autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Για κάθε τσέπη: Πώς λειτουργεί η 4κίνηση των μοντέλων της KGM;

Για κάθε τσέπη: Πώς λειτουργεί η 4κίνηση των μοντέλων της KGM;

24/6/2025

Έχουν την κλασική 4κίνηση (4WD) & πίσω ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους για πιο καλή αίσθηση οδήγησης.
Κλειδώνεις με την επιλογή «Lock» για 50-50 ροπή σε εμπρός & πίσω τροχούς.
Υπάρχει και το πρόγραμμα οδήγησης «Winter» για πρόσφυση στο χιόνι & τον πάγο.
Το Tivoli είναι το πιο φθηνό 4κίνητο μικρό SUV, χαμηλές τιμές έχουν επίσης τα Korando & Torres.

Έχουν την κλασική 4κίνηση (4WD) & πίσω ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους για πιο καλή αίσθηση οδήγησης

Η SsangYong επέστρεψε στην ελληνική αγορά ως KGM (συντομογραφία του KG Mobility), λανσάροντας τρία νέα SUV 163 ίππων στο B (Tivoli), C (Korando) και D (Torres) segment. Πώς συνδέονται μεταξύ τους Από το ότι έχουν 4κίνηση και μάλιστα σε πολύ προσιτή τιμή.
 
Κόντρα στην γενικότερη τάση της εποχής τα αυτοκίνητα της KGM δεν έχουν ηλεκτρική 4κίνηση, αλλά την πατροπαράδοτη τεχνολογία 4WD (Four Wheel Drive). Αναφερόμαστε στη μηχανική 4κίνηση, βασισμένη σε πολύδισκο συμπλέκτη, όπου οι δύο άξονες συνδέονται με τον κινητήρα χωρίς να υπάρχει δυνατότητα «απελευθέρωσης» του ενός από τους δύο. Η μετάδοση της κίνησης από το κιβώτιο ταχυτήτων γίνεται μέσω δύο διαφορικών, ένα για τον εμπρός άξονα και ένα για τον πίσω. Θυμίζουμε πως όταν ένα όχημα αλλάζει κατεύθυνση χωρίς απώλειες πρόσφυσης, ο εμπρός άξονας περιστρέφεται ταχύτερα. Για αυτό και τα συστήματα 4WD διαθέτουν ένα επιπλέον κεντρικό διαφορικό που αντισταθμίζει τη διαφορά της ταχύτητας περιστροφής των δύο αξόνων, δίνοντας τη δυνατότητα στο όχημα να κινείται πάντα με τη συνεισφορά και των τεσσάρων τροχών.
 
Μάλιστα, το όλο πακέτο των 4κίνητων KGM συνδυάζεται με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Αυτό το χαρακτηριστικό εξασφαλίζει περισσότερη άνεση οδήγησης, καθώς ο κάθε πίσω τροχός αντιδρά αυτόνομα στην διαχείριση των ανωμαλιών (δεν «κοπανάνε» και οι δύο, ανεξαρτήτως τον αν πατάνε στο έδαφος).

Υπάρχει το πρόγραμμα οδήγησης «Winter» για πρόσφυση στο χιόνι & τον πάγο

Στα 4κίνητα Tivoli, Korando και Torres βλέπουμε 3 προγράμματα οδήγησης. Πιο συγκεκριμένα, προσφέρονται οι επιλογές Normal και Sport που προσαρμόζουν την απόκριση του κινητήρα. Έπειτα, είναι η επιλογή Winter που στο χιόνι ή στον πάγο, εξασφαλίζει ακόμη μεγαλύτερη πρόσφυση.

Κλειδώνεις με την επιλογή «Lock» για 50-50 ροπή σε εμπρός & πίσω τροχούς

Έπειτα είναι η επιλογή «Lock». Κινούμενοι σε σαθρό έδαφος, σε περιοχές με κλίση ή σε χαμηλές ταχύτητες, κάθε KGM «κλειδώνει» το διαφορικό και την 4κίνησή του. Έτσι η ροπή μοιράζεται σε ποσοστό 50%-50% εμπρός-πίσω, στοιχείο που εξασφαλίζει κατευθυντική σταθερότητα, σε συνδυασμό και με την τεχνολογία Hill Descent Control (Σύστημα Ελέγχου Κατάβασης/ Σύστημα Υποβοήθησης Καθόδου).

Το Tivoli είναι το φθηνότερο 4κίνητο μικρό SUV, χαμηλές τιμές έχουν επίσης τα Korando & Torres

Όπως λέμε και στον τίτλο, τα αυτοκίνητα της KGM ξεχωρίζουν για την πολύ χαμηλή τιμή τους, που στα 4κίνητα θυμίζουν τιμή... 2κίνητου. Ειδικότερα:

  • Το KGM Tivoli, είναι το φθηνότερο μικρό SUV (22.490 ως χειροκίνητο, 24.990 ως αυτόματο).
  • Το KGM Korando είναι το φθηνότερο αυτόματο μικρομεσαίο SUV, στα 30.490 ευρώ.
  • Το KGM Torres είναι αυτόματο μεσαίο SUV, στα 40.390 ευρώ.

CITROEN
TOYOTA