 197 ίππων. Στα Plug-in υβριδικά σύνολα, η E 300 e (δικίνητη ή τετρακίνητη) αποτελείται από ένα 2λιτρο μοτέρ βενζίνης απόδοσης 204 ίππων, ένα ηλεκτρικό μοτέρ 129 ίππων και μια μικρή μπαταρία με την συνδυαστική ισχύ να φτάνει τα 313 άλογα και την ηλεκτρική αυτονομία, σύμφωνα με τη φίρμα, τα 100 χλμ. Στην κορυφή των επιλογών θα βρίσκεται η τετρακίνητη E 400 e 4MATIC με δίλιτρο μοτέρ 252 ίππων και ηλεκτρικό μοτέρ 129 ίππων συνδυαστικής απόδοσης 381 ίππων.
Αναφορικά με την E-Class βάγκον αρχικά υπάρχουν οι εκδόσεις E 200 (βενζίνη), E 220 d (diesel) και E 300 e (plug-in hybrid), χωρίς καμία διαφοροποίηση στα στοιχεία απόδοσης σε σχέση με τα αντίστοιχα της σεντάν, που είδαμε νωρίτερα. Κλείνοντας, να σημειωθεί πως η Mercedes έχει πει ότι μελλοντικά θα ακολουθήσει ένας εξακύλινδρος diesel κινητήρας, αλλά και μία πετρελαιοκίνητη PHEV επιλογή.