H Mercedes 230 SL έγινε 60 χρονών και η γερμανική φίρμα γιορτάζει τα γενέθλια της «Παγόδας»!
Ντεμπούτο το 1963
Η 230 SL (W113) έκανε πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης το 1963, αντικαθιστώντας τόσο την 300 SL Roadster όσο και την 190 SL. Ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά της ήταν το ενισχυμένο πάτωμα, το οποίο σε συνδυασμό με το επίσης ενισχυμένο αμάξωμα, ανέβασε κατακόρυφα τα στάνταρ της ασφάλειας εκείνη την εποχή.
Πήρε το παρατσούκλι από την οροφή της!
Το μοντέλο σχεδιάστηκε από τον Γερμανό, Friedrich Geiger. Η προαιρετική σκληρή οροφή, σχεδιασμένη από τον Paul Bracq, είχε μια εσωτερικά κυρτή επιφάνεια που έδωσε στο αυτοκίνητο το παρατσούκλι «Παγόδα» (Pagoda), καθώς θύμιζε τα ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής κτίρια των χωρών της Νότιας Ασίας που χρησιμοποιούνται για θρησκευτικούς λόγους.
Σε 8 χρόνια 48.912 μοντέλα
Η Mercedes κατασκεύασε την 230 SL από το 1963 έως το 1971, έχοντας προλάβει να δημιουργήσει 48.912 μοντέλα. Κατά τη διάρκεια της παραγωγής της, η Mercedes πρόσφερε την SL με τρεις διαφορετικούς κινητήρες. Η 280 SL, η πιο επιτυχημένη έκδοση. Εμφανίστηκε το 1968, με έναν εξακύλινδρο κινητήρα 2,8 λίτρων με 170 άλογα κάνοντας το 0-100 χλμ./ώρα σε 9 δευτερόλεπτά.
Επιτυχίες και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Η Mercedes 230 SL είχε επιτυχία και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ο Eugen Bohringer και ο Klaus Kaiser κέρδισαν το αγώνα 5.000+ χλμ. Σπα-Σόφια-Λιέγη το 1963, ενώ την επόμενη χρονιά το ίδιο δίδυμο κατέκτησε την τρίτη θέση στον ίδιο αγώνα.
60άρισε η «Παγόδα»!
8 χρόνια στην παραγωγή και 48.912 μοντέλα.
Ανέβασε τα στάνταρ ασφάλειας.
Επιτυχίες και στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Γνωρίζεις γιατί η Mercedes 230 SL πήρε το παρατσούκλι «Παγόδα»;